Nemesis T Virus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kan ikke si at jeg har like lag som alle andre siden jeg har tilgode å møte folk på nettet som har samme lag eller formasjon som meg. Jeg bruker det laget jeg synes funker best for meg. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Men proplemet er at jeg vet ikke hvem som funker for meg av de spissene jeg har skrevet opp! Tips? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kjøp Agüero. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Han blir for dyr! Har 40 K. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvor mye penger får dere sånn ca. etter å ha vunnet en head to head match? Får ca. 500 for å vinne og 400 for å tape. Når jeg spiller singleplayer får jeg omtrent det samme uansett om jeg taper eller vinner, altså 400. Synes dette virker spesielt. Burde jo fått en del mer penger for å spille online, eller? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Du har vel quittet eller falt ut av så mange kamper at IF multiplier'en din er langt under 1.00? Eg får tett oppunder 1000, somregel over det også, kommer litt anpå, gule/røde kort, mål scoret/mål imot, skills osv. Endret 27. februar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Du har vel quittet eller falt ut av så mange kamper at IF multiplier'en din er langt under 1.00? Eg får tett oppunder 1000, somregel over det også, kommer litt anpå, gule/røde kort, mål scoret/mål imot, skills osv. Ja, det har jeg. Det vil si, jeg har quitet en del tidligere, men hvor ser jeg multiplieren? Scoret nettopp 4 mål til pause i en kamp, fyren quitet og jeg fikk 439 mynter.... Hadde spiller med match 10 i rating, ingen kort... Dritt spill Hvordan får jeg opp multiplieren igjen? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Han blir for dyr! Har 40 K. Kanskje Demba Ba 84 passer? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Diskuterte heftig med en kompis i stad om hvilke pakker som er best - Gullpakken til 7,500 eller til 15,000. Noen innspill? Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Han blir for dyr! Har 40 K. Kanskje Demba Ba 84 passer? Endte opp med Torres, er Chelsea sup. så det var det som avgjorde Men har litt over 7 K nå, er det noen jeg burde kjøpe for 7-15 K i Premier League? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Adler var vrien å få solgt. 1300 for en klassekeeper, riktignok med 3-5-2, er jo ingenting. Men null stress det, jeg får alltids bruk for han selv. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Er det vits i å punge ut 4-5000 for Lloris, når jeg har Mandanda? Vurderer å kjøpe Lloris og ha Mandanda som ekstra keeper da han egentlig ikke har 4-2-2-2 formasjon, men lurer på om jeg skal bruke penger på andre back up spillere isteden. Keepere blir sjeldent skadet, og selv om de kan få rødt kort er det ytterst sjeldent det også. Det er jo ikke store forskjellen på disse to. Her er sammenligning: http://www.futhead.com/12/compare/4081/3695 Samme det, jeg kjøpte han nå for 4000 jeg. Endret 27. februar 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Gode backup-spillere skal man ikke undervurdere viktigheten av, har blitt altfor mye colombianske innslag i mitt franske mannskap i dag. Perea med 4,70 i siste kamp, må være all time low her i gården. Tapte bare 3-1, aner ikke hvor mye Perea var involvert. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Hva synes dere om disse to lagene? Er ganske fornøyd nå, i og med at jeg har fått nok spillere til å sette opp et komplett reservelag uten en eneste førstelagsspiller på banen. Dette hjelper nok med å holde spillerne på 99 fitness for det meste. Kvalitetsspillere på benken uansett hvilket lag jeg stiller med, så ja, jeg må si jeg er fornøyd Førstelag: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ioK6XOdObcZ0Y Reservelag: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kPtEdCm0bcZ02 Skal bytte ut Clichy med en Clichy med 4-2-2-2 formasjon, samme med Fanni, men det er ikke så veldig prioritert. Har 100 i kjemi uansett. Ser dere noen andre endringer jeg kan og bør foreta meg? Vet jeg kan selge Benzema for type 50 000 da han er bedre enn den "vanlige(?)", og da kan jeg vel kjøpe Nasri og han vanlige Benzema for de pengene, men tror jeg beholder superspissen min. Endret 28. februar 2012 av G27 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Se på kjemi på hver enkelt, den burde ligge på 9. Får du noe særlig utbytte av Vieirinhas ekstreme fart og dribling? Har siklet litt på han selv, men slitt med å finne et lag som han passer inn i. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Se på kjemi på hver enkelt, den burde ligge på 9. Får du noe særlig utbytte av Vieirinhas ekstreme fart og dribling? Har siklet litt på han selv, men slitt med å finne et lag som han passer inn i. Kjøpte han bare fordi jeg fikk Menez og Gameiro skadet, kostet meg 900 og må si at jeg er veldig fornøyd med han. Er ikke mange som tar han igjen når han er forbi nede på kanten, og kan ikke huske noen dårlige innlegg. I tillegg scoret han en wondergoal for meg i den første kampen jeg brukte han Clichy er den eneste i førstelaget som har under 9 i kjemi, han har 7. Er en del på reservelaget som har under. Er kun Sakho, Delpierre, Cheyrou, Cissokho og Briand som har 9. Mandanda har 8, men resten ligger på 6, mens to er på 4 og 7. Endret 28. februar 2012 av G27 Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen som har lyst på Torres på Ps3? Han funka ikke for meg, han presterte bare litt bedre en det han gjør IRL:P Formasjon: 5-2-2-1. 5-2-2-1 er faktisk en bra formasjon, vinner nesten alle kampene jeg spiller! Anbefales. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Torres er nå ute på markedet for 36 K Buy now! Lagnanvet er "lyktestolpe" om du skal kjøpe han. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 5-2-2-1 er en kjedelig formasjon. Eneste den baserer seg på er å kontroe. Oppfordrer ikke til bra spill i det hele tatt, hverken for eget lag eller motstander. Passer seg best for nybegynnere og folk som ikke er interessert i å lære seg å spille ballen i laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå