HelloKjersti Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Indiespillutvikler slipper spill på Pirate Bay. Les hele saken Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Den kommer ikke til å oppdateres med billefikser og fornyelser. Alltid morsomt med disse norske variantene av engelske uttrykk. Ellers så så jo spillet interesant ut. Får vel kanskje bevege meg over til bukta for å se hvordan det er. Uansett glad i å støtte indie-utviklere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Du fant på "billefikser" men ikke noe norskere ord på jetpack? Edit: Jeg stemmer på rakettpakke Edit2: Kom på at Totalbiscuit har testet dette: Endret 16. september 2011 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Spillet er vel verdt å betale for bare pga cover arten. 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Den kommer ikke til å oppdateres med billefikser og fornyelser. Alltid morsomt med disse norske variantene av engelske uttrykk. Støttes, fortsett slik Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Spillet er vel verdt å betale for bare pga cover arten. Spillet er verdt å betale for bare pga screaming guy karen Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fantastisk cover! Minner meg om gamle dager da jeg gikk ned i kjelleren på Wintersborg i Kristiansand og kjøpte Commodore-64 spill basert utelukkende på bildet på esken. Those were the days! Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Å utnytte pirate bay på denne måten er rett og slett genialt O.O Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Du fant på "billefikser" men ikke noe norskere ord på jetpack? Edit: Jeg stemmer på rakettpakke Edit2: Kom på at Totalbiscuit har testet dette: Ah, pwned av ren logikk. Argh! Her må man jo ta affære. Hva foreslår forumfolket vi bruker fremfor "jetpack"? Er "rakettpakke" forståelig? Eller kanskje "rumperakett" ? Kanskje vi bør konsultere Språkrådet? De har en lang rekke forslag til avløserord. Blant mine favoritter finnes trusetrøye/trusebluse (poeng til den som tar denne!), lommedisko og heve-BH (høres ut som det trengs en kran for å løfte sakene). (Jeg tror egentlig Språkrådet har det veldig gøy på jobb) Fantastisk spillcover, forresten. Rykker skikkelig i retrofoten her nå. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Syntes dette er en genial løsning. Mange "pirater" ender opp med å kjøpe de spillene de syntes er bra og har fått testet ordentlig ut, og de som ikke kjøper det ville mest sansyneligvis ikke ha kjøpt det i det heletatt. Lenke til kommentar
knutae Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ah, pwned av ren logikk. Argh! Her må man jo ta affære. Hva foreslår forumfolket vi bruker fremfor "jetpack"? Er "rakettpakke" forståelig? Eller kanskje "rumperakett" ? Tja, hva med "flygesekk"? Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Egentlig ser jeg for meg at noen bare kommer til å piratkopiere dette også, til slutt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Så jo ut som et skikkelig AAA blockbuster-spill det her... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tja, hva med "flygesekk"? Det funker, eller bare ryggrakkett! Lenke til kommentar
Pruppelupp Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hva med "sveveransel"? 1 Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hva med "Flyvende flammespruter"? 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hva med "Flyvende flammespruter"? Det der er jo indianernavnet på dama jo! Alltid kult med utviklere som tenker nytt. Som sagt, majoriteten av de som ikke kjøper det, hadde uansett ikke kjøpt spillet. Rakettpropellertryggsekkinnretning... Dog, det kan bli en munnfull... Edit: Merkelig tegnsetting... Endret 18. september 2011 av PheIix 1 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) -- Endret 10. juli 2015 av Fittegulp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå