SniKaZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det blir skrevet på ea sine forumer. Aner ikke om det stemmer med hver eneste spiller. Derfor jeg lurer. altså. Gold packs koster 5000 og 7500. Spørs hvilken pakke du velger. Så nei, det stemmer ikke. 9.5k er det du får for å selge en 80-85 spiller på markedet muligens. Maks Nja, skal ikke sette et tall på overskillsene for de kan variere kraftig Jada. Vet det varierer voldsomt. Var bare for å bevise at å få mere for EN spiller på discard i forhold til hva hver enkelt pakke koster. Det hadde vært DRØYT Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Bla her dere... Trykk 1 Trykk 2 Trykk 3 Er nok flere linker... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 OJ!! Det visste jeg ikke. Men det er bare spillere med sånn svart greie på som du kan discarde for så mye. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er jo det jeg mente med IF (In form)... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er jo det jeg mente med IF (In form)... Ja. Visste ikke om IF jeg. Men da ser det ut som IF er veldig verdifulle spillere! Lenke til kommentar
snitch Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er jo det jeg mente med IF (In form)... Skjønte at du mente IF, men kunne aldri tenke meg det. jaja, lærer noe nytt hver dag;) Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvor lenge er en spiller IF? Er det uendelig? Lenke til kommentar
snitch Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) men du kan bare få dem i pakker i bestmete uker;) men vet noen om det er større sjanse å få gode kort i pakker nå enn det er når spillet kommer ut? Endret 24. september 2011 av snitch Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ja. Men blir spillere oppdatert til IF etterhvert? Eller er det BARE de som er IF nå som er det om ett år også? Lenke til kommentar
snitch Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ja. Men blir spillere oppdatert til IF etterhvert? Eller er det BARE de som er IF nå som er det om ett år også? Oppdateres hver uke tror jeg Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Så det blir flere og flere etterhvert da? Regner emd det er spillerne som er på team of the week som blir IF spillere da Er premium gold pack det beste jeg kan få kjøpt? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) En spiller er bare IF om man får han i pakke i den uken han er på Team of the Week. Og IF-boosten er permanent, som tidligere nevnt. Endret 24. september 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Aha, takker Hvor finner jeg team of the week egentlig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Så det blir flere og flere etterhvert da? Regner emd det er spillerne som er på team of the week som blir IF spillere da Er premium gold pack det beste jeg kan få kjøpt? Nei. når det er happy hour er special packs det beste. Aha, takker Hvor finner jeg team of the week egentlig? Du finner det ingen sted på FUT.Det kommer på EA sine UT sider. Lenke til kommentar
pkhamre Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Kjøpte IF Mauri for 800 isted, discardet han for 9500! 95 Messi får man 10800 for å discarde Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) har 5000G nå. Bør jeg vente med å bruke de til FUT blir releaset eller bruke de nå på den billigste gold pack? Edit: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#cqSch7KQbbsVm hva skjer med ansiktet til Muri? Endret 25. september 2011 av SniKaZ Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Wasta nettopp mine credits på en gold pack til 7500.. Fikk serr bare drit Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gjorde akkurat det samme. Orket ikke vente Fikk Lescott, Chamakh, Brison(ræv spiller). Fikk ellers noen kontrakter osv, men ingenting som er verdt 7500 til sammen.. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva er egentlig sjansen for å treffe en IF spiller på gold packs osv? Virker som det er større sjanse å vinne i lotto for å si det sånn, siden det er bare ett lag pr uke, og du har jo tusenvis av spillere å velge mellom når du kjøper en gold/silver/bronze pack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå