DementedAlbino Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som har erfaring med å bruke Ronaldo som spiss? Har nå solgt unna lagene mine og gått over til spansk liga, men er veldig usikker på om jeg skal bruke ronaldo som venstre midtbane i 4-1-2-1-2 eller som spiss i samme formasjon. Har har jo bra fart, skudd og bra på hode, så han er jo prefekt som spiss sånn sett. Ulempen er jo at han vil ikke få 9 i kjemi på den måten. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Driver å lager et norsk sølvlag. Noen som har tips på stallfyll, eventuelt bedre spillere? http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#i91Bjc0wbbI7Y Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Var ikke mye norsk på det laget. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Var ikke mye norsk på det laget. Jøssenavn, eldgammelt lag det der http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dCnhv746bcXxR den skal være riktig Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hva er greia med 5%-trenerne (fart, skudd)? Prøver å få brukt dem på spillere, ved å velge "bruk forbrukskort", men får bare opp et kneskade-kort jeg har. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Trenere med %ene gir deg bonus når du bruker ferdighetskort på spillerne. Trenerne skal bare ligge i klubben din og det er bare å gi ferdighhetskortene på helt vanlig måte. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Trenere med %ene gir deg bonus når du bruker ferdighetskort på spillerne. Trenerne skal bare ligge i klubben din og det er bare å gi ferdighhetskortene på helt vanlig måte. Haha, takk. Burde jeg ha skjønt Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Danilo har 39 i fysisk form, noen bedre? Må være omtrent der Tevez ligger IRL. Tevez-vitser er alltid win. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva lag som har FIFA som reklame på draktene? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Argh. Er UT kun for folk som er over gjennomsnittet god i Fifa eller? Står med 0-2-15. Ja, 0 seire, 15 fuckings jævla tap.. Pasningene flyger jo alle veier og aldri hvor de skal, samme med skuddene og forsvaret klarer ikke å takle (takler spilleren i 50% av tilfellene uten å treffe ballen). Har satset på å bygge meg et fransk lag. Mange kvalitetsspillere, men ingen som presterer..... Jævli irriterenes. Spiller kun online btw. EDIT: Vil bare legge til at jeg ligger i 5 divisjon i sånn "enkeltkamper" (ikke UT) online, og holder et jevnt nivå der. HAR SÅ LYST Å KNUSE NOEN FUCVIOSDHFKP J*NKØ! Endret 24. februar 2012 av G27 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Tja, vet ikke hva eg skal si til det der eg. ....... Men hvilket lag spiller du med da? Link det så kan vi se og evt gi deg tips til endringer osv. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Argh. Er UT kun for folk som er over gjennomsnittet god i Fifa eller? Står med 0-2-15. Ja, 0 seire, 15 fuckings jævla tap.. Pasningene flyger jo alle veier og aldri hvor de skal, samme med skuddene og forsvaret klarer ikke å takle (takler spilleren i 50% av tilfellene uten å treffe ballen). Har satset på å bygge meg et fransk lag. Mange kvalitetsspillere, men ingen som presterer..... Jævli irriterenes. Spiller kun online btw. EDIT: Vil bare legge til at jeg ligger i 5 divisjon i sånn "enkeltkamper" (ikke UT) online, og holder et jevnt nivå der. HAR SÅ LYST Å KNUSE NOEN FUCVIOSDHFKP J*NKØ! Jeg er i 7. div tror jeg, og jeg har et fransk lag. Vinner rundt tre av fire kamper i UT og er ikke spesielt god. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som har en David Villa dem vil selge/bytte? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som har en David Villa dem vil selge/bytte? Hva vil du gi? Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som har en David Villa dem vil selge/bytte? Hva vil du gi? Hva vil du ha? Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen som har en David Villa dem vil selge/bytte? Hva vil du gi? Hva vil du ha? Si hva du er villig til å betale, så svarer jeg. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Noen her som er gode på trading og har en del til overs som kunne tenke seg å låne bort litt til meg? Mangler litt penger til å fullføre laget mitt. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tenkte å prøve meg på en 4-2-2-2. Noen her som ikke vil få 9 i kjemi, når alle har riktig formasjon og posisjon? Kan virke som at Lucas, Sandro og Caceres ligger litt i faresonen. De to førstnevnte er brasilianere i henholdsvis São Paulo og Tottenham. Hvis Lucas og/eller Sandro ikke får 9, vil det da hjelpe om manageren er brasiliansk? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Noen her som er gode på trading og har en del til overs som kunne tenke seg å låne bort litt til meg? Mangler litt penger til å fullføre laget mitt. Du kan få låne, hvis jeg får sikkerhet i spillere som er mer verdt, med god margin, enn det du vil låne. Edit: ser ut som at det er han som ble frakobla, og jeg får ikke en dritt? For en vits. Edit2: jaha, fikk myntene likevel. Men det stod da vitterlig 0 mynter. Endret 25. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå