kong_gabby Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Angående kjemi, opplevde at en SOM som spiller som SA bare fikk 5 i kjemi selv om han hadde riktig formasjon og ble kobla mot fem landsmenn. SOM og SA går jo nesten ut på det samme, men det går vel et skille mellom midtbane og angrep som går kraftig utover kjemien. Ellers var jeg ikke veldig blid på Mandanda i går. Slapp først inn et mål fra Dani Alves fra sikkert 35-40 meter, og i neste kamp slipper han inn et mål fra 30-35 meter. Og han skal være en av de beste keeperne på spillet... Noen som har vært innom UT-tråden på VGD? Ett ord: katastrofe. Endret 16. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Litt innspill her? Har nå disse to lagene. Innbytterbenken overlapper i begge lagene, men er en grei måte å få opp fitness på ved å bytte på lagene. Så vurderer å selge begge lagene for å gå over til dette laget. Lag 1 Lag 2 Endret 16. februar 2012 av svortevik Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nytt lag. Hvor mye ga du for det laget? Har lenge vurdert et sølvlag.. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Mangler ''bare'' 100.000 så har jeg nok til Xavi 97, så lenge han holder seg til den prisen vel å merke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nytt lag. Hvor mye ga du for det laget? Har lenge vurdert et sølvlag.. Bruk denne siden, er HELT genial. http://www.futhead.com/12/squads Her er det laget eg tok: http://www.futhead.com/12/squad/3064 Bortsett fra CM til høyre som ikke er sølvspiller lenger. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Nytt lag. Hvor mye ga du for det laget? Har lenge vurdert et sølvlag.. Bruk denne siden, er HELT genial. http://www.futhead.com/12/squads Her er det laget eg tok: http://www.futhead.com/12/squad/3064 Bortsett fra CM til høyre som ikke er sølvspiller lenger. Takk for tipset!! Du har rett, den siden er genial!! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg hadde 5 stk Silva på watch listen sent i går kveld. EA sin server gikk selvsagt ned, og ser at alle fem gikk for under 6000,- Tipper noen er ekstremt fornøyd og noen er ekstremt missfornøy med EA i dag Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg hadde 5 stk Silva på watch listen sent i går kveld. EA sin server gikk selvsagt ned, og ser at alle fem gikk for under 6000,- Tipper noen er ekstremt fornøyd og noen er ekstremt missfornøy med EA i dag Hvilken Silva? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Jeg hadde 5 stk Silva på watch listen sent i går kveld. EA sin server gikk selvsagt ned, og ser at alle fem gikk for under 6000,- Tipper noen er ekstremt fornøyd og noen er ekstremt missfornøy med EA i dag Hvilken Silva? 88 silva på City. Ser på watch listen min at noen fikk Robben til 1200,- Er nok ekstremt mange som fikk gode og dyre spillere til gi bort pris i natt. Latterlig system med auksjonene. Når serverene går ned og det ikke er mulig å logge på i 2 timer burde alt av auksjoner også bli satt på vent. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Det som er latterlig er at selger ikke setter høyere startpris. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Uenig. Ofte får en høyere pris enn gjennomsnittet ved å ha lav startpris. Flere som krangler om samme spiller fører til høyere pris. En må kunne forvente at serveren holder seg stabil og ikke foresaker store tap for brukerne. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Flere vil legge til kortet på ønskelisten, og du er garantert å få solgt kortet første gang du legger det ut. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Poenget er at det er et sjansespill, og vi ser jo hvordan det gikk. For meg har det ingen betydning om spilleren har lav startpris hvis jeg uansett vet at prisen vil bli mye høyere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 HH om noen minutter. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Happy Hour ja men for hvem? EA? Er bare bogus. Lenke til kommentar
Zalm0n Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Noen som kjøpte pakker og fikk noe bra? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Bestemann var Bale. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hva skal jeg gjøre nå? Når jeg trykker på "FIFA 12" blir skjermen svart og jeg får ikke spilt. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Herregud! -.- Ledet netopp 8-0 i en kamp, og hva skjer? Jeg blir disconnecta. Jeg pleier aldri å miste tilkoblingen under kamp, men selvfølgelig skjer det når jeg leder såpass mye. Thanks a lot! Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hva skal jeg gjøre nå? Når jeg trykker på "FIFA 12" blir skjermen svart og jeg får ikke spilt. Er desperat, sitter med en utålmodig kompisgjeng som vil spille FIFA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå