Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, tror faktisk jeg tar å bytter ut hele laget og konverterer til serie A. mange billige og gode spillere der, fikk også Lucio (85, MS) i en pakke som er greit å starte med :)

Hvis noen av en eller annen grunn vil se laget jeg har nå før jeg selger alle, klikk her

Du kommer til å tape MYE coins når du selger det der..

Endret av Th3BTK
Lenke til kommentar

Du kommer til å tape MYE coins når du selger det der..

Vet, men var så lei av pl lag nå. Fikk Iniesta + 2 IF for Rooney, så kan ikke klage på det :)

Har nå Ibra, Thiago Silva og alle andre toppspillerne i serie A, lavere teamrating enn pl laget med tror det er bedre individuelt sett (y)

Lenke til kommentar

Er ikke juks.

Jeg synes det er det, men modererte meg noe og brukte anførselstegn.

Det er helt City, eller Chelsea, å skulle handle inn masse stjernespillere for penger man verken har tjent på å spille kamper eller på å trade.

Dessverre er den største ulempen at de beste spillerne får astronomiske prislapper, fordi folk sitter på svære pengebinger etter å ha solgt unna det de kjøpte for cash.

Da er det et mindre problem at man møter en haug med stjernegallerier, hvor det ofte virker opplagt at de ikke har spilt seg til dette selv.

Spilte mot en sånn en i går. Omtrent de beste som finnes i hver posisjon , men knuste han 8-0. Beste FIFA-følelsen som finnes.

Lenke til kommentar

Er ikke noe verre enn å spile med 5 bak som du gjør, jeg ser på sånne spillere som juksere.

Og grunnen til at jeg bruker VISA er fordi jeg ikke gidder å sløse vekk penger på skadekort annenhver kamp. Satt med et scenario der jeg hadde 20 skader på hele laget.

Endret av Dummkopfs
Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg var nesten alene om å ikke ville "jukse" på den måten. Hehe.

Er ikke juks.

Er enig i at det ikke er juks, for hadde det vært det så hadde det ikke vært mulighet for å betale med ekte penger heller. Når det er sagt så er det imo fantastisk bortkastet å bruke ekte penger på ett spill man i utgangspunktet har betalt dyrt for. Og vertfall når du på en måte må begynne på nytt når neste Fifa kommer i salg.

Hadde vært annerledes om tingene dine fra det nåværende spillet ble overført til neste, men slik er det jo ikke.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Kjøp pakker, større sjang å få en god spiller der som du kan selge enn å tjene inn 200k ved å spille kamper ;)

Komplett serie a lag, og 400k igjen, tror jeg lager er bundesligalag mens jeg er igang :cool:

Har sikkert kjøpt pakker for 400 k totalt, beste jeg har fått er Villa, så har gått kraftig i minus, så pakker har jeg gitt opp.

Lenke til kommentar

Trodde aldri jeg skulle gå på dette trikset.

Er i ferd med og lage et PL-lag, og tenkte jeg skulle prøve IF Walcott.

Er med og byr på et kort fra 120000, er med opp til 135000, som allerede er mer enn hva jeg hadde tenkt og bruke på Walcott. Vinner auksjonen med 135000 coins, tror jeg. Viser seg at han har lurt meg, og jeg ga 235000 for Walcott. Morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...