Muffinman Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ok, litt snedig problem her. Har en gammel HP840c skriver som står delt på filserveren (Ubuntu). Ønsker å bruke den fra et lite antall Windows 7 - maskiner, og den dukker fint opp som delt på disse. Imidlertid forlanger Win7 driver når jeg prøver å koble den til. Forsøk på å laste ned driver fra HP medfører bare beskjed om at driveren er inkludert i Win7, og "oppskriften" sier at det bare er å koble til skriveren med usb-kabel så ordner det seg. Dette funker nok siden en laptop som har hatt skriveren fysisk tilkoblet for en tid tilbake har driveren liggende i listen som kommer opp når jeg legger til skriveren. Imidlertid finner jeg ikke driveren i lista på de andre maskinene, og jeg får jo heller ikke lastet den ned. Dermed står jeg med et par mulige løsninger: 1. Bære skriveren rundt og koble den til maskinene etter tur 2. Finne ut hvor den "medfølgende driveren" ligger så jeg kan ta den i bruk. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå