Thore Raaen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Morgenrød Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Virklig flott presentert, flott fanget lys, flotte med både skyer og speilinger. Skulle mann sette finger på noe så ville jeg muligens fjernet det odden som stikker ut nederst på H. side, syntes gresset der er ok, ville også fjærnet den odden som stikker ut på V side midt på bildet. Men et vakkert bilde Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Flott morgenstemning du har fanget her. Liker at bilde er såpas lyst at du har fått med skyene, ville kanskje hevet lyset i skyggeområdene ennda en tanke til. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Et helt greit morgenrødbilde! Kunne gjerne likt en litt annen komp uten såvidt mye forgrunn, men mer fokus på himmelen der over! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fantastisk stemning , lys og farger ville klonet stein og strå til høyre Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Flott stemning du har foreviget her Thore. Enig med Håkon ang, litt kloning på hø. og v. kant. Hvor i all verden er dette? 1 Lenke til kommentar
fotoags Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Herlig stemning, flotte farger og et vakkert og voldsomt motiv. Enig med å fjerne nederst til høyre, men syntes godt den odden til venstre kan være. Jeg får lyst til å gjemme meg et sted, og se trollene når de kommer for å ta morgenvasken ;o))) Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Flott stemning du har foreviget her Thore. Enig med Håkon ang, litt kloning på hø. og v. kant. Hvor i all verden er dette? Hei Morten. Du kan ta en morgentur og gå nordover fra Delinga så kommer du dit. Thore Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Stemingsfullt. Flott himmel og himmelspeiling. Om mulig, ville jeg likt å se skyggepartiet litt lysere. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Flott lys og god komp i et stemningsfylt foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg