Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye penger får dere sånn ca. etter å ha vunnet en head to head match? Får ca. 500 for å vinne og 400 for å tape. Når jeg spiller singleplayer får jeg omtrent det samme uansett om jeg taper eller vinner, altså 400. Synes dette virker spesielt. Burde jo fått en del mer penger for å spille online, eller?

Lenke til kommentar

Du har vel quittet eller falt ut av så mange kamper at IF multiplier'en din er langt under 1.00? Eg får tett oppunder 1000, somregel over det også, kommer litt anpå, gule/røde kort, mål scoret/mål imot, skills osv.

 

Ja, det har jeg. Det vil si, jeg har quitet en del tidligere, men hvor ser jeg multiplieren? Scoret nettopp 4 mål til pause i en kamp, fyren quitet og jeg fikk 439 mynter.... Hadde spiller med match 10 i rating, ingen kort... Dritt spill :( Hvordan får jeg opp multiplieren igjen?

Lenke til kommentar

Er det vits i å punge ut 4-5000 for Lloris, når jeg har Mandanda? Vurderer å kjøpe Lloris og ha Mandanda som ekstra keeper da han egentlig ikke har 4-2-2-2 formasjon, men lurer på om jeg skal bruke penger på andre back up spillere isteden. Keepere blir sjeldent skadet, og selv om de kan få rødt kort er det ytterst sjeldent det også.

 

Det er jo ikke store forskjellen på disse to.

 

Her er sammenligning: http://www.futhead.com/12/compare/4081/3695

 

Samme det, jeg kjøpte han nå for 4000 jeg.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Hva synes dere om disse to lagene? Er ganske fornøyd nå, i og med at jeg har fått nok spillere til å sette opp et komplett reservelag uten en eneste førstelagsspiller på banen. Dette hjelper nok med å holde spillerne på 99 fitness for det meste. Kvalitetsspillere på benken uansett hvilket lag jeg stiller med, så ja, jeg må si jeg er fornøyd :)

 

Førstelag:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#ioK6XOdObcZ0Y

 

Reservelag:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kPtEdCm0bcZ02

 

Skal bytte ut Clichy med en Clichy med 4-2-2-2 formasjon, samme med Fanni, men det er ikke så veldig prioritert. Har 100 i kjemi uansett.

 

Ser dere noen andre endringer jeg kan og bør foreta meg? Vet jeg kan selge Benzema for type 50 000 da han er bedre enn den "vanlige(?)", og da kan jeg vel kjøpe Nasri og han vanlige Benzema for de pengene, men tror jeg beholder superspissen min.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Se på kjemi på hver enkelt, den burde ligge på 9. Får du noe særlig utbytte av Vieirinhas ekstreme fart og dribling?

 

Har siklet litt på han selv, men slitt med å finne et lag som han passer inn i.

 

Kjøpte han bare fordi jeg fikk Menez og Gameiro skadet, kostet meg 900 og må si at jeg er veldig fornøyd med han. Er ikke mange som tar han igjen når han er forbi nede på kanten, og kan ikke huske noen dårlige innlegg. I tillegg scoret han en wondergoal for meg i den første kampen jeg brukte han :)

 

Clichy er den eneste i førstelaget som har under 9 i kjemi, han har 7. Er en del på reservelaget som har under. Er kun Sakho, Delpierre, Cheyrou, Cissokho og Briand som har 9. Mandanda har 8, men resten ligger på 6, mens to er på 4 og 7.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...