Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg har fått roet meg ned :p Short story: Hazard fikk bare 7 i kjemi med Fellaini som en av to kjemimedspillere, og da hadde han riktig formasjon og riktig posisjon.

 

Mildt sagt hårreisende, men sikkert "riktig". Jeg får lete opp den kjemivideoen på youtube.

 

Rukket å tenke litt, og det er nok ikke Reyes som ryker, og Falcao-planene er back on track. Det er Fellaini som ryker, men tror jeg beholder han som maskot og gir han noen innhopp nå og da. Må være den morsomste mannen på hele spillet.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med ultimate team laget mitt.

 

se her:

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#iDq6sHWmbcLmb

 

som dere ser kan jeg ikke starte en kamp fordi jeg ikke har nok spillere

jeg har heller ikke nok coins til nye spillere(jeg har til en bronze spiller)

 

så er det noen som kunne vært veldig snille å gitt meg litt coins?

 

:!:

 

Mye rare formasjoner ute og går i det laget, forresten.

 

Edit: litt tilbake til gamle rapporteringssynder, men nå måtte jeg bare. Guillem Bauzà fikk endelig sin debut.

 

Han har 7 i kjemi.

post-259379-0-53817500-1328397488_thumb.png

post-259379-0-03301400-1328397532_thumb.png

post-259379-0-67976700-1328397841_thumb.png

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Ok, jeg har fått roet meg ned :p Short story: Hazard fikk bare 7 i kjemi med Fellaini som en av to kjemimedspillere, og da hadde han riktig formasjon og riktig posisjon.

 

Mildt sagt hårreisende, men sikkert "riktig". Jeg får lete opp den kjemivideoen på youtube.

 

Rukket å tenke litt, og det er nok ikke Reyes som ryker, og Falcao-planene er back on track. Det er Fellaini som ryker, men tror jeg beholder han som maskot og gir han noen innhopp nå og da. Må være den morsomste mannen på hele spillet.

 

 

Formasjonen du bruker gjør at spillere generelt sett er billigere. I snitt kan du trekke i fra 1500 på rimelige spillere, og enda mer på dyre spillere. så prisen på rundt 3000 for Hazard er nok mer riktig enn at du gjorde et kupp.

 

For å sjekke at spillere passer inn i laget ditt før du kjøper kan du bruke http://www.ultimatedb.nl/

 

Velg Squad Creator, velg formasjon, alle ligaer og alle nasjoner og legg inn de spillerne du alt har. Da vil den etterhvert luke ut spillere som ikke vil passe inn, og du står igjen med en fin liste over spillere som gir 9 i kjemi på ditt lag.

 

Jeg brukte en liten evighet å få satt opp et lag med Bale på venstre midt, Alves på høyreback og Silva som midtstopper. Men ved hjelp av den siden fikk jeg et lag som gir full kjemi uten å måtte få kabalen til å gå opp manuelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

så prisen på rundt 3000 for Hazard er nok mer riktig enn at du gjorde et kupp.

 

For å sjekke at spillere passer inn i laget ditt før du kjøper kan du bruke http://www.ultimatedb.nl/

 

Jeg har vært inne på den siden før, men synes den var noe forferdelig knot. Var blant annet mange spillere som ikke kom opp, selv om jeg hadde huket av for ligaen de spiller i. Mulig det er jeg som kløner.

 

Men kan jo gi det en sjanse igjen, siden jeg først åpner for at det var jeg som var kløne sist. Takk for påminnelsen.

 

Angående Hazard så mistenker jeg at noe av grunnen til at jeg mente han var så billig er at mange prøver å ta blodpris, og hvis man bare ser på søkeresultatene og ikke på faktiske handler, så kan man bli litt "lurt".

 

Er det noen som vet om man kan bruke to av "samme" spiller, nå som spillere både er oppgraderte og fått nye klubber?

 

Frister å kjøpe inn en Porto-versjon av Lucho Gonzalez som jeg kan bytte inn og bruke sammen med Marseille-Gonzalez.

 

"They must have cloned him" hadde gitt enda litt mer mening.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Kan ikke bruke 2 av samme spiller.

 

Grunnen til at de ikke kommer opp er fordi de ikke lengre vil passe inn i laget med hensyn til de valgene du alt har tatt på spillere.

 

Om du fjerner noen spillere må du trykke "clear" en ekstra gang på de tomme plassene slik at de nullstiller seg igjen og ikke henger igjen på redusert antall spillere på grunn av tidligere valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke bruke 2 av samme spiller.

 

Grunnen til at de ikke kommer opp er fordi de ikke lengre vil passe inn i laget med hensyn til de valgene du alt har tatt på spillere.

 

Om du fjerner noen spillere må du trykke "clear" en ekstra gang på de tomme plassene slik at de nullstiller seg igjen og ikke henger igjen på redusert antall spillere på grunn av tidligere valg.

 

Jeg var klar over at man ikke kan bruke to av samme kort, men lurte bare på om man kunne bruke to av samme spiller hvis det er forskjellige kort.

 

Men det virker jo opplagt at det ikke skal gå an å misbruke nye kort slik. 2x Cissé kunne vært en interessant angrepsduo.

 

Jeg kommer ikke til å gjøre søk inne på den siden helt ennå, siden det ikke er så stor grunn til det akkurat nå. Lagene begynner å falle litt på plass og jeg vet hvem jeg skal forsterke med og at alle fortsatt vil ha 9.

 

Måtte til slutt hente inn Balmont for å blidgjøre Hazard. Ikke spesielt god, men en artig type som er bleik og helt skalla.

Lenke til kommentar

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eefgbxvFbcMcu

 

Noen som har tips til en spiss jeg burde kjøpe? Har 18k nå, men lurer på om jeg skal spare til Tevez eller Aguero? :)

 

Du kan vurdere å kjøpe Defoe og bruke han inntil du har spart opp nok til en virkelig klassespiss. Han bøttet inn mål for meg.

 

Opplevde at keeperen min handset for første gang, men naturligvis ikke noe kort. Keeper slipper jo unna nesten uansett, så litt overrasket over at det ble blåst.

Lenke til kommentar

Trodde ikke folk kunne se hva jeg kjøpte spillere for. :realmad:

Neida, men han var mye dyrere før, er ganske lenge siden jeg kjøpte han. :p

ahahah :tease:

 

 

Noen som vet om en bra CDM i pl utenom Toure og Essien? Har IF-carrick men han er så treg at jeg snart ikke klarer det mer. lukter på IF-lucas, men litt dyr for min del.

Lenke til kommentar

Trodde ikke folk kunne se hva jeg kjøpte spillere for. :realmad:

Neida, men han var mye dyrere før, er ganske lenge siden jeg kjøpte han. :p

ahahah :tease:

 

 

Noen som vet om en bra CDM i pl utenom Toure og Essien? Har IF-carrick men han er så treg at jeg snart ikke klarer det mer. lukter på IF-lucas, men litt dyr for min del.

Barry? Han er jo ganske treg, men jeg synes han er god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...