Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå i det siste har jeg merket at spillere bevist har dårlig kjemi i laget sitt. Når dette skjer blir jo mine spillere totalt ubrukelig.

 

Noen andre som opplever dette?

 

Om folk gjør det med vilje aner jeg ikke, men ekstremt frustrerende at mine spillere blir helt fucka som følge av at de har elendig kjemi.

 

Apropos fucka spillere, Tore André Flo fikk sine første minutter her nå, fikk komme inn for en Torres som ikke produserte en dritt.

 

Han er ufattelig treg og rett og slett søppel, men kom i det minste til en heading som gikk i tverrligger. Synd at han ikke ligner overhodet.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Off, i dag har jeg ikke dagen. Sliter så satans med å score. Tapte en kamp hvor jeg dominerte, rett og slett kjørte kampen, men jeg klarte absolutt ikke å score. Motstanderen hadde Reina i mål og han må jeg nesten kjøpe, selv om han er Liverpool spiller og dårlig(!!!) i virkeligheten.

 

Jeg hadde 17 skudd, 15 på mål. Det verste er at de to skuddene som gikk utenfor var soleklare målsjanser. Aleine med keeper, og så skulle jeg bare passe ballen på ekte svett vis over til Gameiro slik at han fikk åpent mål, men da skyter faen meg Gameiro med feil fot og ballen går utenfor.... Den andre var jeg også aleine med keeper med Gameiro, men han klarte ikke treffe mål denne gangen heller. Begge gangene var jeg inne i 16 meteren. Etterhvert fikk han andre et corner som han headet svakt i mål. Det var et av alle 3 skuddene han hadde.

 

I neste kamp ble det uavgjort. Hadde stort sett kontroll på kampen og jeg hadde klart flest sjanser. Det endte med at han scoret etter en stygg feilpasning fra meg. Heldigvis fikk Gameiro kranglet ballen gjennom en klynge med forsvarsspillere rett etter og det stod 1-1. Men langskudd og finesse skudd fungerer ikke for meg i dag.

Lenke til kommentar

Noen her som anser seg selv som veldig gode i Fifa? I så fall har jeg lyst å spille mot dere. Ikke at jeg anser meg selv som spesielt god i det hele tatt, men jeg liker en god utfordring. Gjerne Head To Head så vi kan velge jevne lag. I så fall er det bare å adde "stianofyfano".

Lenke til kommentar

Noen her som anser seg selv som veldig gode i Fifa? I så fall har jeg lyst å spille mot dere. Ikke at jeg anser meg selv som spesielt god i det hele tatt, men jeg liker en god utfordring. Gjerne Head To Head så vi kan velge jevne lag. I så fall er det bare å adde "stianofyfano".

 

Derfor jeg fikk en invitasjon, ja. Neida, men jeg kunne ikke, Tigerstaden kaller.

 

Jeg trodde det var fire ligaer. Tenkte å bruke dette og benke Hulk fra start: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#iGfJ0iH9bc807

Lenke til kommentar

Noen her som anser seg selv som veldig gode i Fifa? I så fall har jeg lyst å spille mot dere. Ikke at jeg anser meg selv som spesielt god i det hele tatt, men jeg liker en god utfordring. Gjerne Head To Head så vi kan velge jevne lag. I så fall er det bare å adde "stianofyfano".

 

Derfor jeg fikk en invitasjon, ja. Neida, men jeg kunne ikke, Tigerstaden kaller.

 

Jeg trodde det var fire ligaer. Tenkte å bruke dette og benke Hulk fra start: http://www.ea.com/so...f#iGfJ0iH9bc807

Er ikke på nå så: er det restriksjoner på hva man kan ha på benk?

Lenke til kommentar

Ja, det var PS3 det var snakk om. Så det var en del som la meg til, men jeg var i kamp og glemte å godta resten før jeg gikk. Skal godta folk neste gang jeg spiller.

 

Litt OT: Hvilke lag mener dere er det beste laget på fifa? Jeg mener Real Madrid er helt sinnssyke og det klart beste laget. Av andre virkelig gode lag vil jeg si Milan, Man City, Chelsea og Barcelona (selv om jeg aldri får noe til med de). Har ikke tatt med landslag i beregningen.

 

Det er virkelig vanskelig å forvare og spille mot Real Madrid når motstanderen spiller med kontrings taktikk. Ronaldo, Benzema, Di Maria er dødelige. I tillegg har de Ramos som midtstopper, og alle vet hvor rask han er... Pepe er heller ingen enkel pusekatt å komme forbi. Han voldtar deg gjerne rett i det du skal skyte, og han er heller ikke treg. Casillas har noen ekstreme reflekser. Heldigvis har han en svakhet, og det er gode finesse skudd, men hvilke keeper har ikke den svakheten?....

 

En kompis av meg bruker ALLTID Real Madrid (supporter), mens jeg har brukt Man United så og si siden jeg begynte med Fifa. Etter siste oppdatering ble United ubrukelige i forsvar (utrooolig trege), og jeg har derfor gått over til random lag. Men uansett hvilke lag jeg er sliter jeg da han kontrer i et satans kjør. Jeg føler jeg har OK kontroll om jeg er Milan (Hint, hint..... Thiago Silva), men da har jeg ikke vinger, og derfor passer det ikke spillestilen min helt.

 

Så, hvilket lag mener dere er best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...