Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

FUT Transfers for Friday, March 2nd 6pm GMT

David Navarro Pedrós: From Neuchâtel Xamax to Levante UD

Alexis Ruano Delgado: From Sevilla FC to Getafe CF

Tomasz Kuszczak: From Manchester United to Watford

Pontus Farnerud: From Free Agents to IFK Göteborg

Cleber Santana Loureiro: From São Paulo to Avaí

Josef de Souza Dias: From FC Porto to Grêmio

Fabian Delph: From Leeds United to Aston Villa

Nathan Delfouneso: From Leicester City to Aston Villa

Evgeniy Balyaykin: From Rubin Kazan to Tom Tomsk

Chidi Odiah: From CSKA Moskva to Free Agents

Hugo Droguett: From Free Agents to Jeonbuk Hyundai Motors

George Elokobi: From Wolverhampton Wanderers to Nottingham Forest

Stephen McManus: From Middlesbrough to Bristol City

Alan Gatagov: From Dinamo Moskva to Tom Tomsk

Edson Buddle: From Free Agents to Los Angeles Galaxy

Federico Piovaccari: From Sampdoria to Brescia

Pablo Granoche: From Chievo Verona to Varese

Emmanuel Ekpo: From Free Agents to Molde FK

Ignacio Javier Gómez Novo: From Real Sporting de Gijón to Legia Warszawa

Ricardo Clark: From Eintracht Frankfurt to Stabæk Fotball

Maciej Rybus: From Legia Warszawa to Terek Grozny

Andrey Ivanov: From Lokomotiv Moskva to Tom Tomsk

Abderrazzak Jadid: From Parma to Grosseto

Lasha Salukvadze: From FC Volga Nizhniy Novgorod to Free Agents

Andros Townsend: From Tottenham Hotspur to Birmingham City

Evgeniy Savin: From Tom Tomsk to FC Volga Nizhniy Novgorod

Sean Davis: From Bolton Wanderers to Bristol City

Branko Ilič: From Lokomotiv Moskva to Free Agents

Gerard Bordas Bahamontes: From Villarreal CF to Villarreal B

Caleb Folan: From Colorado Rapids to Birmingham City

Chris Riggott: From Free Agents to Burton Albion

Miles Addison: From Derby County to Bournemouth

Lúcio Teófilo da Silva: From Ulsan Hyundai FC to Free Agents

Marco Cellini: From Varese to Modena

Craig Beattie: From Free Agents to Heart of Midlothian

Marek Štěch: From West Ham United to Leyton Orient

Ruslan Nakhushev: From Lokomotiv Moskva to Tom Tomsk

Gianvito Plasmati: From Nocerina to Varese

Scott Sutter: From BSC Young Boys to FC Zürich

Sergey Omelyanchuk: From Terek Grozny to Tom Tomsk

Jamie McAllister: From Preston North End to Bristol City

Rafael Jordá Ruiz de Asín: From Levante UD to Free Agents

Bruno Cheyrou: From FC Nantes to Free Agents

Paul Hayes: From Charlton Athletic to Wycombe Wanderers

Lee Johnson: From Free Agents to Kilmarnock

Ian Ashbee: From Preston North End to Free Agents

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trading krever tydeligvis litt tålmodighet. Kommer flere spillere inn enn det går ut, er oppe i 18 spillere i byttehaugen.

Det verste er at ratingen på samtlige hadde gitt dem fast plass i alle lagoppstillingene mine. Er bare kjemien som hadde vært fucka.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å selge hele laget, og har regnet frem til at pengene vil bli på 90 000, give or take. Deretter skal jeg se etter såkalte røverkjøp av IF-spillere og selge igjen for, om jeg er heldig, 10K mer enn jeg kjøpte. Må være det mest effektive for å tjene penger. Er ikke fornøyd med 4-2-2-2 formasjon, så vil endre alt.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å selge hele laget, og har regnet frem til at pengene vil bli på 90 000, give or take. Deretter skal jeg se etter såkalte røverkjøp av IF-spillere og selge igjen for, om jeg er heldig, 10K mer enn jeg kjøpte. Må være det mest effektive for å tjene penger. Er ikke fornøyd med 4-2-2-2 formasjon, så vil endre alt.

Du får stå opp tidlig hver morgen og trade da :p jeg var tidlig oppe for første gang på lenge i dag, og markedet var jo en gullgruve.

Ble frakoblet på 5-0 og 35 min nå. Dritt.

Lenke til kommentar

åssen lag har du?

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dcvw8aw3bc1xs

This. Håper på å få solgt Benzema for 50K, men ser han går for rundt 45K også, så kan bli vanskelig. Av andre spillere som er verdt noe er Evra verdt ca 8K og N'Gog ca 8-9K. Ellers ligger vel de fleste på alt fra ca. 2-6K, something, + at jeg har altfor mange andre gull spillere jeg må få solgt.

Skal ihvertfall ikke selge spillere lavere enn hva jeg kjøpte for, kanskje med unntak av Sakho. Han var ikke særlig populær fikk jeg inntrykk av.

EDIT: Faen, hvis jeg klarer å få solgt alle spillerne jeg har til prisen jeg kjøpte dem for, + noen spillere dyrere sammen med Benzema til 50 000, vil jeg få over 100 000. Awesome.

Endret av G27
Lenke til kommentar

er virkelig ikke lavezzi verdt mer enn 10k? må legge han ut for mindre enn det virker det som. Ingen som vil ha han..er et 4-3-2-1 kort på'n. Vanskelig å få solgt på han og di maria. Går ned i pris hver gang jeg legger dem ut omtrent..

Lenke til kommentar

Blitt overraskende vanskelig å selge spillere, ja. Sitter på tre Navas'er som har gått noen runder nå, 4-4-2 (2300 og 2700, siste med 28 på kontrakt) og 4-4-1-1 (2300) med HM.

26 spillere i byttehaugen nå, så jeg har ikke noe annet valg enn å være veldig selektiv i morra.

Lenke til kommentar

Do you know what grinds my gears? Prøver å spille med alt på manuelt så mye som mulig, og det pleier å gå relativt bra. Irriterer dog grenseløst når jeg er i finaler og plutselig bommer på sjanser jeg kunne scoret på med øynene revet ut i assisted, mens motstanderen er feig og scorer med en dritrask degos på et R1 skudd. Skulle vært mulig å velge at du kan spille mot andre med manuelt skudd når du selv spiller med det.

Lenke til kommentar

?

Vet ikke om han vil gå ned i pris. Er jo umulig å forutse det. Spilleren er akkurat like god hele tiden, med mindre han blir nerfet. Han kan derimot gå ned i pris om du setter en dritt formasjon på han, men det er ikke snakk om noen stor sum. Personlig har jeg solgt alle spillerne jeg har kjøpt for høyere sum enn det jeg betalte. Lurt å se etter billigst mulig, gjerne på natten, og så selge på dagen når prisen er høyest.

Lenke til kommentar

Er vel Roger something som er wolves stopperen, og om jeg husker rett har han 85 i def, 88 i heading og 70 eller 75 i pace. Han vil jeg si er greit bedre enn Kompany. Ihvertfall ifølge statsene.

EDIT: Roger Johnson har 84 i def, 85 i heading og 75 i pace. Usikker på hvem jeg ville gått for av han og Kompany. Johnson er greit bedre på hode så om du har pengene tror du bør gå for han. Er noe dritt å slippe inn på corner. Selv synes jeg Kompany er god på hode IRL, så skjønner ikke hvorfor han kun har 77.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...