Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Langhus - jeg quited da du utfordret meg og ledet 4-0 i ultimate team. Beklager.

Kunne kommet med en haug unnskyldninger, men du var rett og slett for god, og jeg gadd ikke spille 10 minutter til i ren frustrasjon.

Hehe, takk for oppklaringen. Sykeste draktene jeg har sett, forresten.

Lenke til kommentar

Ah, det var deg? Du hadde jo 4,5 stjerners lag mot mine silvers. Og drakten klikka, så jeg spilte med noen psykotiske farger som gikk meg helt på nervene. =)

Jeg vet, laget mitt var mye bedre enn ditt. Og jeg hadde omtrent maks uttelling på sjansene.

Draktene klikka? Hvilket lag er det som har de?

Lenke til kommentar

De dyreste pakkene er det begrensninger på ja. Og prisen husker eg ikke akuratt nå, lurer på om det var 25tusen coins eller 25kr for en av de pakkene som det er begrensning på. Men du kan få gode spillere i alle pakkene under en HH.

Og de SIER det er større sjangse for IF spillere, men ikke tro alt du hører. Og hva du kan få under en HH blir somregel sagt før den begynner. Lurt å følge med på Twitter altså.

Lenke til kommentar

De dyreste pakkene er det begrensninger på ja. Og prisen husker eg ikke akuratt nå, lurer på om det var 25tusen coins eller 25kr for en av de pakkene som det er begrensning på. Men du kan få gode spillere i alle pakkene under en HH.

Og de SIER det er større sjangse for IF spillere, men ikke tro alt du hører. Og hva du kan få under en HH blir somregel sagt før den begynner. Lurt å følge med på Twitter altså.

Ja har lagt til de som ble linket til tidligere på twitter, men kan ikke se at der er nevnt noe rundt hh fra noen av de, hverken tidspunkt eller innhold.

Lenke til kommentar

Hvor habil er egentlig Shay Given? Ser han er veldig god på diving og reflexes, men handling er bare på 74.

Er handling det samme som feltarbeid, for eksempel plukke baller eller bokse i dueller?

Det betyr rett og slett at han gir flere returer enn en med høyere handling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor habil er egentlig Shay Given? Ser han er veldig god på diving og reflexes, men handling er bare på 74.

Er handling det samme som feltarbeid, for eksempel plukke baller eller bokse i dueller?

Det betyr rett og slett at han gir flere returer enn en med høyere handling.

Jeg synes de fleste keepere gir mye returer og cornere uansett, og da har jeg Buffon og Mandanda.

Tror jeg kjøper inn Given og bruker han mens jeg sparer til Lloris/Cech/Julio Cesar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...