idobi Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei. Jeg jobber i et utleie firma offshore. Men firmaet er for useriøst... Så lurer på noen har ideer om hvor jeg kan søke jobb. Et eller annet firma som leier ut folk til nordsjøen! takk for svar Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du kan jo prøve OneCo. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 det fins jo mange bemanningsbyrå da. Hemington people, men det siest at de er dårlige. man synker jo i rettigheter og fordeler ved å gå til bemmaningsbyrå enn i privat bedrift. Lenke til kommentar
idobi Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Du kan jo prøve OneCo. Takker Skal prøve det! Noen som har erfaring med dem? det fins jo mange bemanningsbyrå da. Hemington people, men det siest at de er dårlige. man synker jo i rettigheter og fordeler ved å gå til bemmaningsbyrå enn i privat bedrift. Jaha? da lurer jeg på hvilken rettigheter jeg som jobber i bemmaningsbyrå har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå