Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, noen kommer til å få seg en hyggelig overraskelse! Jeg fant en billig Vidic som lå på 80.000, de siste 15 sekundene var som alltid intense, han nådde rundt 94.500, sinnsyk fyr dukker opp:

 

Er mest sannynelig han selv som har lagt inn budet, for så å legge inn et trade offer hvis ingen bydde over som en refleks. Mange som driver på sånn for å lure folk til å betale mer.

Lenke til kommentar

Nå er laget mitt slik. Tips til forbedringer? Tenker å kjøpe IF Robinho. Er han verdt det? Noen andre plasser jeg bør forandre/forbedre?

 

-----------------Ibrahimovic------------

 

Robinho-------Di. Natale--------Pato

 

-------IF Boateng ----- IF Marchisio-----

 

IF Marcelo-T. Silva-Pique-Dani Alves

 

---------------Casillas------------------

Lenke til kommentar

Hart er like god som Cech, bare at Cech er mye dyrere :p

Yaya Toure liker jeg ikke å spille med...

Skal prøve Drogba før jeg bytter han ut

 

Hvis du ikke vil bruke Yaya fordi du ikke liker han IRL, så er du akkurat like håpløs som meg og umulig å gi tips til.

 

Jeg ville fått han inn for Wilshere og heller satset på en offensiv og spillende spiller på andre siden, f.eks. beste IF av Ramires, Nasri, Silva e.l. Evt Modric/VdV hvis du ikke er opptatt av raske spillere.

Lenke til kommentar
Nå er laget mitt slik. Tips til forbedringer? Tenker å kjøpe IF Robinho. Er han verdt det? Noen andre plasser jeg bør forandre/forbedre? -----------------Ibrahimovic------------ Robinho-------Di. Natale--------Pato -------IF Boateng ----- IF Marchisio----- IF Marcelo-T. Silva-Pique-Dani Alves ---------------Casillas------------------

 

Jeg hadde IF Robinho, føler han er like god som NIF kortet så jeg hadde ikke kjøpt IF Robinho.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvor mye en spiller påvirkes av å ha 7 i kjemi istedenfor 9? Har foreløpig et rimelig bra silver team med en blanding av franske og brasilianske spillere, men jeg vil nå gå til innkjøp av Danilinho. Han er RW/RM og passer ikke inn i mitt 4-2-3-1 lag (CAM istedenfor RM/LM). Jeg endrer formasjon til 4-4-1-1. N'Gog (Fransk, Bolton) SKAL jeg ha på topp, men passer selvfølgelig ikke sammen med brasilvere. Derfor har jeg tatt Modeste (Fransk, Blackburn) som CF, men han får altså bare 7 i kjemi. Laget har 100 i kjemi. Hvordan vil Modeste bli påvirket? Blir ferdighetene hans rett og slett dårligere?

 

Laget: http://www.futhead.com/12/squad/390688

Endret av G27
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke ferdighetene hans blir dårligere, men kommunikasjonen med andre spillere blir dårligere (tror jeg). Dvs. kanskje han har noen dårlige timinger og sånne ting, men ikke ta meg på ordet for jeg bare tipper :p

 

Ganske sikker på at ferdighetene blir dårligere, ser det tydeligst på dribling og skudd. Og da har de hatt 99 i form og moral.

 

http://www.futhead.com/12/squad/397407

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Jeg har brukt Di Maria med kjemi på 3 eller noe, og han var en så stor katastrofe med ballen i beina at det umulig bare kan være kommunikasjon med andre og timing som blir påvirket. Det er bare ett eksempel.

 

Har også brukt Essien med 7, som burde funket greit, men han var heller ikke venn med ballen. Så nå har alle 9 igjen.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...