Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Hei, har rundt 35 K til et nytt lag jeg skal kjøpe på Ultimate team. Er på PS3. Noen forslag til lag i en liga evt. landslag - squad? Tenker å ha gull squad, men kan også tenke meg en sølv squad om den er skikkelig bra :)

Ca 30k

---------------------------------------------Saviola

--------------------------------------Varela------------Hulk

------------------------------danilo---------Moutinho---------Aimar

-------------------Pereira----------Mangala-----------rolando---------Periera

---------------------------------------------Helton

Endret av Th3BTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RIP hvite PS3 kontroll.

Ja merker at det går noen kontroller når Fifa spilles. :no:

 

Pleer å være noenlunde rolig når eg spiller. Men møtte en fitte på UT, som hadde Agbonlahore på topp og ENESTE fyren gjorde var å sende han på løp og chippe han igjennom og de gangene eg var på han så tvinger han ballen med seg uansett taklinger eller ikke. Så ble det 4-3 og da trillet han ball med keeper i 16 mteren de siste 10.

 

Fy faen kjenner eg blir forbanna av å skrive om det nå. Slike jævler har ingenting i Fifa å gjøre.

 

EDIT: Og det er Bronselag det er snakk om.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

De hadde ikke gjort det hvis de ikke fikk solgt. Om de får solgt for 34 k vet jeg ikke, men noe betalingsvilje vil det alltid være der hvis det er en ettertraktet spiller.

 

Jeg aner ikke, men det virker urealistisk.

 

Man skulle tro at de hadde monopol, eller duopol, på spilleren, men andre har lagt han ut for 5200, 6500 og 10000.

Lenke til kommentar

Ja, og det de da gjør er å kjøpe opp alle spillere som er billigere, så legger de dem ut igjen til samme pris som alle de andre de har. Etterhvert så ser andre det og legger ut til samme pris, og dermed har prisen på spilleren gått opp og de sitter igjen med flere 1000 i fortjeneste hver eneste av spilleren som de selger.

 

Dette gjøres med mange spillere, og det byttes hele tiden på hvem de velger å gjøre det på. Bare å styre unna den spilleren når prisen presses opp og vente til den stabiliserer seg på et lavt nivå igjen.

 

Er forresten enda mer oppgitt over disse pakkene nå. Han jeg nevnte tidligere kjøpte nå tre 15 000,- pakker og fikk King 74 og Suarez. Kan ikke være mye tilfeldigheter når en person får så mye bra så ofte.

Lenke til kommentar

Ja, og det de da gjør er å kjøpe opp alle spillere som er billigere, så legger de dem ut igjen til samme pris som alle de andre de har. Etterhvert så ser andre det og legger ut til samme pris, og dermed har prisen på spilleren gått opp og de sitter igjen med flere 1000 i fortjeneste hver eneste av spilleren som de selger.

 

Jeg så bare ikke for meg at noen ville betale den blodprisen for Olave, enten det er "standard pris" for spilleren eller ikke.

 

Men jeg som stort sett alltid er blakk har sikkert et helt annet syn på hva som er billig og hva som er dyrt.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg legger ut CAM-CM eller CM-CAM kort legger jeg dem ut for en 1000-1500, men aldri noen som kjøper dem. sikkert bare meg som har dårlig tålmodighet og kun legger dem ut i 1 time :p

 

Har nå sikkert kjøpt ca 15 gullpakker siden konkurransen starta, men fortsatt er vel vinnersjangen 0,0005% siden hele verden (uten UK) skal konkurrere om latterlige 10 prices...

Endret av baguett
Lenke til kommentar

 

Greit nok at de bare legger ut til standard pris, men tusenvis av mynter for et posisjonskort er uansett galskap.

 

Kan nesten virke som at det er for få kort i omløp når de kan presse opp prisen så høyt. Og et 5-2-2-1-kort koster 150, liksom.

 

Ender nok opp med å selge spilleren og kjøpe en dårligere CM, 6-7k vil jo ta meg minst en uke så ofte som jeg blir frakobla.

Lenke til kommentar

Du kan jo bare kjøpe samme spiller i riktig posisjon.

 

Formasjonskort 4-2-1-2-1 og posisjonskort CAM-CM er det jeg snapper opp dersom jeg er ute etter å tjene noen coins.

 

Legger inn bud på 5500,- for formasjonskort og 4000 for CAM-CM kort. Selger de på kvelden med minst 1000 i fortjeneste per kort.

 

Ikke så ofte jeg gidder, men er en grei måte å tjene noen tusen raskt og greit.

 

Er jo også mange andre ting en kan tjene enkle penger på.

 

Noen som vil foreslå et best mulig lag for rundt 1000000 coins. Er vel ca det jeg har om jeg selger unna lagene mine. Trenger ikke et lag bassert på en liga så lenge jeg får 9 i kjemi spillerne i mellom.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Du kan jo bare kjøpe samme spiller i riktig posisjon.

 

Vrient, er sjeldne spillere og når jeg har søkt har det som regel ikke vært en eneste med "riktig" posisjon.

 

Kommer nok til å spille med lavere kjemi på noen, til jeg har råd til å gjøre endringer på dem, med mindre jeg finner noen med riktig posisjon og lav nok pris.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Så i går at Mata kostet 7 000 i 5-2-2-1 formasjon. Men i 4-1-2-1-2 var det mange som ga 13-15 000.

 

Du kan jo bare kjøpe samme spiller i riktig posisjon.

 

Formasjonskort 4-2-1-2-1 og posisjonskort CAM-CM er det jeg snapper opp dersom jeg er ute etter å tjene noen coins.

 

Legger inn bud på 5500,- for formasjonskort og 4000 for CAM-CM kort. Selger de på kvelden med minst 1000 i fortjeneste per kort.

 

Ikke så ofte jeg gidder, men er en grei måte å tjene noen tusen raskt og greit.

 

Er jo også mange andre ting en kan tjene enkle penger på.

 

Noen som vil foreslå et best mulig lag for rundt 1000000 coins. Er vel ca det jeg har om jeg selger unna lagene mine. Trenger ikke et lag bassert på en liga så lenge jeg får 9 i kjemi spillerne i mellom.

Invester i et belgisk lag, selv om det ikke dyrt. God underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...