Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi hver jævla Beast episode han lager om en eller annen random spiller så skyter prisen til den spilleren på UT markedet til himmels.

 

Huseklepp var ca 2,500 coins FØR fyren kom med videoen.

 

Nå ser det slik ut: post-97018-0-80491900-1328828847_thumb.jpg

 

Skulle ikkeforundre meg om han kjøpte en drøss av spilleren, lager video av han og hvor BEAST han er før han venter på at prisen skal stige før han selger.

 

Luring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Det er sant. Morsom fyr, da. Har faktisk snakket med ham da han bodde i Norge og hadde i underkant av 5 000 abonnenter.

 

Hva heter du på PSN, Lunatic?

Lenke til kommentar

Har Ronaldo nå på mitt La Liga lag, og lurer på om det er morsommere med Messi i spissrollen, og Pedro på vingen... Har ikke sjans til å tjene til begge ettersom at jeg ikke konstant henger inne på auksjonen og sjekker etter underprisede spillere..

'Hadde jeg vært deg hadde jeg behold ronaldo å heller for kjøpt en spiss som er god å skyte.

 

Det jeg liker er vinger med minst 90 i pace og 85+ i dribling, og en spiss som er god å skyte og heade.

Lenke til kommentar

"FIFA 12 Ultimate Team Happy Hour: Happy Hour is next week, date to be confirmed. It'll be 6-7pm." Skrevet fredag.

Blir sikker på mandag eller tirsdag da tipper jeg.

 

Vet noen sånn ca. når de blir å oppgradere spilleroverganger fra januar til karrieremodus o.l.? Evt en dato på når det skjedde ifjor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...