Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Kan jeg ikke skjønne at det skal være. Formasjonen kan du endre uansett. Er det ikke nok backer så kan de spille 3 bak. Mangler de vinger kan de stille med dimant (den def. og en off. midt)

 

Her har man 3 venstre midtbanespillere. Tull. Forrige uke hadde man 5 spisser. Dette i start 11ern.

 

TOTW har blitt latterlig helt siden han duden skifa jobb tidlig i sesongen. Ikke bare merkelig spillere og formasjoner, men også måten spillerne har blitt update på er merkelig. IF Marcelo ble satt opp rundt 30-40 poeng på frispark. Fyren har ikke tatt ett frispark for Real Madrid på mange mange år, om han noen gang har tatt ett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor mye får jeg solgt lavezzi og di maria for?

 

lavezzi i 4-3-2-1 formasjon

 

Bare sjekk hva de ligger ute for, er jo ikke verre enn det.

 

------

 

Kjøpte N'Gog i går for 6500. Sølv spiller (74), men WAAAOOOWWW!!!! han er MASKIN! Statsene hannes lyger, han er rett og slett helt vill. Skudd statsene er; 76 Finishing, 65 Long Shots og 76 shot power, men ærlig talt virker det som om han har 90 i langskudd. Må bruke høyre da. Synd jeg egentlig ikke har et lag hvor han passer inn. Bruker han i gull laget mitt.

 

AA9skillz, en dude på youtube, laget en "is he worth it" video hvor han hadde et par spillere med og N'Gog var en av de. Jeg bare fant ut jeg måtte kjøpe han. AA9skillz skrøt han jo opp i skyene.

Lenke til kommentar

Funka for meg å å clare watch listen for ting som har gått ut. Evt kan du gå på spilldatatjeneste og slette fifa, for å så starte fifa.

Hva er det som blir slettet hvis man sletter spilldatatjenesten?

 

Prøvde på den andre PS3'en også - samme feilmelding kommer opp

Lenke til kommentar

Noe som har tips til et serie A-lag? Hvilke spillere MÅ med? Foreløpig har jeg Julio Cesar, Sneijder, Lavezzi og Vidal. Pato eller Robinho? Og hvem på HM? Der tenker jeg selv Maggio IF.

 

Hvilken formasjon skal du spille da? Har fått erfart på den bedrittne måten hvor god Pato er, så jeg ville gått for han. Med mindre du har penger til Zlatan da.

Lenke til kommentar

Noe som har tips til et serie A-lag? Hvilke spillere MÅ med? Foreløpig har jeg Julio Cesar, Sneijder, Lavezzi og Vidal. Pato eller Robinho? Og hvem på HM? Der tenker jeg selv Maggio IF.

 

Hvilken formasjon skal du spille da? Har fått erfart på den bedrittne måten hvor god Pato er, så jeg ville gått for han. Med mindre du har penger til Zlatan da.

4-1-2-1-2.

Budsjettet ligger på ca. 180K etter innkjøp av spillerne jeg nevnte ovenfor.

Lenke til kommentar

hvor mye har det å si å ha 4-3-3 formasjons kort på en spiller enn f.eks 4-2-3-1, også kjører jeg en 4-2-3-1 formasjon? ser at 4-3-3 for spiller er lagt ut for rundt 3k. Litt vell mye

 

har det mye å s på moralen/kjemien i laget at alle spillerne har 4-2-3-1 kort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...