Crumpler Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Yes, leder 5-1 og så får vi et strømbrudd.. Og når jeg logger på så får jeg opp en melding om at DNF-multiplikatoren blir redusert siden jeg koblet fra.. Igår kveld stengte EAs servere midt i en kamp, så nå er IF/DNF-multiplikatoren enda lavere, og det pågrunn av feil på deres servere.. Fuck dem. Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Spesiell HH med alle MOTM IF som har vært: "Just one hour to go! All our previous Man of the Match in-forms will be available in FUT packs today from 4pm until 9pm UK time!" Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Faen for en jævla drittpakke, fikk Hamsik som den beste.. Kyrgiakos, Gardner, og mange andre fra ukjente ligaer, 3 over 80, ett sjeldent. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fikk en gull-rød gerrard (88) i en HH pakke. Hvor mye er han verdt? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nei! Jeg trodde det var det da jeg fikk han! Har aldri fått en så god spiller før, så trodde ikke mine egne øyne. Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Viss det ikke er en aprilsnarr, hvilken pakke? Den til 50k? Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nå fikk jeg Mccleary, Rødsølvgull (vetta faen?) (74) !! Lykkedagen min eller? Hvor mye får jeg får han? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nå fikk jeg Mccleary, Rødsølvgull (vetta faen?) (74) !! Lykkedagen min eller? Hvor mye får jeg får han? Futhead.com Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Må visst være tålmodig for å få solgt IF'er og andre dyre til en anstendig pris, og er det noe jeg ikke har så er det tålmodighet. Sitter med IF Nenê (87), IF Gameiro og Maicon som til sammen har startpris på 150k. Hadde vært litt greit å få inn. Hva menes med "sjeldne" kort? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nå fikk jeg Mccleary, Rødsølvgull (vetta faen?) (74) !! Lykkedagen min eller? Hvor mye får jeg får han? Futhead.com http://www.ultimatedb.nl/Default.aspx 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Det står at man får så og så mange sjeldne i pakkene man kjøper, sjeldne kort er de som reflekterer/skimter litt.. @ Luna: Jeg bruker den selv, men brukergrensesnittet på Futhead er finere Endret 1. april 2012 av The Red Knight 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Futhead er finere Men unøyaktig sies det? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Futhead er litt unøyaktig, og man kan ende opp med en del dårlige kjøp.. La forresten til Maicon i 4-3-3 på Watch List for 25 min siden, jeg glemte av ham og ser nå at noen har fått ham for 3400.. Godt kjøp for den personen, uoppmerksomt av alle andre.. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Fikk solgt mccleary for 600k relativt raskt! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Faen heller. Skal jeg prøve meg på en sånn pakke? Kommer til å angre.... Men.... Hvis.... Trenger penger liksom Fuck..... FUCKJ FUCK FUCK FCCASDUFjs!!! Fikk Lugano 81 som beste! ....... Seriøst BARE dritt.. 25000 coins rett i dass... HELVETE.... faaaaaen,..,. Vedder på jeg kan få 3-4000 for alle spillerne til sammen... FUCK EA! Skal aldri mer spille UT. Kjøpte like greit en til. Beste jeg fikk var Misimovic eller noe piss.. 81 overall...... BARE dritt.. Ingen rather fast black man eller noe fuck.. 50 000!!! WOOO!! Brukte 100 000 Fikk ingen gode. Beste var Lugano. Ultimate Team kan ta å henge seg.. det var dråpen.. Lurer på om jeg bare skal bruke opp alle pengene å gjøre EA glad og blid.. Skal faen ikke spille mer uansett Endret 1. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Bosch, du burde spille lotto, for du har tydeligvis så mye flaks man kan få! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nei, ikke gjør det. Jeg hadde akkurat nok, og nå sitter jeg her med skjegget i postkassa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå