Realzi Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skaff deg en Iphone eller Android problem solved Hantoro for the rescue !! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 PM97, Drug Lord 2, DopeWars, Lux og Progress Quest. Alt du trenger. =D Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hei Lurte på om noen kunne anbefale meg et spill for min laptop. Sitter mye på skolen og jobber om dagen, så da kan det være godt å slappe av med et spill i pausene. Jeg kunne tenkt meg et spill jeg lett kan hoppe inn og ut av, og som ikke krever altfor mye hjerneaktivitet. Har allerede minecraft, men begynner bli litt lei. Kan godt være spill av den eldre garde også. Grafikk er ikke første prio.. Er forsåvidt glad i rpg, god historie, ellers godt gameplay. Er er åpen for det meste! Tottoro Lenke til kommentar
killzoner Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Minecraft! Da går tiden fort. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hvis du har tilgang til nettverk, Age of Empires: Online. Lenke til kommentar
Tottoro Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Takk for svar! Minecraft har jeg spilt ganske mye. Som jeg også skrev i posten AoE: online, virker gøy det, men har dessverre ikke alltid tilgang på nett. Noen flere forslag? Er fortsatt åpen for det meste. Alt fra gammel til nytt! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takk for svar! Minecraft har jeg spilt ganske mye. Som jeg også skrev i posten AoE: online, virker gøy det, men har dessverre ikke alltid tilgang på nett. Noen flere forslag? Er fortsatt åpen for det meste. Alt fra gammel til nytt! Om du er online er det bare å laste ned Bloodline Champions Er f2p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå