No Life Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 "FIFA 12 Ultimate Team Happy Hour: Happy Hour is next week, date to be confirmed. It'll be 6-7pm." Skrevet fredag. Blir sikker på mandag eller tirsdag da tipper jeg. Vet noen sånn ca. når de blir å oppgradere spilleroverganger fra januar til karrieremodus o.l.? Evt en dato på når det skjedde ifjor? 23 Februar Kilde: http://fifasamfunnet.com/ Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Vurderer å omrokkere litt på lagene mine nå, siden Falcao er i overkant treg og i tillegg har vært en skuffelse i luftrommet. Kjører 5-2-2-1 og har Hazard som VV, og trenger da antagelig ny S og HV. Hazard har fått med seg Balmont (Lille) som venstre SM og trenger ikke å ha kjemi med spissen. Tenker på å flytte over Remy fra det franske laget, men er det noen som har forslag til helt ny S og HV? Evt HV som har grei kjemi med Remy? Ramires er høyre SM. Reyes er foreløpig HV. Endret 13. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
No Life Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 For kjemiens del ville det ha vert lurt med ben arfa på hv.. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 For kjemiens del ville det ha vert lurt med ben arfa på hv.. Nå regnet jeg egentlig ikke med å få svar overhodet, men når jeg først får svar er det ingen bombe at Ben Arfa blir foreslått. Men han er litt drittunge, og jeg er sær på det. Valbuena+Remy er mer aktuelt, og Walcott+Defoe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Christophe Labrune @TheRealGraoully Good day everyone. Couple things on my plate... We just banned some more Virtual Pro hackers. BTW we're sending the list to Microsoft, it is a serious offence. Also looking at African Nations Cup In Forms. No Zambia players in FUT Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ingen hh i dag? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Måtte le litt når jeg så en Drogba IF. Kommer umulig til å få IF på Chelsea bare på landslaget. :!: Endret 13. februar 2012 av Dummkopfs Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 sorry for off-topic men vet dere om hvordan man kan kontakte EA pr epost? Må få kontoen min verifisert for å poste ting på det offisielle FUT forumet... de 5000439 forskjellige nettsidene deres er latterlig dårlige og trykker du på Help så kommer du bare til den f**ns FAQ'en. EA er det værste som har skjedd siden hitler, håper noen andre tar over FIFA-serien snarest. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 EA er det værste som har skjedd siden hitler, håper noen andre tar over FIFA-serien snarest. word. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hei, har rundt 35 K til et nytt lag jeg skal kjøpe på Ultimate team. Er på PS3. Noen forslag til lag i en liga evt. landslag - squad? Tenker å ha gull squad, men kan også tenke meg en sølv squad om den er skikkelig bra Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ligue 1, med Benzema, Evra/Clichy og Sagna. Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du kunne ikke satt opp et lag? Har vurdert League 1 lag lenge, men er blank på den serien Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du kunne ikke satt opp et lag? Har vurdert League 1 lag lenge, men er blank på den serien http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#HmM5pjf8bcHVp Hender at jeg bruker Cabaye, som har høyere overall rating enn Sissoko. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du kunne ikke satt opp et lag? Har vurdert League 1 lag lenge, men er blank på den serien Mandanda (Marseille) Sagna (Arsenal)-Sakho (PSG)-M'bia (Marseille)-Sissokho (Lyon) Mvilla /Alou Diarra- (Marseille) Valbuna (Marseille) -Michel Bastos (lyon) eller Nene (psg) pastore ikke up (PSG) Remy (Marseille)-Gameiro(PSG) Lenke til kommentar
abdellaoue Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Takk! Har dere forresten noen trading tips til en som ikke er så gode på trading? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Så utrolig flaks enkelte skal ha på disse pakkene. Meg og en kompis kjøpte begge pakker i går for 150 NOK. Han fikk da Ronaldo, Nene IF3, Silva 88 på City, Silva på Milan, og to andre ubetydelige IF spillere. Beste jeg fikk var Kaka. Nesten litt merkelig hvordan en spillere kan få så mye bra mens andre får bare tull. Kjøpte nøyaktig samme pakker og antall pakker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 RIP hvite PS3 kontroll. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 RIP hvite PS3 kontroll. Ja merker at det går noen kontroller når Fifa spilles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå