Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ny på FUT så kan ikke så mye, så må bare spørre. Hva er egentlig happy hour? Og hvorfor IF's akkurat da?

 

Happy hour er en eller to timer med en spesiell "bonus". Noen ganger er det større sjanse å få IF-kort, andre ganger koster pakker mindre, og andre ganger inkluderes det flere IF-kort i pakkene. Podcasten det er linket til over her sier hva som gjelder.

 

Det er ikke alltid større sjanse for IF-kort under Happy Hour!

 

Hva er egentlig sjansen for å treffe en IF spiller på gold packs osv?

 

Virker som det er større sjanse å vinne i lotto for å si det sånn, siden det er bare ett lag pr uke, og du har jo tusenvis av spillere å velge mellom når du kjøper en gold/silver/bronze pack.

 

Det varierer pr spiller. Lavere ratede spillere er det større sjanse for å få enn høyere.

Lenke til kommentar

Okei. Takkf for svar. Dumt jeg akurat brukte 7500 på gold pack uten å få noe sweet.

 

Men en ting, hva er egentlig forskjell på den to gold packene?

 

Jeg ser du får 3 rares istede for 1. Men er 2 mere rares verdt 2500? Hva er egentlig rares? Og kan jeg få mye for de?

 

Det er sjeldent verdt å kjøpe pakker! Bedre å investere i markedet. Forskjellen er bare som du sier at man får flere rares. Et rare kort er de som skinner. Verdien varierer veldig.

Lenke til kommentar

Okei. Takkf for svar. Dumt jeg akurat brukte 7500 på gold pack uten å få noe sweet.

 

Men en ting, hva er egentlig forskjell på den to gold packene?

 

Jeg ser du får 3 rares istede for 1. Men er 2 mere rares verdt 2500? Hva er egentlig rares? Og kan jeg få mye for de?

 

Det er sjeldent verdt å kjøpe pakker! Bedre å investere i markedet. Forskjellen er bare som du sier at man får flere rares. Et rare kort er de som skinner. Verdien varierer veldig.

Aha. Så rare kort kan vere spillere også?

 

Jeg fikk Chamack og Lescott. Solgte de for 2000 og 2200. Var det for billig?

Lenke til kommentar

Aha. Så rare kort kan vere spillere også?

 

Jeg fikk Chamack og Lescott. Solgte de for 2000 og 2200. Var det for billig?

 

Ja, det kan være spillere, consumables, managers osv osv..

 

Syns prisen virket grei :) PS3?

Nei, xbox :)

 

 

EDIT: Men en ting. Hva om jeg selger alle spillere, og ikke har igjen penger til å kjøpe meg et nytt lag? Hva gjør jeg da? :p

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

EDIT: Men en ting. Hva om jeg selger alle spillere, og ikke har igjen penger til å kjøpe meg et nytt lag? Hva gjør jeg da? :p

 

Hvis du sletter klubben din og lager en ny så får du en sånn start-pakke med bronse-spillere. Du kan discarde alt og få rundt 300-500 coins hvis jeg husker riktig. Et annet alternativ er å kjøpe pakker for MS points når spillet kommer ut på konsoll.

Lenke til kommentar

EDIT: Men en ting. Hva om jeg selger alle spillere, og ikke har igjen penger til å kjøpe meg et nytt lag? Hva gjør jeg da? :p

 

Hvis du sletter klubben din og lager en ny så får du en sånn start-pakke med bronse-spillere. Du kan discarde alt og få rundt 300-500 coins hvis jeg husker riktig. Et annet alternativ er å kjøpe pakker for MS points når spillet kommer ut på konsoll.

 

Du kan også spille kamper med bronse laget. Du har ca. 7 kontrakter pr. spiller og tjener ca. 500 coins per kamp. = 7*500= 3500 coins, så der har du litt å rutte med ;)

Lenke til kommentar

Laget sålangt, ikke mye å skryte av men.

 

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#h2qJEF8obbt2q

 

Greit lag det og antar det kostet lite og du fikk noen i startpakker?

Men hadde ikke du et sykt lag på fifa11?

 

Jo, FIfa 11 laget mitt var ikke så ille nei. Mja var ikke mange av de spillerene der eg startet med for å si det sånn. Cassano, Criscito, Wiese, Danilson, Emanuelson, Santon og Ander Herrera har eg kjøpt.

 

Lønner seg nesten aldri å kjøpe gold packs. Invester i marked som en sa før her i tråden.

 

Helt enig.Kastet bort mye penger på packs i FIfa 11, det skjer ikke denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...