Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var HH i natt klokken ett. En kompis hev seg på og fikk inn et par gode spillere.

 

Men så mistet han kontakten med ea og nå er både spillerne han fikk og coins han brukte på pakkens borte.

 

Noe håp for han?

Hvis han kan dokumentere at han i det hele tatt har hatt spilleren, kan det være håp.

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle. Du kan ha managerne i klubben din og du får samme effekt av prosentene.

 

Shiny er bare ripp-off om du kjøper pakker. De er "sjeldne" og ufattelig kjip å få når man kunne fått Ronaldo. =)

 

Ok, takk. Det at kontraktprosentene gjelder bare ved å lagre dem i klubben visste jeg, det med lagsnakk var jeg mer usikker på.

 

Angrer litt på at jeg ikke har hamstret kontrakt-managere tidligere, man tjener jo ganske bra på det i lengden.

 

Hva er det meste man kan oppnå på kontraktprosenter?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Kanskje via diverse screenshots elns. Jeg vet ikke, men det er ihvertfall nærmest umulig å få dem til å tro på deg hvis du sier sånne ting.

 

Nå er det ikke jeg som har dette problemet med en kompis.

 

Om hvem tar vel bilder utav tv hver gang de kjøper en pakke og får spillere?

 

Men de hos EA skulle se igjennom loggene sine så får vi se hva de konkluderer med.

Lenke til kommentar

30k på en dag er jo knallbra?

 

Selv har jeg gitt opp hele trading-biten. Det tar for mye tid, og det er artigere å spille kamper.

Det jeg gjør er å kjøpe spillere som ikke har kjøp-nå pris, for under den laveste kjøp-nå prisen som er på markedet(hvis du skjønner) for så å selge litt dyrere enn det jeg kjøpte for. I natt kjøpte jeg 2 Van der Vaarter til 21,000 pr stk. I 4-1-2-1-2 og 4-3-3. Nå har jeg bud på 23,500 på begge.

Lenke til kommentar

59th fungerer iallefall svært dårlig. Sist jeg prøvde satt jeg i 2 timer uten å kjøpe en eneste spiller. De ytterst få som var underpriset som jeg hadde sett meg ut forsvant før jeg rakk å by på dem.

Jeg kjenner rett og slett ikke markedet godt nok til å bruke tid på slikt..

 

Din metode høres mindre stress ut. Da kan man legge dem i watchlist via WEB og bruke konsollen etterhvert til å legge inn bud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...