LeNinja Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 jeg har hatt pcen min i 4-5 år nå, jeg kjører 2 kjermer og har som regel en hel haug av programmer oppe samtidig som jeg gamer! pcen har fungert bra i alle årog får som regel kjørt spill på grei grafikk men vil gjerne ha det enda et hakk bedre både på kvalitet og ytelse. for øyeblikket har jeg: Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit Processor: AMD Phenom II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM grafikkkort: NVIDIA GeForce GT 240 jeg har ikke stort greie på detta, men vil helst ikke bytte alt viss det ikke er veldig nødvendig! har stort kabinett så plass til et større skjermkort viss det trengs. Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 jeg har hatt pcen min i 4-5 år nå, jeg kjører 2 kjermer og har som regel en hel haug av programmer oppe samtidig som jeg gamer! pcen har fungert bra i alle årog får som regel kjørt spill på grei grafikk men vil gjerne ha det enda et hakk bedre både på kvalitet og ytelse. for øyeblikket har jeg: Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit Processor: AMD Phenom II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM grafikkkort: NVIDIA GeForce GT 240 jeg har ikke stort greie på detta, men vil helst ikke bytte alt viss det ikke er veldig nødvendig! har stort kabinett så plass til et større skjermkort viss det trengs. hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en ssd og kansje et nytt skjermkort, avhengig av hvordan PSU du har. Lenke til kommentar
LeNinja Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 jeg har hatt pcen min i 4-5 år nå, jeg kjører 2 kjermer og har som regel en hel haug av programmer oppe samtidig som jeg gamer! pcen har fungert bra i alle årog får som regel kjørt spill på grei grafikk men vil gjerne ha det enda et hakk bedre både på kvalitet og ytelse. for øyeblikket har jeg: Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit Processor: AMD Phenom II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz Memory: 4096MB RAM grafikkkort: NVIDIA GeForce GT 240 jeg har ikke stort greie på detta, men vil helst ikke bytte alt viss det ikke er veldig nødvendig! har stort kabinett så plass til et større skjermkort viss det trengs. hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en ssd og kansje et nytt skjermkort, avhengig av hvordan PSU du har. PSU? er ganske noob på dette Lenke til kommentar
LeNinja Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 nvm, power suply ja jeg aner ikke hva slags PSU jeg har, det står bare 110-240 Vac Active PFC på den, aner ikke hva det betyr. Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) nvm, power suply ja jeg aner ikke hva slags PSU jeg har, det står bare 110-240 Vac Active PFC på den, aner ikke hva det betyr. Strømforsyning på norsk altså når det gjelder psu'er så er det Watt det spiller på, psu'en er et slags kraftverk som gir deg den strømen som maskinen krever for og yte best. et skjermkort trenger vel 300W og opp til 5-600W, noe rundt der tror jeg Endret 16. september 2011 av eddzy Lenke til kommentar
LeNinja Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 nvm, power suply ja jeg aner ikke hva slags PSU jeg har, det står bare 110-240 Vac Active PFC på den, aner ikke hva det betyr. Strømforsyning på norsk altså når det gjelder psu'er så er det Watt det spiller på, psu'en er et slags kraftverk som gir deg den strømen som maskinen krever for og yte best. et skjermkort trenger vel 300W og opp til 5-600W, noe rundt der tror jeg aiit, takk for info tenker jeg kjøper en SSD og en Nvidia GeForce GTX 560! Lenke til kommentar
gusb3 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) nvm, power suply ja jeg aner ikke hva slags PSU jeg har, det står bare 110-240 Vac Active PFC på den, aner ikke hva det betyr. Strømforsyning på norsk altså når det gjelder psu'er så er det Watt det spiller på, psu'en er et slags kraftverk som gir deg den strømen som maskinen krever for og yte best. et skjermkort trenger vel 300W og opp til 5-600W, noe rundt der tror jeg aiit, takk for info tenker jeg kjøper en SSD og en Nvidia GeForce GTX 560! Hvis du kjøper et radeon hd 6870, som er nesten like bra, så drar det bare 140-160w. Endret 16. september 2011 av gusb3 Lenke til kommentar
eddzy Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 nvm, power suply ja jeg aner ikke hva slags PSU jeg har, det står bare 110-240 Vac Active PFC på den, aner ikke hva det betyr. Strømforsyning på norsk altså når det gjelder psu'er så er det Watt det spiller på, psu'en er et slags kraftverk som gir deg den strømen som maskinen krever for og yte best. et skjermkort trenger vel 300W og opp til 5-600W, noe rundt der tror jeg aiit, takk for info tenker jeg kjøper en SSD og en Nvidia GeForce GTX 560! virker som en bra plan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå