kentroan Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei, jeg har hørt at Biltema sin laser pointer skal fungere på mac så jeg kjøpte den og prøvde den men får det ikke til. Er det noen som kan hjelpe meg? Produktet jeg kjøpte var: Biltema.no Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Du har blitt lurt, står at win98, win2000, xp og vista er støttet. Mulig det finnes drivere som lar deg bruke mac men manualen sier noe annet. http://www.biltema.no/Documents/manualer/23/23-674.pdf Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Jeg såg at den bare fungerte på Windows men jeg sjekket på interntt og det var en som såg ganske like ut og den fungerte på MAC. En av vennene mine fikk den til å funkere på sin mac i ca. 20 sek. Før han tok ut delen som settes inn i usb enheten. Men har no levert den tilbake og fått tilbake pengene Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg såg at den bare fungerte på Windows men jeg sjekket på interntt og det var en som såg ganske like ut og den fungerte på MAC. En som så ganske så lik ut? Om det ikke var samme produkt var det neppe samme drivere. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Du har rett, men jeg fikk byttet den tilbake og skal kjøpe en som fungerer på mac no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå