RBW Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Roccat slipper et tastatur som kan snakke med selskapets egne Kone[+] Dette tastaturet snakker med musen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Snodig at det har tatt så lang tid og at akkurat Roccat er først ute med det. (om det er tilfellet). Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Litt smart med knapper på nedsiden av spacebaren men liten plass mellom hotkeys og tab/capslock, der jeg pleier og hvile lillefingeren gjør nok dette uaktuelt. Siden liker jeg godt mitt gamle G15 v1 tastatur ennå, selv om ett G510 er på ønskelisten. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det går fint an å lage macroer og LUA script til Logitechs tastaturer som sender musekommandoer. Tror dog ikke at man kan scripte DPI endringer. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg liker enkle tastatur uten noe særlig dilldall på, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe dette. Mus, den skal ha to knapper på siden, to på toppen og et hjul. Da er jeg fornøyd Har sjelden eller aldri komt i en situasjon der jeg har tenkt "søren, skulle hatt et par macroknapper her altså..." Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 syns det greiene corsair kommer ut med er mye mer aktuelt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hvorfor kan de ikke finne en standardisert protokoll som ikke krever flere drivere og tull?! Eventuelt bygge noe i tastaturet som driver kommunikasjonen selv. Er lut lei av drivere og ikke-standardiserte tjenester/utstyr! Endret 18. september 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Fable Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gavekort: Windows 7. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hadde det forrige Roccat keyboardet, aldri mer ett roccat produkt. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har sett og ventet på dette tastaturet siden ifjor, men gikk lei ventingen og kjøpte razer istedenfor i sommer. Digger layouten og thumbkeys. Synd de brukte så lang tid på å lansere det Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hadde roccat musa, der røk knappene og hjulet etter to uker, nå har jeg tastaturet og det lager en forferdelig pipelyd av tastaturlyset som dem ikke kan løse, og noen av knappene er hardere og trykke ned og reagerer ikke. Aldri mer Roccat. Blir nok nytt tatatur og mus fra corsair Endret 20. september 2011 av Digidice Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hadde roccat musa, der røk knappene og hjulet etter to uker, nå har jeg tastaturet og det lager en forferdelig pipelyd av tastaturlyset som dem ikke kan løse, og noen av knappene er hardere og trykke ned og reagerer ikke. Aldri mer Roccat. Blir nok nytt tatatur og mus fra corsair Utrolig hvor mye negativt som svirrer om Roccat. Jeg har Kone+ og har hatt den lenge uten noe problemer. Nå spiller ikke jeg FPS, så det er mulig jeg overser ting som andre ikke gjør, men jeg har ihvertfall vert fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå