AnnonymG Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg ELSKER bare å hjelpe folk, og kommer til å gjøre hva som helst for å bli lege, eg SKAL klare det! jeg har byttet til T matte nå. Jeg bar bare to spørsmål 1: gjelder alderspoeng for medisin studie? 2: hvis jeg studere i utlandet, blir det veldig vanskelig økonomiske? Har ikke lyst å få hjelp av foreldrene mine når jeg studerer i utlandet. Det er ikke økonomisk vanskelig å studere i utlandet, tvert imot faktisk, lånekassen dekker alle økonomiske behov. Det at du er dårlig i matte (som du skriver i første post) er ikke nødvendighvis noe du alltid vil være. Flere av mine klassekamerater på videregående gjorde det veldig dårlig i matte, men tok det opp etter VGS og fikk toppkarakterer. Dette har nok litt med modenhet, interesse og målseting å gjøre, på videregående var ikke alltid fokuset helt på plass, og de aller fleste av oss angrer jo i ettertid på at vi ikke jobba mere med skole på vgs, men nok om det. Vil forøvrig si at biologi, kjemi og fysikk er de fagene man bør mestre godt for å ha et godt utgangspunkt for medisinstudiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå