Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett kobler ut ved sending av mail

Anbefalte innlegg

Hei. Etter seriøs Harddisk krasj, fikk jeg tak i en ny HDD og installerte på nytt windows 2000, med alle oppdateringer slik jeg har gjort før. Siden jeg ikke hadde tilgang til min vante RASPPPOE da jeg la inn 2000 på nytt, ble det slik at jeg la inn telenor's adsl oppkobling slik at jeg iallefall kom på nettet for å få laste ned raspppoe. Etter den ble lastet ned, avinstallerte jeg telenor's pakke, og la inn raspppoe, slik jeg har gjort før. Men når jeg starter outlook express, så kobler internett seg av, og ringer opp på nytt når den skal hente mailene på serveren, hotmail sin server og også på news. Det samme skjer også når jeg skal sende mail, kobler seg ned, og jeg må koble til igjen. Har noen der ute en idé hva som kan være galt? Ligger det igjen noe rart fra telenor's pakke, slik at den forstyrrer? Håper noen har en løsning, slik at jeg slipper og måtte formatere igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tools-->options-->connections

Ligger det noe snusk inne der av gamle connections?

Det var jo engang slik at man kunne få OE til å koble ned (analogt) etter at den var ferdig med å sjekke mail (trykke på den stiftgreie nede til høyre på send/receive vinduet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...