Gå til innhold

Kamptråd: Blackburn Rovers - Arsenal


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og Santos? Ei vandrande katastrofe.

Bedre enn Gibbs, Clichy og Traore tilsammen. Og dette er hans første kamp fra start.

Seriøst? Han var alt det Arsenal ikkje trengte bakover.

Enig med TomW. Slurvete avleveringer, håpløs posisjonering og så ordentlig sliten ut på slutten.

Synes han var god, og gleder meg til å se hvordan han gjør når han får tilpasset seg laget og ligaen. Forøvrig ikke bare jeg som synes det, han fikk 6 på SkySports-børsen, best av forsvarsspillerne våre idag. Skal dog sies at de ratingene er litt tvilsomme da Song bare fikk 5.

Lenke til kommentar

Ang Santos: Håpløs debut av brassen som var en av banens svakeste spillere, men heyhå, Evra så også ut som tidens jalla i sin debut, men ble etterhvert verdens beste venstreback. Hans tid er vel forbi, men poenget står. Vidic så også ut som en dynge med søppel i sin debut og om jeg ikke husker feil var det også borte mot Blackburn. Av alle man kan klage på, syntes jeg Santos bør få slippe litt billig unna, det var tross alt hans første kamp i et nytt land og i en ny liga. Av de nye syntes jeg det er Merta som ser "verst" ut. Ufattelig treig og det er ikke akkurat medisin i et Arsenal forsvar.

 

Song var forresten relativt ræv i dag han også, tc. Fanboy.

Lenke til kommentar

Han som satt SkySportsbørsen i dag må ha tatt mer enn en øl under kampen. Ikke sjans i helvete at Sagna var dårligere enn Santos, og Song dårligere enn Ramsey i går.

 

Santos var utter crap, dessverre. Mertesacker skuffet også i dag, avslørt på fart og akselerasjon av Blackburn. Dette kan bli stygt.

Lenke til kommentar

Yakubu suger hardt. Til og med Chamakh er bedre. Han skal få credz for første målet, da det faktisk var en bra prestasjon, men det måtte et offside-mål til for at han skulle putte sitt andre. Feed the fatso, and he might score. Blackburn rykker ned.

 

Edit: Uansett, så kan man si at vi sugde hardt i går, men fy faen så uflaks vi har. Om Gervinho hadde lært seg å sentre, kunne det fort stått 1-3, og da ville kampen mer eller mindre vært avgjort.

Endret av Torstein
Lenke til kommentar

Edit: Uansett, så kan man si at vi sugde hardt i går, men fy faen så uflaks vi har. Om Gervinho hadde lært seg å sentre, kunne det fort stått 1-3, og da ville kampen mer eller mindre vært avgjort.

Vi har jo som kjent aldri rotet bort en tomålsledelse de siste årene...

 

Edit: Roman, jeg ser du leser! Skjer med at du har gitt opp forumet? *cry*

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...