Bosch Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg ser at mange spillere har mistet verdi nå. Er det pga overgangsvinduet som er åpen eller er det slik hvert år? (Dette er min første sesong med ultimate) Er pga at det stadig blire flere og flere av spillerne på markedet. Og dette fikk en spesiel boost da TOTY kom for en uke siden. Bli åpnet rekordmangepakker, og mange solgte også sine kort for å få råd til pakker. Takk for svar! Hvordan blir det med spillere som bytter klubb? F.eks Tevez, vil han gå opp i verdi eller synke i verdi om det blir et klubbytte? Tror han vil synke i verdi. BPL spillere er mer ettertraktet enn Serie A spillere. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nja. Det vil jo ikke bli utgitt flere av Tevez-Man Ciy, så det kortet vil jeg tro kommer til å holde seg stabilt som det er nå. Vil nok ikke øke siden det er så mange som det er, men tror heller ikke det vil synke. Det nye kortet med Tevez vil jeg tippe blir dyrt i starten siden folk vil ha han med full kjemi fort, før det synker mot Tevez-Man City etterhvert. Dette gjelder også de andre kortene. F.eks så går Arsenal Henry for 50 000 (!!!) nå. Vanlige kortet får du vel for 1000. Helt galskap. Om 3 uker så vil markedet være overfylt med Henryer fra Arsenal. På de populære spillerne vil det nok være sånn på de som bytter klubb, men som sagt, etterhvert tror jeg de vil være ganske like. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Wow. Jushua King har blitt upgrada til 74. 91 pace, 75 shooting og 81 dribble. Ser en gå for 80 000 her..... Vil ha... Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det her MÅ bli bra, angrepsrekke med Tosic, Doumbia og Krasic med fart/dribling på henholdsvis 91/85, 94/85 og 90/81 Noen er tilbake på 5-2-2-1 Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Wow. Jushua King har blitt upgrada til 74. 91 pace, 75 shooting og 81 dribble. Ser en gå for 80 000 her..... Vil ha... 80 dribling Er uansett en must til norsilver laget! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA Can we add Paul Scholes to FIFA 12 Ultimate Team? No. He was removed from our database before FIFA 12 came out (as he retired) Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA Can we add Paul Scholes to FIFA 12 Ultimate Team? No. He was removed from our database before FIFA 12 came out (as he retired) Burde på en eller annen måte fått lagt til spillere i databasen imo. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Flere som føler seg litt snytt av EA ang. packs? Har sikkert kjøpt 20 siden fifa12 kom ut, og den beste jeg har fått er Mario Gøtze og Doumbia, ellers bare drittspillere. Sparte også opp til 25.000 coins for å prøve å få en TOTY-spiller, beste jeg fikk var en random med 78 i rating... Over til noe annet, noen tips til hvordan man kan tjene coins fortere? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Føler meg ikke snytt. Veit hvor liten sjanse det er for å få gode spillere i paker så holder meg unna. Kjøpte noen pakker under TOTY-uka, men visste selv hvor liten sjans det var for å få noe bra. Har jo sett folk hive ut millioner uten å få noe tilbake. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Flere som føler seg litt snytt av EA ang. packs? Har sikkert kjøpt 20 siden fifa12 kom ut, og den beste jeg har fått er Mario Gøtze og Doumbia, ellers bare drittspillere. Sparte også opp til 25.000 coins for å prøve å få en TOTY-spiller, beste jeg fikk var en random med 78 i rating... Over til noe annet, noen tips til hvordan man kan tjene coins fortere? Ikke for å virke som en idiot, men 20 pakker er ikke mye. Kjøper sikkert 20 i uka selv. Ett tips: trading! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Virker som mange tror at det å kjøpe pakker er garantert finfint utbytte. Å kjøpe pakker er gambling, på HELT lik linje som Lotto. Å syte over at en sjelden eller aldri får noe blir som å ringe Norsk Tipping på Hamar å grine over at en ikke vinner minst 2 ganger i måneden. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Da hadde vi møtt Ronaldo på hvert et lag. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er jo klar over at man ikke får rooney i første pakke osv, men når en bruker 200NOK på pakker så forventer man i det minste å få mer enn TO spillere med over 80 i rating. Dessuten kan en ikke sammenligne dette med lotto, det kan du vinne ekte penger i millionklassen, men du her har like lave odds og kan vinne spillere til et spill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hjelpe meg, seriøst? Du skjønte virkelig ikke at sammeligningen hadde noe med vinnersjangser å gjøre? Å kan du ikke vinne ekte penger på FUT? Eller FUT spillere på Lotto? Really? Du forventer gjerne å få noe bra ja, men igjen (prøv å heng med nå) så spiller mange, tusen kroner i uka på Lotto og FORVENTER å vinne noe men sjangsen du har til å vinne er mattematisk voldsomt liten akuratt som når du kjøper pakker på UT. Du går i 98% av tilfellene i minus ved å kjøpe pakker. Med mindre du er griseheldig å får IF Ronaldo/Messi i din første pakke. Men da kan du like gjerne spille Lotto for de pengene. (See what I did there? ) Om du kaster bort penger på Lotto eller UT så er det nettopp det du gjør, kaster bort penger. Endret 18. januar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Se på det som å kjøpe pokemon kort. Sjansen for å få noen sjeldne er minimal. Du vil KANSKJE få en sjelden en etter å brukt flere tusen eller kanskje du får det på første pakken. Ingenting tilsier at du skal få noe som helst bra, du må bare ha flaks. Ønsker du å få noe for de 200 kr så burde du heller kjøpe coins av noen på ebay e.l. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Spilte mot Jessica blabla. Kunne blitt pinlig med tap om "hun" er jente, men 7-0 Endret 18. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Sliter med å få satt sammen en midtbane med god kjemi her. Spiller 4-2-2-2 Hadde et ønske om å kunne bruke Bale på venstre og Lennon på høyre, men de jeg da ønsker av sentrale roter det til for forholdet mellom spillerne. Bale får jeg ikke over 5, Lennon stopper på 6 med de spillerne jeg har tilgjengelig. Noen som vil anbefale en rask spiss som passer inn, samt to gode sentrale midtbaner som går i lag med kantene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Spilte mot Jessica blabla. Kunne blitt pinlig med tap om "hun" er jente, men 7-0 Det var sikkert Jessica Alba. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Spiller dere bare cup? Siden jeg bare spiller enkeltkamper så prøver jeg å sørge for å ikke få for høy rating i hver lagdel, så flest mulig vil spille mot meg. Det resulterer i at jeg prøver å få tak i spillere som er gode på det som er viktigst for meg, og ikke andre skills. Et eksempel på det er Konko på HVB som bare er rask. Kommer nok også til å sette inn dårlige spillere etter hvert, for å svekke snittet, for så å bytte de ut. Endret 19. januar 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå