kong_gabby Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Første suspensjon, M'Bia har tydeligvis fått for mange gule kort. Hvilket antall er det? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Ligger en IF-Nani ute til 109K start price med 2 min igjen (PS3). Det er nok 20 000 å hente der. Ser at de nesten alle ligger fra 130+, og det er ikke ofte jeg har sett det kortet under. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Snittprisen er vel 117 000. Du går nesten på et tap om du hadde kjøpt han for rundt 110 000. 5% skatt på 120 000 (hvis du er heldig), rundt 6 000. Nanien har fått en upgrade av IFen, så prisen kommer til å falle konstant. Du tjener jo på det, men selv er jeg alltid skeptisk til kjøp og salg av så dyre spillere for å tjene coins. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Skal man kjøpe så dyrt for å trade så bør det kanskje være en spiller man selv kan tenke seg å bruke. Sitter på jobb og trader litt, og skulle sette opp prisen på Chiellini fra 150. Sitter med mobil og må da trykke tusen ganger, og så klikker det på 10k eller noe... Kjøpte han inn for å bruke han selv, men kan jo prøve å selge han dyrt mens jeg er på jobb. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hø.... Så det er skatt inne i bilde når man selger spillere også? Har ikke jeg fått med meg en gang. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hø.... Så det er skatt inne i bilde når man selger spillere også? Har ikke jeg fått med meg en gang. 5% av salgssummen går bort. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hø.... Så det er skatt inne i bilde når man selger spillere også? Har ikke jeg fått med meg en gang. Jeg glemte det nå da jeg la ut Chiellini, men får jeg solgt til prisen jeg satte går jeg i pluss i hvert fall Får fortsette med å kjøpe spillere for 1000-1300 og selge for 2000-2300. Litt tryggere. Hadde 8 av samme spiller i byttehaugen i går, da begynner man å snakke spesialisering. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Var sånn jeg tjente coins i fjor, men det var rundt TOTY tidene for ligaene. Fikk kjøpt spillere for 2-4K og solgt for 4-6K. Funket veldig bra, og hadde vel 100-200 spillere i watch lista som jeg hadde kjøpt som var klare for salg. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Meste jeg har tjent var når jeg kjøpte Evra for 5200 og solgte for 8200. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nå blir jeg konstant disconnected fra FUT når jeg prøver å gå inn i kamp. EA og deres rævva servere. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Kjemefornøyd med serverne, blir nesten aldri frakoblet etter kampene lenger Lenke til kommentar
Henro Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tenkte jeg skulle prøve ett nytt lag, så fikk jeg egentlig litt lyst til å prøve sølv. Noen som har tips? Formasjon, liga, trading. Osv Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Playstation Network er nede nå? Bare jeg som ikke får logget på webapplikasjonen? Får bare beskjed om at jeg er logget på konsollen, men den slo jeg av for en stund siden. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Playstation Network er nede nå? Bare jeg som ikke får logget på webapplikasjonen? Får bare beskjed om at jeg er logget på konsollen, men den slo jeg av for en stund siden. Jeg er på nå ihvertfall. Men hvordan får man fjernet solgte spillere fra trade pilen på web appen? Får nesten ikke lagt ut flere spillere fordi de solgte fyller opp plassen. Står at jeg har 18/30, men jeg har egentlig bare 6 kort til salgs....... Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Playstation Network er nede nå? Bare jeg som ikke får logget på webapplikasjonen? Får bare beskjed om at jeg er logget på konsollen, men den slo jeg av for en stund siden. Ser nok sånn ut... http://hothardware.com/News/PlayStation-Network-Down-for-14-Hours-Starting-Today/ Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 (endret) Playstation Network er nede nå? Bare jeg som ikke får logget på webapplikasjonen? Får bare beskjed om at jeg er logget på konsollen, men den slo jeg av for en stund siden. Jeg er på nå ihvertfall. Men hvordan får man fjernet solgte spillere fra trade pilen på web appen? Får nesten ikke lagt ut flere spillere fordi de solgte fyller opp plassen. Står at jeg har 18/30, men jeg har egentlig bare 6 kort til salgs....... Kom meg inn på webapplikasjonen nå, men PN får jeg fortsatt ikke logget meg på. Så noe om nedetid på søndag. Har ikke opplevd at solgte spillere tar opp plass. Hadde solgt tre spillere da jeg logga meg på webapplikasjonen, og jeg trykka på alle for å se hvilken pris jeg fikk. Da jeg gikk inn på trade pile neste gang var alle de solgte spillerne borte. Jeg skulle gjerne fått fjernet spillere fra watch list, men er ikke verre enn at jeg kan bla til de neste sidene. Edit: på dataen ser det greit ut å fjerne kort fra watch list, men kan ikke huske å ha fått opp det på mobilen. Endret 4. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Dere får sjekke Playstation kaféen innimellom også bois. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Noen som vil selge meg en billig PL (SA/CF) spiller med gjennomsnitt over 80 og 4-3-1-2 formasjon? Jeg sliter økonomisk, så jeg tenker på rundt 1000 coins. Handelen foregår ved hjelp av trade offer. Endret 5. mars 2012 av MrPool Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Gjort noen forsøk på å kjøpe Torres i dag, fullstendig kaos fra 15 sek og ned. Ikke uvanlig så klart, men uvant når man er vant til å kjøpe middelmådigheter som man får kjøpe i ro og fred. Har tydeligvis akkurat litt for lite, har vært flere ganger at han har blitt solgt for en tusing mer enn jeg hadde. Har ca 31k. Fant ut at luringene som vil kjøpe spillere som jeg nesten har doblet prisen på ikke er så opptatt av at posisjon og formasjon henger på greip. Kjøpt noen "ukurante" vinger og gjort dem om til 5-2-2-1, men det var visst bortkasta. Folk skal ha uansett. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Fant ut at luringene som vil kjøpe spillere som jeg nesten har doblet prisen på ikke er så opptatt av at posisjon og formasjon henger på greip. Kjøpt noen "ukurante" vinger og gjort dem om til 5-2-2-1, men det var visst bortkasta. Folk skal ha uansett. Jeg var sånn i begynnelsen. Så en billig spiller å kjøpte han på flekken, for deretter å se at han hadde en helt rompe formasjon som ikke passet inn i laget. Fikk jo solgt de for det samme eller mer, men litt irriterenes Har heldigvis stoppet med det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå