T_A_G Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Heisan, Jeg får store mengder epost fra blizzard ang acount securety fra topp til tå om at alt er galt. Har prøvd slett å blokker mld og blacliste ip`ene til å sende epost til virklige Blizzar.com. Har fått svar at dem aldri vil sende sånne meldinger og det smarteste er å ignorere de, men de har(spammerne) har fått tak i alle 3 gaming epost klientene mine og nå er jeg dritt lei! Da tenkte jeg spørre her om gode ideer fordi det er mange luringer her:) Funnet ut at dem er i Taiwan og er i hovedstaden Tapei med 2 ukers ip interval, den nye ip er 211.21.255.79 .Går det ann å blokke et helt land også med hvilket program? mvh T_A_G Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Å blokkere IP-er på din PC har jo ingen innvirkning på om du mottat spam e-mail eller ikke. (Så lenge vi snakker om vanlig e-post lest via Outlook, Windows Mail eller andre lokale epost-klienter.) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Havner det ikke i spamfoldern da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå