formann Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har du slått av vsync og skygger? Sjekket ytelse i et annet spill etter du fikk det nye skjermkortet? Har du mange addons, og/eller sjulte feilmeldinger? Stenger du alle nettlesere når du spiller? Et par-tre sider med flash kan faktisk legge beslag på halvparten av prosessorkraften din. Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Har du slått av vsync og skygger? Sjekket ytelse i et annet spill etter du fikk det nye skjermkortet? Har du mange addons, og/eller sjulte feilmeldinger? Stenger du alle nettlesere når du spiller? Et par-tre sider med flash kan faktisk legge beslag på halvparten av prosessorkraften din. Skjermkortet er levert tilbake og jeg har på vsync, lagger ikke noe vindre uten. Skygger har jeg på middels. Har ikke mange addons, men de senker ytelsen litt er 5-6 fps bedre når jeg slår av alle. En side med youtube, og wow har 30 fps .. Men uansett, har kjøpt ny prosessor,ram og hovedkort har ikke fått testa enda, men gir tilbakemelding så fort som mulig åssen det drar wow Lenke til kommentar
clawfing Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 er det ikke noe i at wow leser og skriver veldig mye til harddisk? hva med å oppgradere til SSD? forstår ikke helt poenget med supergrafikk på wow.. og shadows? siste tingen jeg bryr meg om iallefall Lenke til kommentar
abreham103 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 er det ikke noe i at wow leser og skriver veldig mye til harddisk? hva med å oppgradere til SSD? forstår ikke helt poenget med supergrafikk på wow.. og shadows? siste tingen jeg bryr meg om iallefall Neinei, men er jo litt greit å ha bra pc uansett =) vurderer ssd faktisk..men alt koster penger må jeg ha wow på ssd disken, eller bare ha ssd disken som master for at det skal bli "ssd-effekt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå