baguett Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 hvis du spurte meg: Kjøpte 3 HH-pakker her om dagen for ekte penger, men i de to første pakkene var det bare 6-8 spillere, og ikke 12 som lovet. Bryr meg egentlig ikke om pengene, er mer en prinsipp-sak Saken er iallefall sendt vidre til "concerned team" eller hva han kalte det for. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Var til deg ja. Okei, ja håper du får det du skal ha da. EA tviholder vel på de pengene de har så. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fikk 77.000 for Miralles begynner å lure på om EA har et crush på meg siden jeg får In forms hele tiden i pakker for tiden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 EA har bare crush på seg selv. Gir deg litt smågodt slik at du skal fortsette, så setter de på bremsen og du taper alt Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Så lenge jeg har Gomez(89) før de setter på bremsen så er jeg happy Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noen her som vet om en dribbleguide? Har et lag jeg kaller "braskillvers", og da er det litt dumt å ikke kunne drible. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Noen her som vet om en dribbleguide? Har et lag jeg kaller "braskillvers", og da er det litt dumt å ikke kunne drible. Søk på youtube, øv deg deretter i arena bare for å få kontroll på det forskjellige, og øv mer i kamper Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 FIFA 12 Skill Moves Tutorial, hvis man har Android-telefon. Men da får du bare oppskriften, ikke video. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tror jeg bytter navn på laget mitt til FC kjeks for spillerne tåler jo faen meg ikke en dritt. 3 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Snekret sammen dette blodrøde laget bare for å teste ut formasjonen, holdt til 11 mål på to kamper. Mangler både spillere og posisjons- og formasjonskort. Digg følelse da han siste tok ledelsen i 88. min, for deretter å se at supersub Nilmar snur kampen med to scoringer helt på tampen, begge satt til 90 min. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Herregud så prisen på UP-Nani synker. Regnet med å få 70 000+ for han, men ser flere som ikke går for 50 000 en gang. Nå kjøpte jeg han for 30 000 for en god stund siden, men det er kjipt å ikke få de 20 000 der altså. Sattan. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Jeg har en IF Blackburn-Samba som jeg kjøpte for 15k, formasjon 4-3-2-1, noen sjanse for at jeg kan få mer når jeg selger ham? Eller er det en sannsynlighet for at han vil øke i verdi, siden han nå er i Anzhi og dette er en IF? Endret 31. mars 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Er vel ganske lenge siden han bytta klubb? Er ingen endring i prisen så langt og tviler på at det blir det. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Whay! Fikk solgt ham for 21k Tjente 5k, er fortsatt i begynnerfasen 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Autobuyer funker? Ikke at jeg vil bruke det, men UP Pastore ble solgt etter noen få sekunder. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen andre som ikke kommer seg inn? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Jepp, kommer heller ikke inn. Noen som vet hvilket lag som har hvit trøye med rødt kors og rød shorts? Endret 31. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Nei, vet dessverre ikke hvilket lag som har de draktene. Men noen som vet om noen kule drakter? Med evt. kule sponsorer? Som f.eks. Sounders, som har XBOX logo. Kan jo bare nevne noen dere synes er fet. Bare ramser opp noen jeg. De aller fleste vet nok om disse selvfølgelig. Swindon Town har Fifa12 logo. Palermo har rosa drakt, noe som ikke er super vanlig. Juventus har en rosa drakt Sounders har som sagt XBOX logo, i en grønn og en grå/svart drakt. Torino har brun hjemme drakt Kaizer Chiefts har hvite drakter med gule armer. Ganske stilige Endret 1. april 2012 av G27 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nei, vet dessverre ikke hvilket lag som har de draktene. Men noen som vet om noen kule drakter? Med evt. kule sponsorer? Som f.eks. Sounders, som har XBOX logo. Kan jo bare nevne noen dere synes er fet. Bare ramser opp noen jeg. De aller fleste vet nok om disse selvfølgelig. Swindon Town har Fifa12 logo. Palermo har rosa drakt, noe som ikke er super vanlig. Juventus har en rosa drakt Sounders har som sagt XBOX logo, i en grønn og en grå/svart drakt. Torino har brun hjemme drakt Kaizer Chiefs sin hjemmedrakt er stilig, men ekstremt dyr. Ellers er UNAM sine drakter utrolig stilig:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå