Nipoe Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har et lite spørsmål angående web app'en til FUT. Er det EA-kontoen man registrerte spillet på man logger in med eller regisrerte man egen for FUT? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Er det mulig å finne gjennomsnittsverdi på enkeltspillere i en bestemt posisjon og formasjon på Futhead? Tradinga går til helvete, har kjøpt inn spillere som jeg "mente" (ufattelig dumt viste det seg) var billige. Sitter med Doumbia (4-5-1) og Danny (SOM, 4-2-2-2) som begge kostet 1100, og Akinfeev (4-4-2) som kom på 900. I mitt hode skal det være mulig å få en viss fortjeneste på dem, men resten av verden er ikke enig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tradingen har jo kolapset helt. Kontraktskort, fitnesskort osv har jo stupt i verdi sammen med mye annet. Jeg står å vurdere Alvese eller Casilas IF, noen som har formening av hvem jeg bør gå for? Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Budsjett på 180 K etter innkjøpet av de spillerne? Fortell meg din trading hemlighet! (gjerne i PM ) Finnes ingen hemmeligheter Kjøp billig, selg dyrt. Men du har sikkert noen visse spillere du går etter? Kan du sende pm? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Falcao IF2 gikk for 1100,- her ser jeg. Er vel siden serverene brøt sammen igjen i natt. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Tenkte å skaffe meg Ribery IF. Men siden han blir for dyr går jeg for Robben istedenfor. Merkelig at han er så dyr. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Men du har sikkert noen visse spillere du går etter? Kan du sende pm? Det gir ingen mening å skulle sende deg PM om det. Da hadde han heller lagt det ut i tråden. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Budsjett på 180 K etter innkjøpet av de spillerne? Fortell meg din trading hemlighet! (gjerne i PM ) Finnes ingen hemmeligheter Kjøp billig, selg dyrt. Men du har sikkert noen visse spillere du går etter? Kan du sende pm? Er du Moa som spiller for Hannover, eller er du bare Mos? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Budsjett på 180 K etter innkjøpet av de spillerne? Fortell meg din trading hemlighet! (gjerne i PM ) Finnes ingen hemmeligheter Kjøp billig, selg dyrt. Men du har sikkert noen visse spillere du går etter? Kan du sende pm? Jeg kan si det at jeg vanligvis går etter spillere mellom 7-15K, og helst i gode formasjoner. I tillegg gjør jeg enkle ting med noen spillere for å få prisen opp. F.eks walcott kan du kjøpe som HV, gjøre om til HM, og selge for 500-1000 i profitt avhengig av hvor billig du kjøpte for. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Noen ganger skulle man hatt opptaksmuligheter. Ble nettopp knust 6-2 av en fyr jeg mener at jeg fort kunne knust 6-2 selv. Problemet er bare at spillerne blir pill råtne, helt uten grunn (?). Merket fra første touch på ballen at den kampen her kom til å bli en lidelse. 99 i form og moral på hele gjengen, men de har plutselig glemt hvordan man spiller pasninger, vender og skyter. Spilte med det franske laget mitt, og selv det colombianske laget mitt er bedre enn dette. Kampens høydepunkt må ha vært da M'Bia plutselig var 10 meter unna motstanderen etter å ha blitt vendt bort, og det var umulig å "snu" han igjen. Var nok en gang på en bakgårdsstadion, og da må det være legitimt å lure på om dette har noe med bane/stadion å gjøre. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg merker det blir slik om laget jeg spiller mot har lav kjemi. Virker som om at mine spillere da blir nedjustert. Er akkurat på samme måte som du beskriver nå. Vendinger, mottak og pasninger blir helt på jordet. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg merker det blir slik om laget jeg spiller mot har lav kjemi. Virker som om at mine spillere da blir nedjustert. Er akkurat på samme måte som du beskriver nå. Vendinger, mottak og pasninger blir helt på jordet. Greit å vite at det ikke bare er jeg som er gal. Han hadde elendig kjemi, kanskje 70 eller noe. Edit: Noen som har noen formening om pris på Falcao med kontrakt på 43, S og 4-3-1-2? Kjøpte han for 2100, med en eller annen latterlig formasjon, antagelig 3-4-1-2. Er det realistisk å få solgt med startpris på 3200? (Falcao var tidenes bomkjøp, en elendig spiller som jeg virkelig ikke skjønner meg på. Trenger han ikke på Colombia engang) Prøver meg på litt trading og gjort noen innkjøp, er eneste mulighet til å tjene litt cash når jeg ikke kjøper pakker eller spiller cuper. Innkjøpene jeg gjorde nå: Steve Mandanda (3-4-3): 1500 Thomas Vermaelen (5-3-2): 1600 Kevin Gameiro (5-3-2): 1000 René Adler (4-3-1-2): 1000 (som om jeg får solgt han.. 2x Adler i byttehaugen, umulig å få solgt) Ibrahim Afellay (VV, 3-4-3): 900 I prosent skal det være mulig å gjøre god butikk her, selv om det ikke er snakk om tusener i gevinst per spiller. Endret 2. mars 2012 av LHUS Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg merker det blir slik om laget jeg spiller mot har lav kjemi. Virker som om at mine spillere da blir nedjustert. Er akkurat på samme måte som du beskriver nå. Vendinger, mottak og pasninger blir helt på jordet. Greit å vite at det ikke bare er jeg som er gal. Han hadde elendig kjemi, kanskje 70 eller noe. Edit: Noen som har noen formening om pris på Falcao med kontrakt på 43, S og 4-3-1-2? Kjøpte han for 2100, med en eller annen latterlig formasjon, antagelig 3-4-1-2. Er det realistisk å få solgt med startpris på 3200? (Falcao var tidenes bomkjøp, en elendig spiller som jeg virkelig ikke skjønner meg på. Trenger han ikke på Colombia engang) Prøver meg på litt trading og gjort noen innkjøp, er eneste mulighet til å tjene litt cash når jeg ikke kjøper pakker eller spiller cuper. Innkjøpene jeg gjorde nå: Steve Mandanda (3-4-3): 1500 Thomas Vermaelen (5-3-2): 1600 Kevin Gameiro (5-3-2): 1000 René Adler (4-3-1-2): 1000 (som om jeg får solgt han.. 2x Adler i byttehaugen, umulig å få solgt) Ibrahim Afellay (VV, 3-4-3): 900 I prosent skal det være mulig å gjøre god butikk her, selv om det ikke er snakk om tusener i gevinst per spiller. Falcao storspilte for meg Legg han ut for 3500. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Den beste måten å tjene penger på raskt er på formasjonskort, squad fitness og posisjonskort. cam--->cm går for rundt 6500 og oppover til vanlig 41212, 442, 433 og 441 er dyre formasjoner, se hva de går for å kjøp de billigere. Squadfitness får en lett solgt for 1600 og oppover. Når jeg gidder bruker jeg gjerne en time legger inn bud på alle squad fitness jeg finner som jeg finner. Legger da inn bud på alt fra 800-1000, alt etter når på døgnet det er. Så er det bare å legge de ut igjen med startpris på 1500 og buy now på 1700. Samme med de andre tingene. For eksempel cam--cm, kjøp for 4000 og selge for 6000. Spillere er litt mer bingo føler jeg og varierer mye mer i pris. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Takk for pristips, men han gikk "dessverre" for 3300. Beste innkjøp i dag: Gervinho, HV, 4-3-3 for 1200 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Jeg har nå ett komplett Barca lag, og begynner å bli lei av spille med dem. Hvis jeg selger hele laget vil jeg dra inn mye penger. Er veldig fristet til å bruke mesteparten av det på 1-3 IF spillere å bygge rundt det. Noen tips? Edit: Fristende å bygge en Serie A squad igjen, denne gangen med dyrere spillere enn hva jeg hadde før. Men er usikker på hvilke formasjon som best utnytter potensialet av spillere i ligaen. 4-5-1? Kjører allerede Barca squaden i 4-3-3 med innslag fra Spanjoler fra andre ligaer og Real spillere(Mata, Torres, Reyes, Di Maria, Casillas, Pepe, Marcelo, Ozil, Benzema, Alonso, Ramos). Noen som har erfaring i 4-3-3 fra Serie A? Endret 2. mars 2012 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Mitt inntrykk er at Serie A er veldig gode ST, CF, og CAM. Jeg bruker 4-2-3-1, føler det funker fint. Gjør om CF og ST-folka til CAM og du får 4 veldig gode offensive spillere. F.eks kan du gå for: Zlatan Di Natale - Pato - Robinho Også har du Sneijder hvis du ikke er avhengig av fart. Zlatan og Robinho har jo IF-versjon. Eneste gode vingen er vel Lavezzi. Endret 2. mars 2012 av Teipball Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Når er happy hour i dag? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Happy Hour on FIFA Ultimate Team in 30 minutes.... 6-7pm GMT ((10-11am PST). Gold Players Premium with a pack purchase limit of 5. Nå straks altså... Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Så den jeg å, men leste at det var fra 19.00-20.00 på VGD, så ble litt usikker. men takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå