baguett Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 hmm, tror faktisk jeg tar å bytter ut hele laget og konverterer til serie A. mange billige og gode spillere der, fikk også Lucio (85, MS) i en pakke som er greit å starte med Hvis noen av en eller annen grunn vil se laget jeg har nå før jeg selger alle, klikk her Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) For 2-3 uker siden kjøpte jeg IF Suarez for over 300k coins. Nå får jeg kjøpt oppgradert Suarez gullkort for 130k coins ca.. GG EA!! Endret 5. februar 2012 av phunkie Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) hmm, tror faktisk jeg tar å bytter ut hele laget og konverterer til serie A. mange billige og gode spillere der, fikk også Lucio (85, MS) i en pakke som er greit å starte med Hvis noen av en eller annen grunn vil se laget jeg har nå før jeg selger alle, klikk her Du kommer til å tape MYE coins når du selger det der.. Endret 5. februar 2012 av Th3BTK Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Du kommer til å tape MYE coins når du selger det der.. Vet, men var så lei av pl lag nå. Fikk Iniesta + 2 IF for Rooney, så kan ikke klage på det Har nå Ibra, Thiago Silva og alle andre toppspillerne i serie A, lavere teamrating enn pl laget med tror det er bedre individuelt sett (y) Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Mister litt motivasjonen til å fortsette med Ultimate Team, går så ufattelig sakte å samle coins hvis man ikke spiller mye. Kommer faen aldri til å få råd til Rooney Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Finn frem VISA'n så skal du se at du får råd. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hehe, vil nok ikke gjør det på den måten Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hehe, vil nok ikke gjør det på den måten Jeg trodde jeg var nesten alene om å ikke ville "jukse" på den måten. Hehe. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er ikke juks. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er ikke juks. Jeg synes det er det, men modererte meg noe og brukte anførselstegn. Det er helt City, eller Chelsea, å skulle handle inn masse stjernespillere for penger man verken har tjent på å spille kamper eller på å trade. Dessverre er den største ulempen at de beste spillerne får astronomiske prislapper, fordi folk sitter på svære pengebinger etter å ha solgt unna det de kjøpte for cash. Da er det et mindre problem at man møter en haug med stjernegallerier, hvor det ofte virker opplagt at de ikke har spilt seg til dette selv. Spilte mot en sånn en i går. Omtrent de beste som finnes i hver posisjon , men knuste han 8-0. Beste FIFA-følelsen som finnes. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Er ikke noe verre enn å spile med 5 bak som du gjør, jeg ser på sånne spillere som juksere. Og grunnen til at jeg bruker VISA er fordi jeg ikke gidder å sløse vekk penger på skadekort annenhver kamp. Satt med et scenario der jeg hadde 20 skader på hele laget. Endret 6. februar 2012 av Dummkopfs Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Er ikke noe verre enn å spile med 5 bak som du gjør, jeg ser på sånne spillere som juksere. LOL :!: Edit: spilte med mitt franske lag hvor jeg stiller med 4-3-1-2. Endret 6. februar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Jeg trodde jeg var nesten alene om å ikke ville "jukse" på den måten. Hehe. Er ikke juks. Er enig i at det ikke er juks, for hadde det vært det så hadde det ikke vært mulighet for å betale med ekte penger heller. Når det er sagt så er det imo fantastisk bortkastet å bruke ekte penger på ett spill man i utgangspunktet har betalt dyrt for. Og vertfall når du på en måte må begynne på nytt når neste Fifa kommer i salg. Hadde vært annerledes om tingene dine fra det nåværende spillet ble overført til neste, men slik er det jo ikke. Endret 6. februar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 100 000 coins ready for Rooney, only 200 000 remaining, yeaaah! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kjøp pakker, større sjang å få en god spiller der som du kan selge enn å tjene inn 200k ved å spille kamper Komplett serie a lag, og 400k igjen, tror jeg lager er bundesligalag mens jeg er igang Lenke til kommentar
Henro Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Gidder ikke å bruke masse penger på ett spill jeg allerede har kjøpt, hvertfall ikke mye. Tror jeg har brukt 40kr, elns. Noen som har tips til hvordan jeg kan tjene penger ganske raskt? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kjøp pakker, større sjang å få en god spiller der som du kan selge enn å tjene inn 200k ved å spille kamper Komplett serie a lag, og 400k igjen, tror jeg lager er bundesligalag mens jeg er igang Har sikkert kjøpt pakker for 400 k totalt, beste jeg har fått er Villa, så har gått kraftig i minus, så pakker har jeg gitt opp. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Trodde aldri jeg skulle gå på dette trikset. Er i ferd med og lage et PL-lag, og tenkte jeg skulle prøve IF Walcott. Er med og byr på et kort fra 120000, er med opp til 135000, som allerede er mer enn hva jeg hadde tenkt og bruke på Walcott. Vinner auksjonen med 135000 coins, tror jeg. Viser seg at han har lurt meg, og jeg ga 235000 for Walcott. Morsomt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Lurt deg? Du som har bydd så ivrig at du har glemt å se på prisen da. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er garantert en med to kontoer som legger ut kortet med den ene, og kommer med budet med den andre kontoen. Eneste han risikerer er å miste 5% av budet, så lenge ingen byr over. Skal selvfølgelig følge med det selv, men når det blir gjort bevisst på denne måten, er det samtidig lureri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå