Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble skrevet på Twitter idag av EAGames så det er korrekt! FIFAsamfunnet har skrevet en liten artikkel om dette:

"I kveld klokken 19.00 er det Happy Hours, ja, 2 timer med Happy Hour, hvor du kan finne en 96-rangert Messi IF i pakker. Ikke nok med det, kjøper du en gullpakke vil du også være med i trekningen av 100 000 coins. Noe det er 10 trekninger av!"

EDIT: Var litt for sen, ser jeg.

Endret av Jaudaa
Lenke til kommentar

Ikke gode odds nei. Vurderer å kjøpe en pakke uansett, går "bare" 3-4K i minus på en 7,5K pakke.

Prøvde meg på en ordentlig dritttaktikk i dag. La inn trade-offers på 150 coins og en bronsjespiller på alle Messiene jeg kunne finne. Funka dårlig...

Lenke til kommentar

Vel, der gikk Benzema for 41 000. Hadde i grunn foretrukket 50 000, men siden ingen var villige til å kjøpe han for det etter utallige forsøk, satt jeg ned prisen på bid.

Får se om jeg finner noen billige spillere i natt også. Var litt penger å tjene der merket jeg.

Lenke til kommentar

Noen som vil selge meg en billig Premier League spiller (CM/SM)?

Søk på gullspillere til maks 1000, der kan man finne mye greit. Kjøpte to Defoe med 4-3-1-2 på den måten i går, lå vel på ca 800.

Ekstremt irriterende med de som legger inn bud med 3-1 sek igjen, ofte er det ganske dødt på 15-5 sek til sammenligning.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Søk på gullspillere til maks 1000, der kan man finne mye greit. Kjøpte to Defoe med 4-3-1-2 på den måten i går, lå vel på ca 800.

Ekstremt irriterende med de som legger inn bud med 3-1 sek igjen, ofte er det ganske dødt på 15-5 sek til sammenligning.

Er Defoe en bra kar i CM da?

Lenke til kommentar

Tvilsomt, og jeg kunne like gjerne sagt Walker. At han skulle finne Defoe til 800 nå skjer nok heller ikke.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Tvilsomt, og jeg kunne like gjerne sagt Walker. At han skulle finne Defoe til 800 nå skjer nok heller ikke.

Bare trodde det siden du nevnte han etter CM spørsmålet hans! Men ja, det er måten å søke etter spillere på! Eneste måten jeg tjener penger på.

Lenke til kommentar

Noen som har mulighet til å låne bort IF Kroos i CDM/CM? Vurderer han til mitt Bundesliga lag, men vil ikke kjøpe han enda i tilfelle jeg ikke liker han. Snakker om å låne han i en kamp.

Hvorfor ikke bare kjøpe han og selge han for samme pris om du ikke liker han?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...