Nemesis T Virus Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vel,jeg har tjent 4 millioner på disse pakkene så kan umulig være så dårlig. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Faen, EA må være det største bullshittet EVER. Vinner online- turneringa hvor det er en premium gullpakke i premie. Men selvfølgelig får jeg ikke den. Noen som vet hvordan jeg kan kontakte dem? Vant du på straffekonkurranse? Jeg har to ganger fått premie når jeg tapte finalen på straffer. Kanskje fordi jeg var "best" ( flest skudd på mål osv). Usikker på om det er en "bug" eller sånn det skal være, at den "beste" får premien. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Vel,jeg har tjent 4 millioner på disse pakkene så kan umulig være så dårlig. Det er ikke alle som har gullhår i ræva... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Noen spørsmål. - Finnes det en god, fransk SOM utenom omgjorte verjsoner av Benzema, Gameiro, Remy eller standard Menez? Orker ikke å søke etter franske spillere og få opp haugevis av disse spillerne. Nasri er ikke aktuell, Kan forsåvidt spille i Ligue 1 også, uten å være fransk, hvis det er noen jeg har oversett, men tviler. Har allerede Pastore UP. Hazard har jeg ikke råd til. Har ca 100k. - Hvor ser man weak foot, curving osv? Må jeg inn på et annet spill enn UT? Når en spiller er IF, hvordan ser man isåfall hva en IF har på disse tingene? Kan en IF-versjon plutselig ha bedre curving enn standard-versjonen? - Er det noen forskjell på vanlige spillere og IF, når de tilsynelatende har identiske stats, når man ser på summary? F.eks. Benzema 85 og IF med samme rating ser vel ganske identiske ut mener jeg å huske. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) - Beste er jo å bruke futhead. Enklere får du det ikke http://www.futhead.com/12/search/?filters-0-type=league&filters-0-comparator=gt&filters-0-value=4&filters-1-type=position1&filters-1-comparator=gt&filters-1-value=CAM&submit%09=Search&filters-TOTAL_FORMS=2&filters-INITIAL_FORMS=0&filters-MAX_NUM_FORMS= -Futhead kan man se weak foot osv, men UP og IF stats må man som oftest søke etter på youtube eller noe sånt. Er man heldig har noen kommentert statsene. Skjønner ikke helt hvorfor du lurer, fordi du bruker jo futhead selv. Kanskje det er jeg som misforstår spørsmålene - Sånn som jeg har forstått det er det ikke forskjell på UP og IF om de har samme overall stats. Altså UP Benzema har samme som IF-Benzema, UP-Nani har samme som SIF-Nani osv. Endret 29. mars 2012 av G27 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har bare brukt futhead til å sjekke kjemi, har ikke satt meg inn i hva siden har å by på utover det. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Jeg har bare brukt futhead til å sjekke kjemi, har ikke satt meg inn i hva siden har å by på utover det. Ah, da skjønner jeg. Er ihvertfall en kjempe side å bruke. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Skjønner det, takk for tipset. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Skjønner ikke at jeg støtt og stadig møter bronselag i advanced cup gull... De må jo ha misforstått eller noe? Vant iallefall 10-4 over et nå, haha. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Skjønner ikke at jeg støtt og stadig møter bronselag i advanced cup gull... De må jo ha misforstått eller noe? Vant iallefall 10-4 over et nå, haha. Har du hull i forsvaret da? 4 mål i mot, mot et bronselag? Hehe, kan være han hadde kjøpt inn mange gode bronsespillere, og hadde mange gullspillere på benken. Det skaper høyere overall lag rating. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Var bare en på laget hans som scorte, en "rather fast blackman" Men han burde jo hellerfor delta i bronseturerninga, selv om premien er litt mindre O.o Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 haha, skjønner Ser UP Nani har sunket ca 10 000 i pris. Litt irriterenes. Kan være fordi det ligger såpass mange ute nå. Begynte å lure på hvorfor ingen kjøpte min. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tror dette laget kan bli minst like gøy som det franske jeg hadde satt opp: http://futhead.com/12/squad/309755 Hender det at spillere er dårligere i ny posisjon, sammenlignet med den opprinnelige? Synes Gameiro har vært dårligere som SOM og SA, sammenlignet med S som han egentlig er. Mulig det er innbilning, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Nja. Tror det bare handler om at spillerne ikek blir like mye brukt som i den opprinnelige posisjonen. Hos meg funker Benzema og Pato ypperlig som CF, mens Neymar føler jeg ikke er like god som CAM. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Tror dette laget kan bli minst like gøy som det franske jeg hadde satt opp: http://futhead.com/12/squad/309755 Kanskje, men jeg tror dette http://www.futhead.com/12/squad/309928 hadde vært gøyere Billigere ble det også. Ifølge prisene til FUT altså. EDIT: Med Maicon kommer det på rundt det samme Endret 30. mars 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Tror dette laget kan bli minst like gøy som det franske jeg hadde satt opp: http://futhead.com/12/squad/309755 Kanskje, men jeg tror dette http://www.futhead.com/12/squad/309928 hadde vært gøyere Billigere ble det også. Ifølge prisene til FUT altså. Takk for forslaget, men med utgangspunkt i det laget ville jeg heller satt inn negersamen fra Montpellier på venstreback. IF Trémoulinas er altfor svak defensivt. Lloris må da være bedre enn IF Helton også? Hvem som er best av Sakho og Mangala er det også delte meninger om. IF Amalfitano så heller ikke spesielt fryktinngytende ut. God på pasninger, men ellers middelmådig. Ordinær Gameiro er tilsynelatende ikke noe dårligere, men da har jeg ikke sett på fullstendige stats. http://futhead.com/12/squad/310038 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg likte Mangala mye bedre enn Sakho, men de har begge sine kvaliteter. Mangala vs Sakho 89 Strength 82 80 Aggression 83 81 Acceleration 73 85 Sprint Speed 75 88 Jumping 91 79 Heading 77 81 Marking 80 72 Slide Tackle 81 82 Standing Tackle 83 Skli taklingen til Malaga er jo ikke spesielt god på papiret, men la aldri merke til at den var noe dårlig. Ellers er de ganske jevne på alt, men Mangala vinner hos meg på farten. For meg er det viktig med et raskt forsvar når jeg kun skal ha 4 bak Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Jeg har ikke gjort meg opp en mening om hvem av de to som er best. Mangala er helt klart raskere, men jeg så for meg at Sakho var bedre i nærkamp. Ser nå at Mangala i hvert fall er mye sterkere, det var overraskende. Er det ikke stats for hvor bevegelige de er når angriperen finter fra side til side? Virker som at det er forskjell på hvor godt de henger med i svingene. Balance eller noe? Fart er helt klart viktig, men for min del har vært veldig greit å la backen skjære inn og løpe opp angriperen. Endret 30. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Skjønner ikke at jeg støtt og stadig møter bronselag i advanced cup gull... De må jo ha misforstått eller noe? Vant iallefall 10-4 over et nå, haha. Ikke? Har kommet meg til semifinale med Tippeligalaget selv. Hadde vært morsomt å vinne turneringen med et bronselag. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Minst én skade i annenhver kamp, det må være snittet nå. Got to love that. Gjerne flere skader i samme kamp, og da går jo mye av det man tjente med til å kjøpe dem friske. Håper EA får fikset det i en oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå