Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med å bruke Ronaldo som spiss?

Har nå solgt unna lagene mine og gått over til spansk liga, men er veldig usikker på om jeg skal bruke ronaldo som venstre midtbane i 4-1-2-1-2 eller som spiss i samme formasjon. Har har jo bra fart, skudd og bra på hode, så han er jo prefekt som spiss sånn sett. Ulempen er jo at han vil ikke få 9 i kjemi på den måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Argh. Er UT kun for folk som er over gjennomsnittet god i Fifa eller? Står med 0-2-15. Ja, 0 seire, 15 fuckings jævla tap.. Pasningene flyger jo alle veier og aldri hvor de skal, samme med skuddene og forsvaret klarer ikke å takle (takler spilleren i 50% av tilfellene uten å treffe ballen). Har satset på å bygge meg et fransk lag. Mange kvalitetsspillere, men ingen som presterer..... Jævli irriterenes. Spiller kun online btw.

EDIT: Vil bare legge til at jeg ligger i 5 divisjon i sånn "enkeltkamper" (ikke UT) online, og holder et jevnt nivå der. HAR SÅ LYST Å KNUSE NOEN FUCVIOSDHFKP

J*NKØ!

Endret av G27
Lenke til kommentar

Argh. Er UT kun for folk som er over gjennomsnittet god i Fifa eller? Står med 0-2-15. Ja, 0 seire, 15 fuckings jævla tap.. Pasningene flyger jo alle veier og aldri hvor de skal, samme med skuddene og forsvaret klarer ikke å takle (takler spilleren i 50% av tilfellene uten å treffe ballen). Har satset på å bygge meg et fransk lag. Mange kvalitetsspillere, men ingen som presterer..... Jævli irriterenes. Spiller kun online btw.

EDIT: Vil bare legge til at jeg ligger i 5 divisjon i sånn "enkeltkamper" (ikke UT) online, og holder et jevnt nivå der. HAR SÅ LYST Å KNUSE NOEN FUCVIOSDHFKP

J*NKØ!

Jeg er i 7. div tror jeg, og jeg har et fransk lag. Vinner rundt tre av fire kamper i UT og er ikke spesielt god.

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve meg på en 4-2-2-2. Noen her som ikke vil få 9 i kjemi, når alle har riktig formasjon og posisjon?

Kan virke som at Lucas, Sandro og Caceres ligger litt i faresonen. De to førstnevnte er brasilianere i henholdsvis São Paulo og Tottenham.

Hvis Lucas og/eller Sandro ikke får 9, vil det da hjelpe om manageren er brasiliansk?

post-259379-0-12292900-1330182272_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Noen her som er gode på trading og har en del til overs som kunne tenke seg å låne bort litt til meg? Mangler litt penger til å fullføre laget mitt.

Du kan få låne, hvis jeg får sikkerhet i spillere som er mer verdt, med god margin, enn det du vil låne.

Edit: ser ut som at det er han som ble frakobla, og jeg får ikke en dritt? For en vits.

Edit2: jaha, fikk myntene likevel. Men det stod da vitterlig 0 mynter.

post-259379-0-46121200-1330184511_thumb.jpg

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...