kong_gabby Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) never mind.. Endret 18. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Lei av at spissen får gult kort for å bryte rett etter avspark, jeg går bare på mannen og trykker runding, helt rent. Etter å ha fått det gule kortet så må jeg jo la være å gjøre det mer den kampen, og la han slippe igjennom til nestemann. Er ofte Doumbia som får det gule kortet, de andre spissene er ikke like utsatt. Er vel ikke nødvendig å takle rett etter avspark? BTW, har du løsningen på problemet jeg nevner over? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Lei av at spissen får gult kort for å bryte rett etter avspark, jeg går bare på mannen og trykker runding, helt rent. Etter å ha fått det gule kortet så må jeg jo la være å gjøre det mer den kampen, og la han slippe igjennom til nestemann. Er ofte Doumbia som får det gule kortet, de andre spissene er ikke like utsatt. Er vel ikke nødvendig å takle rett etter avspark? BTW, har du løsningen på problemet jeg nevner over? Jadda, sletta fordi det var totalt uinteressant og så ser jeg etterpå at du har quote'a Prøver alltid å vinne ballen med en gang. Hvis du har prøvd å restarte PS3'en og ta ut plata også, så har jeg ingen andre tips. Endret 18. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg prøver også å vinne ballen, men jeg holder heller inne x og o. Begynner å bli temmelig irritert her, har aldri opplevd dette før. Etterpå sjekker jeg om det funker med andre spill. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Fikk endelig testet ut mitt uferdige colombianske mannskap, og de skuffet ikke med 4-1 seier mot et Dortmund-lag med IF'er. IF Ospina blir antagelig min første IF noensinne, han er jo ikke i nærheten av å være god nok. Colombiansk HB ser ikke ut til å eksistere Rapporteringstrangen blir for stor nå, og jeg har jo latt være å rapportere ganske lenge nå Kamp 2 med Colombia: Endret 18. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Noen som har noen trading tips de vil gi bort? Kan sende på PM om du/dere ikke vil si det til alle her Lurer også på om noen har noen spillere de ikke bruker som de kunne tenke seg å gi bort? Send pm Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg prøver også å vinne ballen, men jeg holder heller inne x og o. Begynner å bli temmelig irritert her, har aldri opplevd dette før. Etterpå sjekker jeg om det funker med andre spill. Om du har ps3 så er det jo et kjent problem at laseren på blueray slutter å virke. Om ingen spill virker mens dvd fortsatt virker må du bytte laser. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg prøver også å vinne ballen, men jeg holder heller inne x og o. Begynner å bli temmelig irritert her, har aldri opplevd dette før. Etterpå sjekker jeg om det funker med andre spill. Om du har ps3 så er det jo et kjent problem at laseren på blueray slutter å virke. Om ingen spill virker mens dvd fortsatt virker må du bytte laser. Fikk det til å funke ut over kvelden. Jeg venta et par timer, og da funket det helt fint. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Finnes ingenting morsommere enn å spille med full pace-bronze team! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Endret 19. februar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nice. Jeg passerte tre hundre tap i dag, det "morsomme" er at minst to hundre av de egentlig er seire. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Tjent rått i dag på å by på spillere langt under vanlig pris, for så å legge dem ut med kjøp nå pris langt under snittet. Er det lurt å sette prisen litt opp, og heller vente en time ekstra på å få solgt? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Franske spillere øker i pris ser jeg. Vurderer sterkt å selge unna det jeg har av franske spillere nå og tjene gode penger. Benzema går jo nå for rundt 50 000,- på xbox, lå jo før på rundt 30 000. Er jo selvsagt på grunn av cupen som åpner senere i dag, så lurer litt på hvordan prisene pleier å stabilisere seg igjen etter slike cuper. Faller de ned til normalt igjen eller holde der seg høye videre? Noen som vet hvor lenge den franske cupen vil vare? Endret 20. februar 2012 av svortevik Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Er jo selvsagt på grunn av cupen som åpner senere i dag Har det en sammenheng med blodprisene på kontraktene? Strekker meg til en makspris på 600 og det er fortsatt vanskelig å få kjøpt. Vanligvis pleier jeg å kjøpe kontraktene for 400/450, og den differansen er ganske vesentlig når man er særdeles fattig. Endret 20. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Alt er dyrere på ps3 ser jeg. Kjøper alltid 28 Kampers kontrakter til 350 på buy now. Jeg kjøpte inn et fransk lag sent i går kveld, solgte hele laget i dag med over 100 000 i fortjeneste. Spillere jeg ga 20 000 for går nå for 35 000. Kjøper nok inn et nytt fransk lag når når hysteriet har roet seg og folk flest har fått lagene sine. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen som vet hvilken drakt dette er? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva har det å si om en har lysegrønne eller mørkegrønne streker mellom spillerne så lenge en har 9 i kjemi på spillerne? Lenke til kommentar
Cyclonia Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen som vet hvilken drakt dette er? Tror at det er bortedrakten til Hercules Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Noen som vet hvilken drakt dette er? Tror at det er bortedrakten til Hercules Det ser ut til å stemme, takk skal du ha. Men en fantastisk dyr drakt, de som lå ute nå lå på 2900. Synes det er greit å variere litt, så jeg bygger opp en draktsamling Bare disse fire foreløpig: Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Den sorte bortedrakten med "FIFA 12" logo på brystet er en av de kuleste. Også har du den med Xbox 360-logo. Husker ikke hvem som har disse. FM 2012 har jeg også sett flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå