kong_gabby Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Virket sarkastisk/spydig, og da så du i tillegg bort ifra mine to første seire. Jeg vil si at vi er jevngode. Men i de tre siste kampene spilte vi ganske dårlig begge to, tregt, sjansefattig og gedigne tabber (og like håpløse mål). At jeg vant med Arsenal i den siste sier alt. Jeg bomma HELT på formasjon og spillere, og måtte inn og endre formasjon underveis. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Virket sarkastisk/spydig, og da så du i tillegg bort ifra mine to første seire. Jeg vil si at vi er jevngode. Men i de tre siste kampene spilte vi ganske dårlig begge to, tregt, sjansefattig og gedigne tabber (og like håpløse mål). At jeg vant med Arsenal i den siste sier alt. Jeg bomma HELT på formasjon og spillere, og måtte inn og endre formasjon underveis. Mente ikke være spydig Jeg er kjent for å score "drittmål", og mot deg ble det nesten bare slike mål. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Virket sarkastisk/spydig, og da så du i tillegg bort ifra mine to første seire. Jeg vil si at vi er jevngode. Men i de tre siste kampene spilte vi ganske dårlig begge to, tregt, sjansefattig og gedigne tabber (og like håpløse mål). At jeg vant med Arsenal i den siste sier alt. Jeg bomma HELT på formasjon og spillere, og måtte inn og endre formasjon underveis. Mente ikke være spydig Jeg er kjent for å score "drittmål", og mot deg ble det nesten bare slike mål. Du fikk to veldig billige mål i samme kamp, da jeg ga bort ballen i forsvar både med en stopper og med keeper. Men spilte meg ut et par ganger også, skal ikke ta fra deg det. Mine scoringer var ikke noe å juble over. Jevnt over var du et lite hakk bedre enn meg i de tre siste, men fortsatt jevngode. Skal sies at jeg var veldig dårlig forberedt og valgte klubb, formasjon og spillere i hytt og pine. Sikkert ufattelig interessant for alle de andre, og jeg hadde jo lovet å bremse ned litt også Endret 26. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hehe. Men on-topic: hvilke spillere tjener man mye på? Og til hvilken pris bør man kjøpe kontrakter osv. om man skal tjene på det? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bare 10 i rating? :!: Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Bare 10 i rating? :!: Jepp, enten det eller draktnummer 10 Gadd ikke å ha et random tall som 83 eller noe annet svada. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Har lagd meg et 'LHUS' lag: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#w5i8CdHIbcF7g Hvordan får du gitt lagoppstillingen et navn? Er det mulig å bare velge LHUS istedenfor å sette opp alt manuelt? Fant ut av det. Håpløst at jeg ikke har gjort det her før. Med et tredje lag på gang er jo det her et must. Skal gi headinger en sjanse, og skal da ha Falcao å prøve det ut med: ---------------------------Falcao Hazard--------------------------------------Reyes ----------Fellaini--------------------Ramires Enrique-------------------------------------------Walker ------------Vermaelen----Dias-------Luiz -----------------------------Buffon Mulig at jeg starter med Bauza (60, spansk, Exeter) og Ferguson (finner han ikke nå, men mener han er bronse og engelsk, fra PL) for Falcao og Enrique. Har halve laget allerede, fra "løpelaget". Endret 27. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er der noen faste tider for happy hour hver uke, eventuelt en måte å bli varslet i forkant? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Fikk Ronaldo (92) i en pakke etter at jeg hadde åpnet 4 25k pakker etter hverandre, solgte han for 940 000 coins, men fikk bare 900 000 av en eller annen grunn. kan ikke klage uansett Kjøpt tevez, aguero, vidic, ferdinand, cech, rooney, silva, modric og mange fler Er der noen faste tider for happy hour hver uke, eventuelt en måte å bli varslet i forkant? Bruker å følge med på twitter og facebook, ryktes at mandag blir neste happy hour. Endret 28. januar 2012 av baguett Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Fikk Ronaldo (92) i en pakke etter at jeg hadde åpnet 4 250k pakker etter hverandre, solgte han for 940 000 coins, men fikk bare 900 000 av en eller annen grunn. kan ikke klage uansett Kjøpt tevez, aguero, vidic, ferdinand, cech, rooney, silva, modric og mange fler Hvilket betyr at du sløste 100 000 coins på pakker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Fikk Ronaldo (92) i en pakke etter at jeg hadde åpnet 4 250k pakker etter hverandre, solgte han for 940 000 coins, men fikk bare 900 000 av en eller annen grunn. EA tar taxes på kjøp og salg. Endret 28. januar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hvilket betyr at du sløste 100 000 coins på pakker 25k* EA tar taxes på kjøp og salg. Seriøst? har ikke merket noe før iallefall. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Fikk Ronaldo (92) i en pakke etter at jeg hadde åpnet 4 250k pakker etter hverandre, solgte han for 940 000 coins, men fikk bare 900 000 av en eller annen grunn. EA tar taxes på kjøp og salg. Hvor mye er det de egentlig tar, er det en fast prosent? Når jeg er inne på laget mitt og trykker på trekant for å velge et annet lagoppsett, hva er "bruk lagtrening"? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 5% Lag trening er kort for hele laget. Fitness og moral f.eks. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 5% Lag trening er kort for hele laget. Fitness og moral f.eks. Ok, takk. Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Er det noen som vil spille mot en helt OK spiller på 14 år etterpå/ i morgen? Endret 28. januar 2012 av johan1 Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Er det noen som vil spille mot en helt OK spiller på 14 år etterpå/ i morgen? Jeg joiner hvis du er på xbox.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå