G27 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Fælt så vanskelig det skulle være å selge Mangala. Har to til salgs, 5-3-2 og 3-4-3, begge til beskjedne 2000. Ikke at jeg prøver å selge han her, men jeg så for meg at han ville forsvinne i løpet av en auksjon eller to med den lave prisen. Når har de vel gått 3-4 runder begge to. Søker jeg han opp så er det langt høyere priser på han, folk er tydeligvis optimister. Tålmodighet er nøkkelen til rikdom....... joke. Men hvor mye koster et formasjonskort da? 1000-2000 kanskje mer om du vil ha en skikkelig formasjon.. Da kjøper folk heller en dyr Mangala enn en billig i helt feil formasjon Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Folk spiller jo 5-3-2 og 3-4-3 også. Jeg gidder ikke å sjanse på at noen vil betale nok til å dekke både formasjonskort og en ok profitt i forhold til hva jeg la ut. Jeg skal bare ha de 2000 og bli kvitt dem. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Fælt så vanskelig det skulle være å selge Mangala. Har to til salgs, 5-3-2 og 3-4-3, begge til beskjedne 2000. Ikke at jeg prøver å selge han her, men jeg så for meg at han ville forsvinne i løpet av en auksjon eller to med den lave prisen. Når har de vel gått 3-4 runder begge to. Søker jeg han opp så er det langt høyere priser på han, folk er tydeligvis optimister. Tålmodighet er nøkkelen til rikdom....... joke. Men hvor mye koster et formasjonskort da? 1000-2000 kanskje mer om du vil ha en skikkelig formasjon.. Da kjøper folk heller en dyr Mangala enn en billig i helt feil formasjon Jeg solgte et 41212 formasjonskort for 6800. De selger som bare det, hadde 150 som startpris. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Spillere selger i hver fall dårlig, sitter blant annet på tre Mangala, to Podolski, noen Vermaelen, Gervinho, Menez, Dede og noe annet rask. Ingen solgte i de tre siste rundene og prisene skal være greie. Har solgt mye den siste uka, så jeg skal ikke klage. Men det har gått veldig tregt de siste par dagene, og de jeg som oftest kjøper inn får jeg sjeldnere til en lav nok pris. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Trikset ved salg er å legge de ut på laaaang auksjon og sette en buy now rett under alle andre. Da forsvinner de innen kort tid fordi folk gidder ikke vente på auksjoner, men heller kjøper på buy now, og da den billigste de finner. Jeg kjøpte tre stk Valencia IF til 92 000,- La de ut på den lengste auksjonstiden som er med buy now på 107 000,- Ca 2000 under hva alle andre hadde sine på i samme formasjon. I løpet av natten var alle solgt. Gikk i dag bor i fra 4-1-2-1-2 på ene laget mitt, og jeg har mye større hell med denne formasjonen enn jeg har på "gode" laget mitt. Spiller nå 4-3-1-2. Vurderer sterkt å gå over til 4-3-2-1 på spanialaget mitt nå, men det blir ekstremt dyrt å gå tilbake igjen om jeg ikke er fornøyd. Noen som vil si noe om 4-1-2-1-2 Vs 4-3-2-1/4-3-1-2? Altså egne erfaringer. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hm, den taktikken der virket faktisk ikke dum. Eneste "problemet" er jo å få kjøpt inn spillere billigere hva de egentlig er verdt. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Prøver meg på "kjøp nå", takk for tipset. Men jeg har ikke tid/tålmodighet til å vente fryktelig lenge så jeg valgte 3 timer. 100 over startpris. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hm, den taktikken der virket faktisk ikke dum. Eneste "problemet" er jo å få kjøpt inn spillere billigere hva de egentlig er verdt. Ja en må jo være heldig å få plukket de opp. Fikk en Thiago Silva til 17 000,- og en til rett over 30 000. Godt med overskudd der. Vet ikke hvorfor ingen ga seg inn i auksjonen, vanligvis går han jo for godt over 60 000,- Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Blir disconnecta ofte for tiden... Endret 8. mars 2012 av johan1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Hvor ubrukelig er egentlig heading på 57 og 60? Vurderer å bruke Miccoli og Di Natale. Jeg slår aldri innlegg, men kan være greit om de klarer å score med hodet på åpent mål eller vinne en hodeduell en sjelden gang. Endret 8. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Det å vinne hodedueller har ingen ting med heading å gjøre. De spillerene du nevner er små, så ikke regn med å vinne alt for mye. På vanlige innlegg så merker du ikke mye forskjell, Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Det å vinne hodedueller har ingen ting med heading å gjøre. De spillerene du nevner er små, så ikke regn med å vinne alt for mye. På vanlige innlegg så merker du ikke mye forskjell, Jeg er egentlig bare avhengig av at de kan heade på åpent mål hvis keeper ruser ut og jeg legger et høyt "innlegg". Hvis de klarer å stå alene og score med hodet, så er det i grunn nok. Stemmer at heading ikke har så mye med å vinne hodedueller å gjøre, når jeg tenker meg om. Kompany er nok et greit eksempel på det. Falcao med 88 i heading viste seg også å være en av mine dårligste hodespillere, og når jeg kjøpte han inn som hodespiller så var han bare å selge. Jeg håpet at han var en Ayala/Riedle i luftrommet, men nei. Angående hodespill, lite er mer frustrerende enn at Aguero scorer med hodet. Selv mot M'Bia som skal vinne 10/10 scorer han med hodet. Endret 9. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hm, den taktikken der virket faktisk ikke dum. Eneste "problemet" er jo å få kjøpt inn spillere billigere hva de egentlig er verdt. Ja en må jo være heldig å få plukket de opp. Fikk en Thiago Silva til 17 000,- og en til rett over 30 000. Godt med overskudd der. Vet ikke hvorfor ingen ga seg inn i auksjonen, vanligvis går han jo for godt over 60 000,- Vant du på auksjon eller "buy now"? Ser du litt tilbake, ser du at jeg så Villa gå for 19K på auksjon, men jeg tenkte at det skjer såpass sjeldent at det ikke er vits å prøve. Vinner du sånn ofte? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Finnes det noen drakter som kan minne om Portugals hjemme drakt? Den røde og grønne for å nevne det også. H FEFSPDNFNJLAK!!!!!!!!!!!!!!!! MOAAAAHAH! JESS!! Kjøpte Upgrade-Nani (87) for 30 000, og han selges jo for rett rundt 70 000 for det meste. Laveste jeg har sett er 58 000, og det var tidligere i kveld. Men tror jeg kommer til å beholde han, da han har vært nr 1 på ønskelisten min lenge. Håper bare han lever opp til statsene sine. Måtte sjekke et par ganger om jeg så rett! 30 000 føler jeg er et røverkjøp Uansett er jo han verdt ca 40 000 mer enn det jeg kjøpte han for, så det var en gooood goood deal Jeg er så glad at jeg må beskrive det med smileys! :!: og ikke minst Endret 9. mars 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Begynt på et nytt prosjekt: mest mulig for minst mulig. Ingen skal koste mer enn 1000, og jeg skal presse ned verdien på laget så langt det lar seg gjøre, samtidig som laget ikke skal være møkkdårlig. Satser på 4-3-1-2 og tatt utgangspunkt i Serie A, skulle jeg sett på flere ligaer hadde det blitt en kjempejobb mtp kjemi. Så langt bare fått hentet inn Jovetic (650), Lichtsteiner (700) og Dias (1000). Hadde bud på 1000 på Forlan med 2 sek igjen, men da var det flere som våkna og jeg gadd ikke å holde følge. Ser for meg noe sånt: --------Cissé------------Miccoli ---------------Jovetic ---De Rossi-----Guarin-----Marchisio Armero----Dias--------Caceres----Lichtsteiner ----------------Abbiati Endret 9. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Kjøpte likegreit Aguero for 25000 siden jeg var så godt i gang. Dette var ingen dårlig kveld må jeg si. ---------------------------------------------------------------------- Skal jeg kjøre på med 5-2-2-1 eller 4-1-2-1-2? Tenker å kjøre noe sånt om jeg går for 5-2-2-1: http://www.futhead.com/12/squad/156189 Tror 4-1-2-1-2 blir mye dyrere om jeg skal gå for enda en ny god spiss. Og i tillegg sliter jeg med å velge hvilke høyreving jeg bør gå for: Valencia http://www.futhead.com/12/player/4070 Gernvinho http://www.futhead.com/12/player/4356 Ben Arfa http://www.futhead.com/12/player/3441 Walcott http://www.futhead.com/12/player/3839 Kommer jo til å gå for to da jeg må ha backup uansett. Ben Arfa gar 5* skills, derfor vil jeg ha han Endret 9. mars 2012 av G27 Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kjøpte likegreit Aguero for 25000 siden jeg var så godt i gang. Dette var ingen dårlig kveld må jeg si. ---------------------------------------------------------------------- Skal jeg kjøre på med 5-2-2-1 eller 4-1-2-1-2? Tenker å kjøre noe sånt om jeg går for 5-2-2-1: http://www.futhead.com/12/squad/156189 Tror 4-1-2-1-2 blir mye dyrere om jeg skal gå for enda en ny god spiss. Ikke 5-2-2-1 fordi det er svett. Bruk heller 4-4-2 eller 4-3-1-2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kjøpte likegreit Aguero for 25000 siden jeg var så godt i gang. Dette var ingen dårlig kveld må jeg si. ---------------------------------------------------------------------- Skal jeg kjøre på med 5-2-2-1 eller 4-1-2-1-2? Tenker å kjøre noe sånt om jeg går for 5-2-2-1: http://www.futhead.com/12/squad/156189 Tror 4-1-2-1-2 blir mye dyrere om jeg skal gå for enda en ny god spiss. Ikke 5-2-2-1 fordi det er svett. Bruk heller 4-4-2 eller 4-3-1-2 Og med svett mener du? Feigt? Det bryr jeg meg dritten om, da jeg har fått erfare med å tape noe sinnsvakt mye, at jeg ikke er spesielt god i Fifa.... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Gervinho, 5-2-2-1. Holder på med dette selv og mangler bare Gervinho. Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Kjøpte likegreit Aguero for 25000 siden jeg var så godt i gang. Dette var ingen dårlig kveld må jeg si. ---------------------------------------------------------------------- Skal jeg kjøre på med 5-2-2-1 eller 4-1-2-1-2? Tenker å kjøre noe sånt om jeg går for 5-2-2-1: http://www.futhead.com/12/squad/156189 Tror 4-1-2-1-2 blir mye dyrere om jeg skal gå for enda en ny god spiss. Ikke 5-2-2-1 fordi det er svett. Bruk heller 4-4-2 eller 4-3-1-2 Og med svett mener du? Feigt? Det bryr jeg meg dritten om, da jeg har fått erfare med å tape noe sinnsvakt mye, at jeg ikke er spesielt god i Fifa.... Feigt ja.. Folk som bruker 5 i forsvar og contain defending ødelegger FUT. Håper du ikke bruker contain? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå