RBW Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vil fronte sine egne produkter for utviklerne. Nvidia kjører sitt eget Windows 8-program Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Får håpe flere hardware-produsenter har lært av Vista-feilene de gjorde nå når Window 8 er på vei. Det er ingent tvil om at de har en stor del av skylden for den floppen. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Synes de rettet opp nesten alle Vista feilene i Windows 7 som jeg har brukt i et par år snart. Har fremdeles Vista på min gamle gamer og det funker jo greit da. Håper Windows 8 er 100% UTF-8. Selv i Windows 7 møter jeg på gamle ANSI troll. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Var ikke akkurat det jeg mente. Mange av hardware-produsentene ble tatt fullstendig på senga da Vista kom. Dette førte til at mange drivere var ustabile og trege, noe som førte til en (for mange) svært dårlig brukeropplevelse. Vista fikk som kjent skylden (var jo en del problemer som skyltes feil i Vista også, men hw-drivere hadde hovedskylden). Det jeg håper nå, er at flere hw-produsenter følger eksemplet til Nvidia og utvikler drivere som fungerer bra i Windows 8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå