Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som starter med å skaffe seg et decent gullag: er det for å ha bedre spillere å spille med når selve spillet kommer ut? Er det ikke mer økonomisk "sunt" å starte med et bronselag slik at du sparer de gold coinsa du heller hadde brukt på gold spillere? Er bare nysgjerrig. :)

 

Veldig varrierende, siden bornse spillerne går jo kontrakten etter sju kamper og spørs hvor mye du er villig til å innvistere i dem. Du kan jo, sånn som Lunatic, å skaffe deg et brukbart gullag til ikke alt for å kostnad og tjene inn penger på de. Jeg velger heller å tjene en god del penger først og så kjøpe meg et lag. Fordi du må ha penger for å tjene mer penger :p

Lenke til kommentar

Skjønner. Selv bruker jeg bare bronsespillerne jeg fikk fra starterpacken. Tenkte at jeg skulle prøve å skaffe meg mest mulig coins ved at jeg investerer smart i markedet; kjøper billig og selger litt dyrere. Dermed har jeg mer å rutte med når jeg har selve spillet. :)

 

Snitch: Sant det du sier om bronsespillere. Dog har man muligheten til å discarde hele bunten når de ikke har kontrakter lenger og kjøpe en bronsepack for 400 coins. :p

 

Virker som alle starter med et gullag. Er jeg den eneste som sparer frem til spillet kommer ut? :dontgetit:

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Skjønner. Selv bruker jeg bare bronsespillerne jeg fikk fra starterpacken. Tenkte at jeg skulle prøve å skaffe meg mest mulig coins ved at jeg investerer smart i markedet; kjøper billig og selger litt dyrere. Dermed har jeg mer å rutte med når jeg har selve spillet. :)

 

Gjør det samme og så kan du bare spille med de bronsje spillerne du har, spille til de ikke har flere kontrakter. Tjene 3k på de med å spille kamper og så discarde de, så har du litt mer coins ;)

Endret av snitch
Lenke til kommentar

La oss si at du har 15k når spillet kommer ut, og du har et bronselag. Da spiller man en del turneringer til du har tjent ett par tusen coins. Du discarder bronsespillerne dine når de ikke har kontrakt igjen, og kjøper pronsepacks for en billig penge. Easy money made. Slik bare fortsetter du til du føler du har nok penger til å investere i et gullag.

 

Det er slik jeg tenker da.

Lenke til kommentar

La oss si at du har 15k når spillet kommer ut, og du har et bronselag. Da spiller man en del turneringer til du har tjent ett par tusen coins. Du discarder bronsespillerne dine når de ikke har kontrakt igjen, og kjøper pronsepacks for en billig penge. Easy money made. Slik bare fortsetter du til du føler du har nok penger til å investere i et gullag.

 

Det er slik jeg tenker da.

 

Satser på å ha ca. 30k nå spillet kommer ut :p ligger på en 10-11K nå så har litt å jobbe med, men ikke umulig ;)

Lenke til kommentar

30k hadde vært ganske bra det, ja. Du satset på et bronselag du også? Discarde og slikt?

 

Jepp, men er jo startpakke laget, så satser ikke på seier osv, men merp å å tjene coins;)men usikker på om jeg skal kjøpe meg ett nytt bronselag etter mitt første ikke har flere kontrakter igjen.

Endret av snitch
Lenke til kommentar

Blir gærn av å vente på spillet :(

 

Har tenkt på hvilket spillere jeg vil ha på UT.

 

Altså hva evt jeg skal ende opp med da,

 

---Chech

 

Sagna-Vidic-Kompany-Cole

 

------Toure-Essien

 

Aguero----Silva---Young

 

---------Torres

 

Bra? Dyrt? Håper ikke Torres er HEEEEEEFTI overprisa som på de andre fifa`ne..

 

Noen som har no prisliste på disse spillerne, kan gjerne ta med Modric, Nani, Mata og noen PL spisser..Slik at jeg kan drømme meg litt vekk :)

Lenke til kommentar

http://www.ultimatedb.nl/Default.aspx

 

Denne skal vel være grei for å sjekke prisene til folk. Ganske sikker på at prisene vil gå kraftig opp når spillet er ute.

 

Håper du mener på de beste spillerne, eller alle? for prisene er jo rundt slik det var på fifa 11? Tenker på om jeg skal kjøpe en del spillere når og så selge de dyrere når spillet kommer ut? Eller øker de på bare 50k + spillerne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...