Larsemão Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#e3Nv2zGObc7kD LAget jeg bruker pr nå :-) Kombinerer en del spillere gjennom 4-4-2, men dette jeg bruker mest nu Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvilken spiller vil dere anbefale meg å kjøpe, for så å selge igjen, for å få mest mulig profitt? Er rimelig lei av å sitte med rundt 2-3k hele tiden. Er vanskelig å begynne på mitt "Meksikansk silver" prosjekt med så lite coins tilgjengelig som jeg har for øyeblikket. Bumper meg selv. Anyone? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 IF-spillere for rundt 16 000 - 18 000. Kjøp de som du kan få solgt for 20 000. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Problemet er at jeg bare har 4k Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Er i min første finale i en turnering noensinne, etter å ha slått Bogerud KAM 1-0 i semifinalen i Ultimate Tournament. David Luiz ble den store helten etter å ha stanget inn en corner. Må drøye den finalen og roe nervene, og finne ut om jeg skal satse på Cheetah Cheat (5-2-2-1) som jeg brukte i semifinalen eller Bonjour France (4-3-1-2) som er helt uthvilte. EAga: du kan jo bare finne deg noen gullspillere i prissjiktet 1000-1300 som du kan selge for 2000-2300. Det jeg gjør, og det er fort gjort å se hvem som virker "for billige". Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Haha, finalen er unnagjort og jeg vant 5-1. Ekstremt nervepirrende fram til Moutinho ga meg ledelsen etter 45 min, og egentlig helt fram til Hulk la på til 2-0 etter 76 min. Da Ogbonna gjorde ydmykelsen total med et hodestøt på corner etter 82 min ga han opp. La først fra seg kontrollen og deretter begynte å gå på raid med keeper.Ogbonna ble tomålsscorer og min bestemann. Jeg vet at dere har vunnet masse før, men jeg er råtten og da er det her ganske stort. Lagvalget falt på Porto Fever. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) http://www.futhead.com/12/squad/204224 trur dere dette laget hadde funka? kanskje bytta fabio mot marcelo etter hvert har nesten 30k nå men sparer opp til 45k Endret 16. mars 2012 av furiUZ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Littt "lett" midtbane ganske. Kan kanskej slite litt på dødballer også siden du har et lavt lag. Forresten, noen tips til dette laget: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#gr51AyZ2bc7xp Det jeg føler er at jeg skulle hatt en bedre def.midtbane. En Vidal-aktig type hadde vært perfekt. Borja Valero har ikke imponert, så tenker at det er han som bør ut. Ellers er Tevez litt opp og ned. Hadde jeg kunne erstattet han og samtidig hold 9 i kjemi hadde det vært bra. En litt mer "kantspiller" for David Silva har jeg også tenkt på. Eneste forsterkningene jeg selv kommer på er Messi, men han er for dyr. Mascherano er også testet på midten, men føler han er litt for treig og litt for dårlig teknikk. Eneste kravet er egentlig at alle skal ende opp på 9 i kjemi. Agüero kan flyttes opp på topp om det skal gå ann å finne en bedre CF som passer inn. Fint om noen har noen tips. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 http://www.futhead.com/12/squad/204224 trur dere dette laget hadde funka? kanskje bytta fabio mot marcelo etter hvert har nesten 30k nå men sparer opp til 45k Hva med å kanskje spare opp til Pato på topp? Jeg bruker Pato, Neymar og Robinho som en trekløver på topp på mitt brasilianske lag, og det funker fett Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 kan du linke laget ditt? http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jaKge2qbbc7Cl = Mitt brasilianske lag. Ikke hovedlaget mitt, men morsomt å spille med en gang i blant Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Pato har vært skandaløst dårlig her, men mulig han bare ikke passer min spillestil. Hulk scorer tre-fire ganger så mye. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 kan du linke laget ditt? http://www.ea.com/uk...f#jaKge2qbbc7Cl = Mitt brasilianske lag. Ikke hovedlaget mitt, men morsomt å spille med en gang i blant hvor mye ga du for det laget? nilmar er jo sykt rask men er han god eller? er endel billigere enn pato Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 kan du linke laget ditt? http://www.ea.com/uk...f#jaKge2qbbc7Cl = Mitt brasilianske lag. Ikke hovedlaget mitt, men morsomt å spille med en gang i blant hvor mye ga du for det laget? nilmar er jo sykt rask men er han god eller? er endel billigere enn pato trykker du på Bio ser du hva prisen var. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) http://www.futhead.com/12/squad/208730 &--#60;-- Etter å ha satt det opp der ser det ut til at laget i snitt koster rundt 100k. Det er jo spesielt Maicon og Pato som er dyre. Har ikke prøvd Nilmar på dette laget faktisk, men han fungerte bra på den spanske laget mitt. Han har 44 mål på 40 kamper, og det er ikke dårlig det når han har kommet innpå i flesteparten av kampene. Han har bra med fart, men skuddene er ikke alltid like optimale i tillegg til at han ikke er så veldig sterk. Men Pato har jo 5-stjernes finter, så han passer bedre for meg enn hva Nilmar gjør. Åssen type spillestil har du? Edit: Fy f***! Vant nettopp den Ultimate turneringen online, men har ikke fått de 2 pakkene som var premie. Noen som vet hvor de kan ligge? Endret 16. mars 2012 av Jespio Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg fikk dem ved at de lå i storen. Var bare å gå å hente de der. Elsker forøvrig den nye turneringen. Minimum 9 irer/nord irer i startelveren. Solgte unna en haug av med bronsjespillere og tjente ca 50 000 på det. Nå herjer jeg online med en haug med bronsjespillere og Aguero + Tevez på topp. Bytter inn Steklenburg, Pique og Thiago Silva med kampstart, da er jeg sikra bakover også. 7 500 coins for å vinne, pluss en gullpakke verdt 7 500. Det kaller jeg premie. Vurderer å betale overpris for noen irer som kan gjøre laget bedre, da tror jeg at jeg ikke skal ha noen problemer med å vinne denne noen ganger i løpet av helga. Synd turneringen bare er over to dager. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Flotters, er i finalen i 7,5K turneringa. Så fryser spillet seg i inngangen til kampen. Skulle ikek vært mulig at sånne ting skjer... Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Har 3 stk Walter, selger for 2500 Buy-now, igår var alle helt ville, men nå ser det verre ut.. Begynte med en som jeg kjøpte for 300.. Flotters, er i finalen i 7,5K turneringa. Så fryser spillet seg i inngangen til kampen. Skulle ikek vært mulig at sånne ting skjer... Er alle kampene i vansklighetsgrad "profesjonell"? Endret 17. mars 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) kjøpte en rask ghaneser for 4k (bronze) og la han ut for rundt 5k og 8k (bin) men finner'n ikke på byttehaugen... da forsvant 4k sikkert... typisk det når jeg bydde så mye. kom opp feil melding elns når jeg la han ut for salg Endret 17. mars 2012 av furiUZ Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har 3 stk Walter, selger for 2500 Buy-now, igår var alle helt ville, men nå ser det verre ut.. Begynte med en som jeg kjøpte for 300.. Flotters, er i finalen i 7,5K turneringa. Så fryser spillet seg i inngangen til kampen. Skulle ikek vært mulig at sånne ting skjer... Er alle kampene i vansklighetsgrad "profesjonell"? Mulig, men jeg spiller online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå