itzTheTruth Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Skjer innimellom det der. Merkelige greier. Laget mitt er komplett. Har vært hard trading de siste ukene. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eMVcyhMabc3N7 Endret 7. mars 2012 av itzTheTruth Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Skjer innimellom det der. Merkelige greier. Laget mitt er komplett. Har vært hard trading de siste ukene. http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eMVcyhMabc3N7 Er det ditt lag? Satan! Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Essien forsvant fort, ble bare 5100. Kjøpte inn Samuel med kontrakt på 70 (!) nå, for bare 2500. La han ut igjen på 5500, men greit å ha han i klubben på evighetskontrakt også. Kjøpte Mangala for 2300 nå nettopp, tenkte jeg kunne selge han for 4000. Endret 7. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Her er mitt lag nå Bytter lag minimum 4 ganger i uka laget Endret 7. mars 2012 av Th3BTK Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ukens lag: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#hoO8qNkObc3M0 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Største tabbe så langt, ble lurt til å svi av litt for mange tusen på feil M'Vila. Men jeg er en stolt jævel, så jeg la han ut igjen til enda høyere pris. Reyes har bare 7 i kjemi nå, koblet mot Torres og Ramires. Mulig å få han opp på 8 eller 9 med spansk manager? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Så jævli stygt at Nani er LM på Ultimate Team. Og i tillegg er Park RM.... Spesielt siden det ikke finnes kort hvor man kan bytte fra LM/LW til RM/RW. Kan man få 9 i kjemi på en spiller om man setter en venstre ving på høyrekanten? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nei, toppen 7. Litt tåpelig ja, United oversvømmes av LM/LW (alle Nani IFs, Young å IF, Park IF, Giggs + IF) Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Noen som har en ide om når neste happy hour er? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Her er mitt lag nå Bytter lag minimum 4 ganger i uka laget L-U-L-Z Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Her er mitt lag nå Bytter lag minimum 4 ganger i uka laget Det var ofte. Men hva søren gjør en 55-spiller i laget ditt? Hva er vitsen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er jo Pogba..han er jo HELT utrolig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har ikke pogba sånn 99 i curve og 90 i langskudd eller noe sånt? Litt OP for en 55 spiller da Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Likevel... Ser på statsa at han egentlig burde vært rundt 70, men Nasri er jo garantert bedre der. Og så satt inn Benzema på topp. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Så jævli stygt at Nani er LM på Ultimate Team. Og i tillegg er Park RM.... Spesielt siden det ikke finnes kort hvor man kan bytte fra LM/LW til RM/RW. Kan man få 9 i kjemi på en spiller om man setter en venstre ving på høyrekanten? Har et LM/LW kort jeg, så de finnes Hvor mye ville du være villig til å betale for det? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Så jævli stygt at Nani er LM på Ultimate Team. Og i tillegg er Park RM.... Spesielt siden det ikke finnes kort hvor man kan bytte fra LM/LW til RM/RW. Kan man få 9 i kjemi på en spiller om man setter en venstre ving på høyrekanten? Har et LM/LW kort jeg, så de finnes Hvor mye ville du være villig til å betale for det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ja de finnes. Men ikke LM/LW til RM/RW. 1 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 aha.. Skjønte ikke at han mente fra en kant til en annen Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Kanskje jeg forklarte det på en dårlig måte, men jeg mente at det ikke fantes kort som endret fra venstreving til høyreving og venstre midt til høyre midt Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Skjønner det nå som jeg leser igjennom igjen. My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå