AvidGamer Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Er på jakt etter en god multigym som inneholder mest mulig øvelser. Det er også viktig at den er kompakt. Best er om den kan "pakkes" ned. Har reist og sett i div butikker, men fleste har faste maskiner som er ganske store. Så jeg må nok kjøpe via nett. Jeg ønsker å ha den i soverommet. Skal kjøpe "skjul en seng" sånn at sengen forsvinner i et skap, så blir rommet til trenings rom. Derfor er det viktig at multigymen kan også pakkes til å bli mindre for å få mer plass. Tips? PS Jeg vet at å melde med inn i studio hadde vært best, men pga jobb og at jeg har hund som jeg går tur med daglig, resulterer det i dårlig tid. Så hjemmetrening passer best. Endret 16. september 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 PS Jeg vet at å melde med inn i studio hadde vært best, men pga jobb og at jeg har hund som jeg går tur med daglig, resulterer det i dårlig tid. Så hjemmetrening passer best. Wait, what? Problemet ditt her er kravet til å kunne pakke det sammen. Multigym bruker ofte magasiner med vektskiver, og veier følgelig litt, i tillegg til at de skal gi deg et variert øvelsesutvalg fra f.eks nedtrekk høyt oppe, til lårcurl langt nede. Alle disse delene skal i tillegg tåle belastningen, så å drive og ledde apparatet for at man skal pakke det sammen er nok ingen god idè. Anbefaler at du kjøper deg TRX slyngesett (1900,- på Gymgrossisten), en pilatesball, og muligens en vektvest eller noe om kravet er mulighet til å skjule det. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Nå tenker jeg ikke så kompakt at den kan legges i et skap eller noe.... Har sett flere modeller som enten bruker strikk, eller der du kan f.eks fjerne stol/benk sånn at den ikke tar så mye plass. eksempel. Endret 16. september 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 http://www.gym2000shop.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=236&category_id=90&option=com_virtuemart&Itemid=126 Hva med noe som dette? Problemet her er vektmagasinet, som kun gir 68kg. Det vil være begrenset hvor lenge dette er store utfordringer for deg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 (endret) 68Kg gir ikke mye rom for utvikkling. Men takk for forslaget. Jeg fant denne, virker utrolig bra. Er ikke vekter, men bruker "resistance" med stenger. Og toppen av det hele kan du ta knebøy med den! Kan pakkes helt inntil veggen når den ikke er i bruk. Noen som har erfaring med disse? Endret 16. september 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Hm, hadde håpet på mer respons her. Håpet noe eide et apparat selv og kunne gi hjelp. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Multigym er så 1991. Nå for tiden kjøper folk seg benk og stang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå