Gå til innhold

Hjelp til kjøp av multigymapparat.

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en god multigym som inneholder mest mulig øvelser. Det er også viktig at den er kompakt. Best er om den kan "pakkes" ned.

Har reist og sett i div butikker, men fleste har faste maskiner som er ganske store. Så jeg må nok kjøpe via nett.

Jeg ønsker å ha den i soverommet. Skal kjøpe "skjul en seng" sånn at sengen forsvinner i et skap, så blir rommet til trenings rom. Derfor er det viktig at multigymen kan også pakkes til å bli mindre for å få mer plass.

Tips?

PS

Jeg vet at å melde med inn i studio hadde vært best, men pga jobb og at jeg har hund som jeg går tur med daglig, resulterer det i dårlig tid. Så hjemmetrening passer best.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS

Jeg vet at å melde med inn i studio hadde vært best, men pga jobb og at jeg har hund som jeg går tur med daglig, resulterer det i dårlig tid. Så hjemmetrening passer best.

Wait, what?

Problemet ditt her er kravet til å kunne pakke det sammen. Multigym bruker ofte magasiner med vektskiver, og veier følgelig litt, i tillegg til at de skal gi deg et variert øvelsesutvalg fra f.eks nedtrekk høyt oppe, til lårcurl langt nede. Alle disse delene skal i tillegg tåle belastningen, så å drive og ledde apparatet for at man skal pakke det sammen er nok ingen god idè.

Anbefaler at du kjøper deg TRX slyngesett (1900,- på Gymgrossisten), en pilatesball, og muligens en vektvest eller noe om kravet er mulighet til å skjule det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...