IcedInsanity Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ja, så den. Fant ut eg ikke gadd å poste den siden fyren er hat, (ikke Huseklepp) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hvorfor hater du KSI!? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi hver jævla Beast episode han lager om en eller annen random spiller så skyter prisen til den spilleren på UT markedet til himmels. Huseklepp var ca 2,500 coins FØR fyren kom med videoen. Nå ser det slik ut: Skulle ikkeforundre meg om han kjøpte en drøss av spilleren, lager video av han og hvor BEAST han er før han venter på at prisen skal stige før han selger. Luring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg ville gjort det samme. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Kanskje viss eg var low on cash og hjelpesløs osv osv. Men fyren har nå over 200 tusen subs på YouTube, spiser lunch med EA/Fifa folk, tjener penger på videoene sine osv, så han klarer seg nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er sant. Morsom fyr, da. Har faktisk snakket med ham da han bodde i Norge og hadde i underkant av 5 000 abonnenter. Hva heter du på PSN, Lunatic? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Joda, har noen tidige videoer ingen tvil om det. LunaticFanatic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Spille senere i dag, kanskje? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Om du mener fra nå og utover så nei. Var egentlig lagt meg men stod opp igjen for å bli trøtt... (hørtes rart ut kanskje) Men dukker vi opp samtidig en gang så er eg med eg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg mente liksom på dagstid. 15-18 eller noe sånt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jada, om eg er på og spiller Fifa så er eg game. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Moa er også beast! Har ikke prøvd 79-versjonen enda, bare 78-greia. Han finnes i IF og, right? Legg meg til på PSN hvis dere er klar for game! PSN er samme som forumnavn her Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Har Ronaldo nå på mitt La Liga lag, og lurer på om det er morsommere med Messi i spissrollen, og Pedro på vingen... Har ikke sjans til å tjene til begge ettersom at jeg ikke konstant henger inne på auksjonen og sjekker etter underprisede spillere.. Endret 10. februar 2012 av itzTheTruth Lenke til kommentar
baguett Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Har Ronaldo nå på mitt La Liga lag, og lurer på om det er morsommere med Messi i spissrollen, og Pedro på vingen... Har ikke sjans til å tjene til begge ettersom at jeg ikke konstant henger inne på auksjonen og sjekker etter underprisede spillere.. 'Hadde jeg vært deg hadde jeg behold ronaldo å heller for kjøpt en spiss som er god å skyte. Det jeg liker er vinger med minst 90 i pace og 85+ i dribling, og en spiss som er god å skyte og heade. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hvor mye kan jeg få for Lavezzi? Endret 11. februar 2012 av MrPool Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 http://www.ultimatedb.nl/Default.aspx Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 http://www.ultimatedb.nl/Default.aspx Hva er det? Lenke til kommentar
Henro Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet når neste HH kommer? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 "FIFA 12 Ultimate Team Happy Hour: Happy Hour is next week, date to be confirmed. It'll be 6-7pm." Skrevet fredag. Blir sikker på mandag eller tirsdag da tipper jeg. Vet noen sånn ca. når de blir å oppgradere spilleroverganger fra januar til karrieremodus o.l.? Evt en dato på når det skjedde ifjor? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 23. februar? Husker ikke hvor jeg så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå