Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

De som tenker på Valencia in-form, dere burde kanskje vente litt.. Skal ikke se bort ifra enda et IF-kort av han etter kveldens kamp, noe som vil føre på verdifall på de versjonene som er på markedet nå.. Skal ikke si det sikkert, men det er langt ifra umulig.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som tenker på Valencia in-form, dere burde kanskje vente litt.. Skal ikke se bort ifra enda et IF-kort av han etter kveldens kamp, noe som vil føre på verdifall på de versjonene som er på markedet nå.. Skal ikke si det sikkert, men det er langt ifra umulig.. ;)

Hehe, nei. Fytti helvete det var en lettelse å se det målet gå inn! Ingen andre som klarte å putte på de kanskje 15-20 innleggene hans, så da må han jo fikse 0-0 problemet selv, for deretter få målgivende etter et flott mål av Young! Tviler dog på enda et IF av Valencia da det var SIF kort for en uke siden eller noe. Vet ikke hvordan det blir valgt :)

Nå er sølvlaget ferdig av det jeg har råd til.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fYv4SMAnbdfFu (Førstelag)

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#gnsrZOrabdfFB (Reserve)

Jeg laget reservelag med ganske god kvalitet slik at jeg kan hvile spillerne på førstelaget. Hater å spille kamper med slitne spillere.

Lenke til kommentar

Har du fortsatt et lag i gull, G27? Hehe.

Nei.. Men skal "knuse" deg med sølv laget mitt jeg....... :&--#62;

Gudd løkk. Synd å si det, men Krasic er gone, hadde det så gøy med han i en viss kamp.

Edit: greit, jeg tar et hint, det er ikke meningen at man skal bruke smileys lenger.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Har du fortsatt et lag i gull, G27? Hehe.

Nei.. Men skal "knuse" deg med sølv laget mitt jeg....... :&--#62;

Gudd løkk. Synd å si det, men Krasic er gone, hadde det så gøy med han i en viss kamp.

Edit: greit, jeg tar et hint, det er ikke meningen at man skal bruke smileys lenger.

Hvilke lag har du nå da? Liiink

Lenke til kommentar

Hvilke lag har du nå da? Liiink

Spiller stort sett med disse to, men har to bronselag også, et tysk og et fransk.

Skal ha inn Dani Alves og IF på Young og Navas. Får ikke bestemt meg for om jeg skal ha inn Dani Alves først eller spare til IF Navas.

(Create Share URL funka ikke)

post-259379-0-92865400-1333411598_thumb.jpg

post-259379-0-28900400-1333411635_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Haha, nå kan jeg bare slå av konsollen. Tapt tre kamper på rad, hvor jeg burde ha vunnet alle tre hvis jeg spilte som normalt. Bommer alene med keeper 3-4 ganger per kamp, sjanser som skal være mål.

Kraft funker ikke, finesse funker ikke. Finesse går bare utenfor, merkelig nok, selv med Benzema UP.

Nå er jeg tydeligvis så råtten på å sette sjansene hvor jeg kommer alene med keeper at jeg faktisk prøver å vente på en medspiller som vil få åpent mål, og da er det naturlig nok ofte at medspilleren ikke rekker fram i tide. Kjipt å bare score på åpent mål også.

Lenke til kommentar

hahah, siden jeg er uten ps3 i ca en uke så la jeg alle spillerne mine på trade pile. Lavezzi gikk lett for 17k, kjøpte han på nytt for 14k. Stekelenburg gikk for nesten 6k, kjøpte han for 2,4k.

IF-Nagatomo for 52k, kjøpt for 35k :)

Har kjøpt 3 gullpakker nå for coins, hadde ca 0 coins før jeg starta å trade :)

Mange desperate sjeler på natta som kjøpe uansett pris.

Lenke til kommentar

Mens andre ser ut til å selge IF Nenê (87) for 60k etter å ha kjøpt han for 75k. Satt 60k som startpris etter å ha prøvd å selge han i en ukes tid eller noe, og nå er det ikke mer enn 11 min igjen. Har bare et bud på 60k.

IF Gameiro er det visst ingen som vil ha overhodet, selv om jeg bare prøver å bli kvitt han og satt startpris på 40k.

Går Nenê for 60k så er offisielt det verste jeg har opplevd på UT, ingenting slår det.

Lenke til kommentar

Jeg ser på en HM som jeg kan bruke midlertidig, men han finnes ikke i 4-4-2 akkurat nå. Han vil bli linket mot spissen og sentral midtbane som er fra samme land (men annen liga), og har ingen kjemi med backen.

Har det da noen betydning om jeg satser på en med 3-4-2-1 vs 4-5-1? Han første er billligst. Begge er HM, så det blir ikke avgjørende.

Edit, jeg så på feil spiller. Han billigste var 3-4-3, men det går vel for det samme.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Ja fifasamfunnet.com påstod det, men ser ut som de har regnet feil.

Ultimate team skrev dette på facebook idag:

Gotten your in-form Benzema, Del Piero, or Pique yet? You’ll have double the chance of getting Team of the Week IFs from 6-7pm (UK) and 6-7 ET (US) TODAY!

6-7pm UK var klokken 7-8 norsk tid idag, men 6-7 ET er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...