abdellaoue Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Kan jeg få et bra sølvlag i Premier League for 35 K? Og åssen ville det sett ut? Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Nei. Gode sølvspillere i BPL koster flesk. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ok, men hvis jeg skal bruke ca 35 K på en spiller i BPL (Gull), hvem burde jeg kjøpe da? (I angrep eller midtbane.) Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hvilken formasjon spiller du? Har du en formasjon med vinger er f. eks. Bale et godt kjøp. På midtbane har du Modric, Van der Vaart eller David Silva men Silva koster ca. 39k så du mangler litt. Det samme med Tevez, han koster også ca. 39k. Merk at alle disse prisene er på xbox. Kan variere for PS3. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tenkte å spille med en 4-1-2-1-2 formasjon. Hvem er best av Modric, VDV og silva? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tenkte å spille med en 4-1-2-1-2 formasjon. Hvem er best av Modric, VDV og silva? Silva. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen her som er gode på trading og har en del til overs som kunne tenke seg å låne bort litt til meg? Mangler litt penger til å fullføre laget mitt. Hvis jeg snart åpner en skikkelig god pakke, skal du FÅ 10,000 coins. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Okei, og du skal åpne pakker nå eller? Hehe 1 Lenke til kommentar
Khalagien Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som har erfaring med et sølvlag basert på Mexicanske spillere eller den mxicanske ligaen? Ser maange spennende spillere der, men si gjerne ifra om du har noen tips Lenke til kommentar
No Life Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Tenkte å prøve meg på en 4-2-2-2. Noen her som ikke vil få 9 i kjemi, når alle har riktig formasjon og posisjon? Kan virke som at Lucas, Sandro og Caceres ligger litt i faresonen. De to førstnevnte er brasilianere i henholdsvis São Paulo og Tottenham. Hvis Lucas og/eller Sandro ikke får 9, vil det da hjelpe om manageren er brasiliansk? Jeg antok at det bare var Caceres som ikke fikk 9 kjemi og det stemte: Laget ditt Meget bra nettside, som er til hjelp når du planlegger lag. Endret 25. februar 2012 av No Life Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Linken virker ikke hos meg vertfall. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som vet hvor mye jeg kan selge Nani (87) for uten å måtte vente i flere dager for å få solgt? Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som har erfaring med et sølvlag basert på Mexicanske spillere eller den mxicanske ligaen? Ser maange spennende spillere der, men si gjerne ifra om du har noen tips Hvilken formasjon? Jeg hadde et mexicansk sølvlag og spilte 4-4-1-1. Funket ganske bra, med store Moreno på topp. Bravo bak han, og så vil jeg vertfall anbefale Bermudez som SM eller SOM og Danilinho som HM. Bermudez er en meget god spiller, selv om han bare er 160 cm høy. Det finnes ikke så mange gode stoppere i den ligaen, et tips kan være å bruke en HB som heter Perez. Han funker bra som stopper. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er bare å sjekke markedet det og se hva en slik spiller normalt går for. Noen som vet hvor mye jeg kan selge Nani (87) for uten å måtte vente i flere dager for å få solgt? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tenkte å spille med en 4-1-2-1-2 formasjon. Hvem er best av Modric, VDV og silva? Kjøpt heller sessegnon IF. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hva vil Torres få i kjemi hvis jeg bruker han på plassen til Benzema? http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jCdrsQkAbcYwU Noen tips til noen andre venstrebacker jeg kan bruke og like vel få bra kjemi? Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som vet hvor mye jeg kan selge Nani (87) for uten å måtte vente i flere dager for å få solgt? Er det inform Nani eller upgradet Nani? http://www.futhead.com/12/search/?filters-0-type=lastname&filters-0-comparator=gt&filters-0-value=nani&submit%09=Search&filters-TOTAL_FORMS=1&filters-INITIAL_FORMS=0&filters-MAX_NUM_FORMS= Sjekk denne, så kan du legge ut for litt under denne prisen. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Linken virker ikke hos meg vertfall. Fikset det nå Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som vet hvor mye jeg kan selge Nani (87) for uten å måtte vente i flere dager for å få solgt? Er det inform Nani eller upgradet Nani? http://www.futhead.com/12/search/?filters-0-type=lastname&filters-0-comparator=gt&filters-0-value=nani&submit%09=Search&filters-TOTAL_FORMS=1&filters-INITIAL_FORMS=0&filters-MAX_NUM_FORMS= Sjekk denne, så kan du legge ut for litt under denne prisen. Jeg har da en "upgraded" Nani i 4-1-2-1-2 som jeg kjøpte for 75,000. For meg høres 102.000 litt urealistisk ut. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hva vil Torres få i kjemi hvis jeg bruker han på plassen til Benzema? http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#jCdrsQkAbcYwU Noen tips til noen andre venstrebacker jeg kan bruke og like vel få bra kjemi? 9 kjemi ( ) Backer: UP Jose Enrique Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå