kong_gabby Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er det bare jeg som absolutt HATER når folk byr 250 over deg hele.. jævla.. tiden..... på en spiller man vil ha. Og man prøver å øke med 4000, 6000, 10000, og han stygge faen på den andre enden bare byr 250.... aaaarg! Vet ikke helt hvorfor, men det irriterer meg grenseløst. Haha, nå byr jeg heldigvis (for deg) som regel på så billige spillere at det nesten aldri er aktuelt å øke med flere tusen av gangen, men jeg er typen til å by minst mulig av gangen for å ikke ende opp med å betale mer enn jeg måtte. Byr man 10k av gangen er jo sjansen for at du betalte flere tusen for mye ganske stor. Selv om spilleren koster 100k+, så hadde jeg ikke giddet det. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg vet alltid hva spillerne jeg byr på koster, sånn ca ihvertfall, så passer på å ihvertfall ikke by mer enn det spilleren er verdt. Når jeg sa 10 000 tenkte jeg på en aguero som lå på 14000, og han kunne jeg jo solgt for 60 000 lett, derfor ville det vært et godt kjøp selv om jeg hadde kjøpt han for 30-40 000 Jeg gikk derimot tom for bid tokens da jeg bare hadde 6 igjen eller noe, og jeg måtte derfor øke en del for hvert bud for å prøve å skremme vekk han andre. Det gikk derimot dårlig da han tydeligvis hadde nok av bid tokens. Derfor er det jævli irriterenes med folk som byr 250. Er vel egentlig situasjonen hvor man har lite tokens som er mest irriterende og ikke folkene som byr 250, men du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er det bidtokens på consollen også nå? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er det bidtokens på consollen også nå? Tviler, men da har jeg ikke starta opp i dag. Lenke til kommentar
Henro Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva synes folk her om El Sharaawy? Jeg har snart spart opp 100k, så håper han virkelig er god. Aldri kjøpt en så dyr spiller før. Spiller 4-1-2-1-2 nå, men lurer på om jeg skal bruke han på CAM eller ST. Noen tanker? Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg har brukt han på ST og CF og han er god, men ikke hvis du ikke finter. Du må finte med han!! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Flott deeet... Kommet ny update i dag eller noe som har bugget hele spillet. Logger på, men så fort jeg prøver gjøre noe som å starte en match, eller sette opp laget så får jeg disconnect. I tillegg så må jeg laste ned updaten på nytt hver gang jeg starter UT...... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hva synes folk her om El Sharaawy? Jeg har snart spart opp 100k, så håper han virkelig er god. Aldri kjøpt en så dyr spiller før. Spiller 4-1-2-1-2 nå, men lurer på om jeg skal bruke han på CAM eller ST. Noen tanker? Han er ikke dårlig akuratt... http://www.youtube.com/watch?v=-mRVPRBeLP0 1 Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ukens lag: http://www.ea.com/intl/football/news/totw-21mar-07 Endelig en LB med mer en 85 R. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 auch. Regner med at prisen på Pander går greit ned nå? Eller er det bare Lahm som er god høyreback i Bundesliga og Tyskland? Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Ukens lag: http://www.ea.com/in...s/totw-21mar-07 Endelig en LB med mer en 85 R. Nice! Selvom overall-rating ikke spiler så stor rolle da Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Nest beste RB i Bundesliga er Rafinha(79) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hm, tipper han går ned da. Rafinha er vel rimelig god i forhold til ratinga hvis jeg husker riktig. Har fått bud på 40 000 nå, så er for sent å angre uansett. Satser på at noen byr høyere med sekunder igjen. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvis en vil ha et bundeliga-lag, men ikke har noe i mot å blande inn noen spillere fra andre ligaer kan en kjøre: Lahm IF - Hummels if - Naldo SIF - Alves/Maicon, og man vil kunne spille med en god høyreback med 9 i kjemi. Er vel bare å bytte ut HB med Rafinha hvis du er i en turnering som krever det. Naldo på nesten 2 meter er forøvrig et beist av dimensjoner og har sikkert aldri vært i angrep på corner uten å score. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Lag et engelsk sølvlag til meg? Har 100 K. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Er jaggu HH nå, fikk med meg de siste 3 minuttene ^^ Rart dem ikke skrev noe om det på twitter eller noe :3 Merkelig, kjøpte tre pakker men kun den siste var det så mange spillere som det burde være med i pakken :s Endret 21. mars 2012 av baguett Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ingen som kan lage et lag til meg? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er jaggu HH nå, fikk med meg de siste 3 minuttene ^^ Rart dem ikke skrev noe om det på twitter eller noe :3 Merkelig, kjøpte tre pakker men kun den siste var det så mange spillere som det burde være med i pakken :s Som sagt, det er HH for EA. Ikke for det som kjøper dritten de gir ut. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 ser ut som EA dreit seg ut igjen og la ut Lahm i RB Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 ser ut som EA dreit seg ut igjen og la ut Lahm i RB Hva skal han være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå