Joachim_F Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 TrackMania 2, MotoHeroz og Hard Reset er noen av denne ukens spennende lanseringer. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Mega Man: Dr. Wily's Revenge har jeg aldri hørt om, men siden jeg liker serien må jeg nesten kjøpe det. Ellers virker Hard Reset som et interessant spill. Men tror jeg venter til det har sunket litt i pris. Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Portal gratis. DOWNLOAD ALL THE GAMES Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har kjøpt Hard Reset og Trackmania. Gode spill som anbefales sterkt! Kritikk: TM: Canyon føles veldig likt som gamle Nations. Siden jeg kjørte meg drittlei på Nations komme jeg nok til å gå lei Canyon ganske kjapt. Hard Reset er veldig arena- aktig. Med unntak av introlevelen tror jeg jeg aldri har møtt fiender 1 og 1. De kunne variert _litt_ mer. Ellers er det morsomme våpentyper, god skytefølelse, grei grafikk for et 150 kroners spill og presise kontroller. Til artikkelen: I Hard Reset så finansieres vel oppgraderinger av våpen og rustning av en slags valuta, ikke erfaringspoeng? Ikke at det har noe å si. Resultatet er det samme uansett. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Finnes det demo av Trackmania 2? Slik jeg kan teste hvordan det kjører på min noe aldrende laptop. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Lurer også på om det er noe demo av TM2? Jeg har lyst på det, men litt irriterende at det ikke er mulig å få tak i gjennom Steam eller andre "normale" kanaler. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ingen planer om TM2 demo, ifølge Nadeo. TM2 kjører bedre på den slitne pc'en min enn TMNF, utrolig nok. Så de fleste bør kunne spille det helt uten problemer. Lenke til kommentar
izihbo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 TM: Canyon var helt likt TM: Nations. Bittelitt oppdatert grafikk noe som betyr lavere framerate for meg, om dette går renere enn forgjengeren på din PC - ja da er du heldig da... Jeg har en PC som kjører 'alt' i høy fps. Men TM: Canyon derimot gikk ikke så rent som jeg hadde håpet. Nå skal det sies at jeg har et ATI HD5970 som er 2-kort-i-ett, ergo Crossfire, og spillet har dårlig støtte for det foreløpig. Man er nødt å gi exe fila et nytt navn og kjøre den direkte - istedet for launcheren (dette får du beskjed om in-game). Lenke til kommentar
Martin0239 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Helt likt TMN(F) når det har ett helt annet gameplay? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå