Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Hender at det koker ganske bra, men går heldigvis ikke løs på inventaret her.

Er visst flere som ikke digger å tape. Fikk en melding midt i en kamp nå, som jeg naturligvis svarte på etter kampslutt:

Han: hvorfor spiller du så feigt?

Jeg: hvorfor spiller du så dårlig?

Og da fikk jeg denne. Lavezzi fikk herje som han ville på kanten, snakker seriøs pace abusing.

Skjønner det med 5 i forsvar, men det med at laget ditt er verdt 50 k mer enn han sitt trenger ikke gjøre noe forskjell..

Vet, det laget som jeg vant 6-4 mot, med det franske i 4-2-3-1, var sikkert verdt "50k" mer enn mitt. Det laget jeg stilte med hadde Pereira (Porto), Mangala, Chiellini, Ogbonna og Abate, så umulig skulle det ikke være.

Når kan jeg regne med å få hamstret kontrakter neste gang? Er det i kveld? Lite lysten på å kjøpe for 600+.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hender at det koker ganske bra, men går heldigvis ikke løs på inventaret her.

Er visst flere som ikke digger å tape. Fikk en melding midt i en kamp nå, som jeg naturligvis svarte på etter kampslutt:

Han: hvorfor spiller du så feigt?

Jeg: hvorfor spiller du så dårlig?

Og da fikk jeg denne. Lavezzi fikk herje som han ville på kanten, snakker seriøs pace abusing.

Skjønner det med 5 i forsvar, men det med at laget ditt er verdt 50 k mer enn han sitt trenger ikke gjøre noe forskjell..

Vet, det laget som jeg vant 6-4 mot, med det franske i 4-2-3-1, var sikkert verdt "50k" mer enn mitt. Det laget jeg stilte med hadde Pereira (Porto), Mangala, Chiellini, Ogbonna og Abate, så umulig skulle det ikke være.

Når kan jeg regne med å få hamstret kontrakter neste gang? Er det i kveld? Lite lysten på å kjøpe for 600+.

Kontrakter for 600?? :O Betaler folk så mye nå??

Lenke til kommentar

Kontrakter for 600?? :O Betaler folk så mye nå??

Jeg har opplevd at folk byr over meg når jeg byr 600/650, så ja. Tenkte å kjøpe inn mengder til halve prisen.

Jeg har aldri kjøpt en kontrakt til over 300 coins..

Lenke til kommentar

Th3BTK, laget ditt skriker etter en M'Vila ved siden av Arteta, virker veldig veikt med den sentrale midtbanen du har nå.

Gourcuff er jo helt rå!! mangler bare litt fart... Arteta har jeg bare fordi Jeg vil ha Torres.

jeg har rå til mye bedre midtbane, men jeg vil jo ikke ha det for lett :p

Vinner for det meste alle kampene jeg spiller allerede :)

Lenke til kommentar

Faen i helvete, får ikke kjøpt kontrakter til anstendige priser i dag. Noen andre som har fått kjøpt? Jeg må da betale blodpris for en mengde kontrakter. Virker som at det er for få kontrakter i markedet.

Det har ikke vært spesielt billige kontrakter tilgjengelig, og bare for å toppe det hele har jeg gått tom for "bid tokens".

Bid tokens er faen meg noe av det dummeste jeg har vært borti på FIFA 12. Og de vil ha meg til å KJØPE bid tokens? Herregud.

Lenke til kommentar

Fant kun managerkontrakter da jeg tok max buy-now price til 300 :o Vanligvis så selger jeg spillerkontrakter til 300. Ser ut som markedet har gått litt opp da, men sikkert bare for idag.

Bid tokens er latterlig ja, heldigvis har jeg 88 igjen, men blir vel tomt en dag. Dumt at dem kun hadde daily gift kun noen få dager i jula, likte det godt.

Lenke til kommentar

Fant kun managerkontrakter da jeg tok max buy-now price til 300 :o Vanligvis så selger jeg spillerkontrakter til 300. Ser ut som markedet har gått litt opp da, men sikkert bare for idag.

Bid tokens er latterlig ja, heldigvis har jeg 88 igjen, men blir vel tomt en dag. Dumt at dem kun hadde daily gift kun noen få dager i jula, likte det godt.

Jeg er nedi 25 bidtokens. Når man kommer så langt ned, så "respawner" de opp til 25 igjen uansett om man går ned til null. Selv om de respawner tar det noen minutter før du får 1 tilbake. Så opp til 25 tar litt tid. Bid tokens kan de bare ta ut for min del.

I dag får jeg BARE feilmeldinger på EA Serverne. Jeg er akkurat i dette øyeblikk inne på xboxen og hver gang jeg skal inn i kamp får jeg følgende beskjed: "We are sorry but there has been an error connecting to FIFA 12 Ultimate Team. You will be returned to the FIFA 12 Main Menu"..

Hvorfor har jeg ett problem her nå?

Lenke til kommentar

Lost connection to EA online. I finalen jeg har kjempet meg til i den siste timen. Surt, men det blir surere! Suarez satt inn 1-0 målet i det 90. minutt! Seiren var i boks, og så kommer den berømte loade ringen til venstre på skjermen, og jeg tror han har quitet eller det lagger litt. Men neida. Og så blir det litt mer surt når man kommer inn igjen og ser at spillerne man har hvilt ikke har blitt uthvilt, men spillerne som har spilt har 1 kamp mindre på kontrakten sin. (Agger er nå tom)

EA <3

Lenke til kommentar

du kunne sikkert kjøpt gullpakker for samme pris å fått flere kontrakter :p

Jeje, that's life. Men vurderer å kjøpe meg en pakke, aldri gjort det før. Hvor lurt (dumt) er det å kjøpe nå vs HH?

Aner ikke hva HH innebærer, bortsett fra at jeg får tilgang på kontrakter til en litt edruelig pris. Betaler selvsagt med UT-mynter.

Lenke til kommentar

Finner aldri billige kontrakter jeg. Har fått noen til 400 (shiny altså), men som oftest byr folk over.

Virkelig vanskelig å velge hvilke lag jeg vil bygge. Er mange spillere jeg vil ha, men som dessverre ikke passer sammen :/

LHUS: Sånn jeg har skjønt det så kan man kjøpe en egen pakke til 25 000 som kun har spillere i seg. Mest gull, 3 sjeldne og (usikker på denne) større sjanse for en IF spiller. Ikke ta meg 100% på ordet, men det er sånn jeg har forstått det.

Endret av G27
Lenke til kommentar

LHUS var det du eller jeg som mista connection nå når vi spilte?

FIFA klikka iallefall etter en av oss mista connection (som daglig) og må rs'e ps3en. Er vel 3 gangen bare i dag at det klikker... Nesten så jeg vurderer å kjøpe fifa13 til pc og bruke en kontroller...

Lenke til kommentar

LHUS var det du eller jeg som mista connection nå når vi spilte?

FIFA klikka iallefall etter en av oss mista connection (som daglig) og må rs'e ps3en. Er vel 3 gangen bare i dag at det klikker... Nesten så jeg vurderer å kjøpe fifa13 til pc og bruke en kontroller...

Var nok du som ble frakobla.

G27: fant ikke den til 25k, men kjøpte en "Premium"-pakke til 15k. Premium my ass, Vidal og Bent? Jeg velger å ta det med et smil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...