Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal folk ha så ufattelig flaks og ikke jeg?

Brukte 200 KR (igjen-.-) på pakker, beste jeg fikk var vel Alex i PSG...

Jeg vet, det skulle ikke vært lov! Faen heller! Har sikkert brukt nesten 200kr på pakker jeg og, men formspillere? IKKE FAEN! EA er noen urettferdige drittsekker! buhu

-------------

Forresten LHUS, hva synes du om IF-Gameiro? Verdt det?

Endret av G27
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å selge alt og begynne på nytt, men er det noe særlig å hente på å legge ut laget på Ebay e.l.?

Har ikke enormt bra spillere, men har blant annet disse:

IF Nené (87), IF Gameiro, Benzema UP, Torres, Young, Hulk, Pato, Lavezzi, Kaka, Chiellini, Lucio, Maicon og en del rask som ligger på 4-5k eller mindre. Har en hel haug med spillere, 134 for å være nøyaktig.

Edit: om Gameiro var verdt det? Jeg synes det, men jeg er mer opptatt av om han er god enn om han er "verdt det".

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Åja, faen, leste over innlegget igjen å så at du skrev selge på ebay -.-

Faen heller. Det klikker for meg. Jeg er så jææævlig dårlig på UT. Var en periode jeg vant mye, men etter at jeg begynte å selge og kjøpe nye spillere, og endre formasjoner har det gått helt rævva. Jeg tror nesten jeg må selge laget (igjen...) og bygge et i 4-1-2-1-2. Selv om jeg da ender opp med et par dårligere spillere her og der da den formasjonen er dyrere enn 5-2-2-1. Står med 1 seier på 5-6 kamper....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...