baguett Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Har lyst å si Pato, men Ibra har litt bedre skudd-fot. Men Ibra har low workingrate defensivt og medium offensivt, mens Pato har medium defensivt og high offensivt. Egentlig så tror jeg du burde kjøpe Di Natale, han passer bedre i en SA posisjon enn de du nevner imo. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Haha, noen kommer til å få seg en hyggelig overraskelse! Jeg fant en billig Vidic som lå på 80.000, de siste 15 sekundene var som alltid intense, han nådde rundt 94.500, sinnsyk fyr dukker opp: Er mest sannynelig han selv som har lagt inn budet, for så å legge inn et trade offer hvis ingen bydde over som en refleks. Mange som driver på sånn for å lure folk til å betale mer. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Ukens lag: http://www.ea.com/au/football/fifa-ultimate-team/show-off#kLee7i2DbdfIb Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg må ha kjøpt en defekt "Yao Kouassi". Han står med 14 eiere, 103 kamper og 3 mål, som om han var en Claus Lundekvam. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hva skjer med at Milito er dårligere enn den forrige IF-Milito? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Nå er laget mitt slik. Tips til forbedringer? Tenker å kjøpe IF Robinho. Er han verdt det? Noen andre plasser jeg bør forandre/forbedre? -----------------Ibrahimovic------------ Robinho-------Di. Natale--------Pato -------IF Boateng ----- IF Marchisio----- IF Marcelo-T. Silva-Pique-Dani Alves ---------------Casillas------------------ Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 w-off#cuvhDe1wbdgGa Hvilke forbedringer? Har 20 K. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cuvhDe1wbdgGa Hvilke forbedringer? Har 20 K. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 w-off#cuvhDe1wbdgGa Hvilke forbedringer? Har 20 K. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#cuvhDe1wbdgGa Hvilke forbedringer? Har 20 K. Torres (Drogba er sirup), Yaya Toure, Cech. Torres og kanskje Toure må du spare til, men det er ikke mye. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hart er like god som Cech, bare at Cech er mye dyrere Yaya Toure liker jeg ikke å spille med... Skal prøve Drogba før jeg bytter han ut Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hart er like god som Cech, bare at Cech er mye dyrere Yaya Toure liker jeg ikke å spille med... Skal prøve Drogba før jeg bytter han ut Hvis du ikke vil bruke Yaya fordi du ikke liker han IRL, så er du akkurat like håpløs som meg og umulig å gi tips til. Jeg ville fått han inn for Wilshere og heller satset på en offensiv og spillende spiller på andre siden, f.eks. beste IF av Ramires, Nasri, Silva e.l. Evt Modric/VdV hvis du ikke er opptatt av raske spillere. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Liker han IRL men ikke på FIFA av en eller annen grunn Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Må etter hvert få meg IF på stopperne. Create share URL er fortsatt fucka. Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Nå er laget mitt slik. Tips til forbedringer? Tenker å kjøpe IF Robinho. Er han verdt det? Noen andre plasser jeg bør forandre/forbedre? -----------------Ibrahimovic------------ Robinho-------Di. Natale--------Pato -------IF Boateng ----- IF Marchisio----- IF Marcelo-T. Silva-Pique-Dani Alves ---------------Casillas------------------ Jeg hadde IF Robinho, føler han er like god som NIF kortet så jeg hadde ikke kjøpt IF Robinho. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Haha, hva skjer med at bare 4 av 7 mål kommer opp under høydepunkter? Jeg vil da påstå at mål er et større høydepunkt enn en bom. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Er Ulitimate Team nede nå? EDIT:Der var det. Endret 6. april 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Noen som har peiling på hvor mye en spiller påvirkes av å ha 7 i kjemi istedenfor 9? Har foreløpig et rimelig bra silver team med en blanding av franske og brasilianske spillere, men jeg vil nå gå til innkjøp av Danilinho. Han er RW/RM og passer ikke inn i mitt 4-2-3-1 lag (CAM istedenfor RM/LM). Jeg endrer formasjon til 4-4-1-1. N'Gog (Fransk, Bolton) SKAL jeg ha på topp, men passer selvfølgelig ikke sammen med brasilvere. Derfor har jeg tatt Modeste (Fransk, Blackburn) som CF, men han får altså bare 7 i kjemi. Laget har 100 i kjemi. Hvordan vil Modeste bli påvirket? Blir ferdighetene hans rett og slett dårligere? Laget: http://www.futhead.com/12/squad/390688 Endret 7. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg tror ikke ferdighetene hans blir dårligere, men kommunikasjonen med andre spillere blir dårligere (tror jeg). Dvs. kanskje han har noen dårlige timinger og sånne ting, men ikke ta meg på ordet for jeg bare tipper Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Jeg tror ikke ferdighetene hans blir dårligere, men kommunikasjonen med andre spillere blir dårligere (tror jeg). Dvs. kanskje han har noen dårlige timinger og sånne ting, men ikke ta meg på ordet for jeg bare tipper Ganske sikker på at ferdighetene blir dårligere, ser det tydeligst på dribling og skudd. Og da har de hatt 99 i form og moral. http://www.futhead.com/12/squad/397407 Endret 7. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 hmm, ikke logisk, men mye mulig. Iallefall så endres ikke ratings'a før kampen. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Jeg har brukt Di Maria med kjemi på 3 eller noe, og han var en så stor katastrofe med ballen i beina at det umulig bare kan være kommunikasjon med andre og timing som blir påvirket. Det er bare ett eksempel. Har også brukt Essien med 7, som burde funket greit, men han var heller ikke venn med ballen. Så nå har alle 9 igjen. Endret 8. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå